Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

    Hvis butikkerne kan begynde at snakke om jul, så kan vi vel også se frem til det næste transfervindue

    #2
    Glemte at skrive mine ønsker:
    Ud med AJA og ind med en konge CF.
    Vi skal have en VB, og vigtigheden kender vi når vibrator set Madu spiller nogle flere kampe.
    Så har vi fem til de tre centrale og fire til de to backs, plus O. Lund og så kan spille CF.
    Jeg kunne godt tænke mig en 8’er. Som type må han gerne være som Greko fra Sdr. Han minder mig lidt om CN med gode løb krydret med mål og assists. Det må selvfølgelig meget gerne være et større navn, men kan ikke komme på en
    Det betyder at vi også skal af med Greve.
    i angrebet skal vi nok af med AK. Med mindre han brænder banen af, men det virker ikke sandsynligt.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
      Glemte at skrive mine ønsker:
      Ud med AJA og ind med en konge CF.
      Vi skal have en VB, og vigtigheden kender vi når vibrator set Madu spiller nogle flere kampe.
      Jeg ønsker også en viberator og en hvirvelvind

      Comment


        #4
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-blive-i-ob/

        Vil gerne forlænge .. om ikke andet så en god reserve hvis OB henter forstærkninger og står og risikere for mange udskiftninger på en gang ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Glemte at skrive mine ønsker:
          Ud med AJA og ind med en konge CF.
          Vi skal have en VB, og vigtigheden kender vi når vibrator set Madu spiller nogle flere kampe.
          Så har vi fem til de tre centrale og fire til de to backs, plus O. Lund og så kan spille CF.
          Jeg kunne godt tænke mig en 8’er. Som type må han gerne være som Greko fra Sdr. Han minder mig lidt om CN med gode løb krydret med mål og assists. Det må selvfølgelig meget gerne være et større navn, men kan ikke komme på en
          Det betyder at vi også skal af med Greve.
          i angrebet skal vi nok af med AK. Med mindre han brænder banen af, men det virker ikke sandsynligt.
          Obbekjær ligner snart en der kan gøre sig gældende i superligaen. Så det afhænger vel lidt af om man forlænger med Leeuwin om hvad man skal gøre.
          Måske man nu afventer hvad der sker til sommer med Daniel Høegh og ser om man kan hente ham hjem på en 4 årig..

          Men jeg er også lidt lunken ved at skulle købe AJA fri. Han er likeable og gør det fornuftigt. Men ønsker lidt mere kvalitet end han kan tilbyde..

          Greve skal 100% videre og Eskesen bør lejes ud(og forlænge). Der gør at der er plads til at hente en 8`er profil mere ind.

          Comment


            #6
            Frøkjær syntes at han fortjener chancen fra start igen og kan vel godt betragtes som en kommende profil der gør at 8`er positionen er godt besat

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-chancen-igen/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-blive-i-ob/

              Vil gerne forlænge .. om ikke andet så en god reserve hvis OB henter forstærkninger og står og risikere for mange udskiftninger på en gang ..
              Som reserve? Ramon er en af vores bedste hver weekend! Håber JH skriver forlængelse så snart som muligt og Ramon er fast mand i start11 for mig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Som reserve? Ramon er en af vores bedste hver weekend! Håber JH skriver forlængelse så snart som muligt og Ramon er fast mand i start11 for mig.
                Helt enig. Men alderen gør at man nok trækker det lidt ud da han tidligere har haft lidt småskader.. Men er han frisk og fit er han 100% god nok

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Helt enig. Men alderen gør at man nok trækker det lidt ud da han tidligere har haft lidt småskader.. Men er han frisk og fit er han 100% god nok
                  Enig ... det var alderen jeg tænkte på ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes også at Ramon er hamrende stabil. Aå længe han leverer, så skal han spille. Uanset om han er 40 år

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg synes også at Ramon er hamrende stabil. Aå længe han leverer, så skal han spille. Uanset om han er 40 år
                      Men hvis Ramon rigtig gerne vil blive giver det stadig god mening bare at trække tiden lidt indtil foråret for at se om fysikken stadig er god. Han er jo næsten 33 år når næste sæson går igang.. Tænker ikke at meget bedre klubber står i kø efter at hente en 32-33 årig forsvarsspiller og at man føler sig sikker på at kunne beholde ham hvis man bestemmer sig for dette.

                      Men man er bare også i en situation hvor man har en Obbekjær der nok begynder at banke på for spilletid samt en 29,5 årig(til næste sommer) Daniel Høegh man måske kan lokke hjem på en lang og lukrativ kontrakt. Hans kontrakt udløber til sommer og han sidder pt på bænken.
                      Så det giver god mening IMO at trække forhandlingerne med Ramon lidt selvom jeg selvfølgelig gerne ser ham blive minimum 1 år mere

                      Comment


                        #12
                        Giv Ramon L et år mere, og hent Høegh ind, og så ud med Marco Lund
                        siden 1887

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Giv Ramon L et år mere, og hent Høegh ind, og så ud med Marco Lund
                          Hellere Marco end AJA. Så der burde være plads til Tverskov,Ramon,Lund og Høegh samtidig. Så kan Lund smutte når Obbkjær er helt klar

                          Comment


                            #14
                            Hvad der kommer til at ske med AJA tror jeg kan bliver meget definerende for vores kommende transfervindue. Bliver låneaftalen vekslet til en fast kontrakt er der vel ikke det store behov for forstærkninger til bagkæden med mindre vi sælger en anden. Det ville dog være bedrøvende uambitiøst hvis han bliver løsningen fra januar, uanset at han er en sympatisk semi-solid altmuligmand som ikke kan være tiltænkt andet end reserve rollen.

                            Høegh hjem vil være et drømme scenarie for mig og en fit Høegh vil uden tvivl styrke start11eren. Og så så jeg meget gerne en 1årig forlængelse med Ramon. Fodbold er kynisk og selvfølgelig skal man være forsigtig når man smider penge efter en 33 årig spiller, men som han præstere for os for tiden synes jeg faktisk han har fortjent en forlængelse.

                            En bagkæde bestående af Ramon Tverskov og Høegh, med obbekjær/lund/lund som reserver ville jeg være meget tilfreds med.

                            Comment


                              #15
                              1 år mere til Ramon, hent Høegh hjem. Det må være det optimale scenarie, hvis det samtidig skal være realistisk.

                              Comment

                              Working...
                              X