Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer
    DH i dette vindue har hele tiden virket på vippen, men er 100 gange mere oplagt til sommer.
    det ændrer dog ikke på, at vi kan bruge (har brug for) ham i foråret, samt at han så vil være spillet ind og klar fra start af den nye sæson.

    Jeg har i øvrigt ikke hørt noget om, at Daniel har en lejlighed eller et hus stående her i byen, som Helveg og CE har/havde det?
    CE’s trænger godt nok til en energirenovering

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Hvorfor gør det det??
      Hvis Kasper hentes nu tænker jeg ikke at man også henter DH i dette vindue. Eller hva

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        FS meldte kort efter prøver træningens start at der var gode muligheder for en kontrakt. Hvad det lige dækker over er nok svært at sige, men Obbekjær vil jeg mene har gode fysiske forudsætninger, og selve spillet tror jeg ikke han er dårligere end de andre unge i Brighton, måske tvært i mod.
        Spændende. Vi må se hvad der sker, men lyder til at der godt kunne komme et bud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis Kasper hentes nu tænker jeg ikke at man også henter DH i dette vindue. Eller hva
          Et forsvar med tverskov, Kasper og DH i foråret ville ellers ikke gøre noget, efter min mening, men tror heller ikke at de hente både Kasper og DH i dette vindue.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

            Spændende. Vi må se hvad der sker, men lyder til at der godt kunne komme et bud
            FS ved ik en skid. Men derfor kan de jo godt få ret. Jeg tror nu mest på det fordi Tydeligvis har meldt den op tidligere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvis Kasper hentes nu tænker jeg ikke at man også henter DH i dette vindue. Eller hva
              Jeg læste lige de næste 10 indllg og redigerede så mit svar

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                Et forsvar med tverskov, Kasper og DH i foråret ville ellers ikke gøre noget, efter min mening, men tror heller ikke at de hente både Kasper og DH i dette vindue.
                The more the marrier. Men det virker bare ikke realistisk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Jeg læste lige de næste 10 indllg og redigerede så mit svar

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    DH i dette vindue har hele tiden virket på vippen, men er 100 gange mere oplagt til sommer.
                    det ændrer dog ikke på, at vi kan bruge (har brug for) ham i foråret, samt at han så vil være spillet ind og klar fra start af den nye sæson.

                    Jeg har i øvrigt ikke hørt noget om, at Daniel har en lejlighed eller et hus stående her i byen, som Helveg og CE har/havde det?
                    CE’s trænger godt nok til en energirenovering
                    Mon ikke også at han har en del år til at nå det i? Inden at det sådan rigtigt skal tages i brug

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                      Spændende. Vi må se hvad der sker, men lyder til at der godt kunne komme et bud
                      Ja, men som andre siger så skal der mere end to til tango i moderne fo'bol. Vil Brighton- måske. Vil Obbekjær (det tror jeg) og vil OB - JA, hvis prisen er rigtig.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                        Kasper Larsen spiller i IFK Norrköping og de blev nr 5
                        My bad. Jeg gik simpelthen bare ind for at kigge, hvor meget han havde spillet og så de lå næstsidst. Det er så i den ny sæson, som ikke er igang endnu
                        så skal vi nok lidt til lommerne. Han spiller fast på et svensk sub tophold og har halvandet år tilbage. Kan også se han er vant til at spille i et tremandsforsvar. Det er ret stærkt, for det gjorde han i hvert fald ikke i sin OB-tid
                        ​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ja, men som andre siger så skal der mere end to til tango i moderne fo'bol. Vil Brighton- måske. Vil Obbekjær (det tror jeg) og vil OB - JA, hvis prisen er rigtig.
                          Naturligvis ska der to tango. Personligt ser jeg ham helst blive i OB, men hvis prisen er rigtig kan jeg godt forstå at man sælger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            My bad. Jeg gik simpelthen bare ind for at kigge, hvor meget han havde spillet og så de lå næstsidst. Det er så i den ny sæson, som ikke er igang endnu
                            så skal vi nok lidt til lommerne. Han spiller fast på et svensk sub tophold og har halvandet år tilbage. Kan også se han er vant til at spille i et tremandsforsvar. Det er ret stærkt, for det gjorde han i hvert fald ikke i sin OB-tid
                            ​​​
                            https://www.fotbollskanalen.se/allsv...tab=statistics

                            han spillede 22 kampe sidste sæson og Norrköping havde en god sæson sidste år, ja vi ska nok op med lidt penge, men tror ikk han er så dyr igen??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                              https://www.fotbollskanalen.se/allsv...tab=statistics

                              han spillede 22 kampe sidste sæson og Norrköping havde en god sæson sidste år, ja vi ska nok op med lidt penge, men tror ikk han er så dyr igen??
                              Han har udviklet sig meget siden han forlod OB, så det ville være godt at få ham hjem igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Han har udviklet sig meget siden han forlod OB, så det ville være godt at få ham hjem igen.
                                Ja - jeg mener at han dengang fik det prædikat at han var god til at spille op gennem banen, og var forholdsvis god ven med bolden, og ikke mindst god i luften p.gr.a. hans højde.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X