Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan ikke huske det hele, men Kasper Larsen blev vidst nævnt af Lasse Vøge som jo breakede Sabbi. Og der blev også snakket nye backs.
    En ganske interessant times lytning
    Jens Martin Gammelby?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Jens Martin Gammelby?
      Dog ikke mener ikke der blev snakket navne på backs. Kun på CF`ere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Dog ikke mener ikke der blev snakket navne på backs. Kun på CF`ere
        Men hvis der kigges på nye backs, er han vel et sandsynligt bud?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Men hvis der kigges på nye backs, er han vel et sandsynligt bud?
          Vi har vel 2 deciderede højrebacks i Lund og Johnson, ligesom AJA har et hav af kampe på positionen, så hvis der endelig var tale om backpositionen, må det være venstre?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Vi har vel 2 deciderede højrebacks i Lund og Johnson, ligesom AJA har et hav af kampe på positionen, så hvis der endelig var tale om backpositionen, må det være venstre?
            Det kan du sagtens argumentere for, men hvis Ryan sælges til sommer, så skal vi jo have en ny. Jeg reagerer bare på, at der bliver snakket backs, og ikke venstre back specifikt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Det kan du sagtens argumentere for, men hvis Ryan sælges til sommer, så skal vi jo have en ny. Jeg reagerer bare på, at der bliver snakket backs, og ikke venstre back specifikt.
              Sorry. Mener det var VB de vendte og kostaterede at der skulle gøres noget snart.

              Der blev desuden snakket om at OB måske kunne gå i 4-4-2 snart med de typer der er signet med. Specielt hvis der ikke hentes en CF med gode fødder og Sabbi på vej

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Vi har vel 2 deciderede højrebacks i Lund og Johnson, ligesom AJA har et hav af kampe på positionen, så hvis der endelig var tale om backpositionen, må det være venstre?
                Det var vb der blev snakket om i SFÅ som kommende transfermuligheder. JBL med udløb til sommer, og som Madu der åbenbart ikke er mange der har tiltro til

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det kan du sagtens argumentere for, men hvis Ryan sælges til sommer, så skal vi jo have en ny. Jeg reagerer bare på, at der bliver snakket backs, og ikke venstre back specifikt.
                  Tror ikke at vi vil sælge Ryan i sommeren. Han var den første som skrev forlængelsen selvom der var interesse fra MLS og som jeg formoder også fra andre klubber. Og mener han sagde at han gerne vil tage en rolle som kulturbærer i OB og har et særligt forhold til OB fordi de hjælp ham at redde karrieren og sætte den i gang igen.
                  Selvfølgelig, hvis der komme et bud hvor klubben/Ryan ikke kan sige nej til... men er meget optimistisk at Ryan spiller også næste sæson for os og at vi kan glæde os at se ham sammen med Sabbi på banen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Men hvis der kigges på nye backs, er han vel et sandsynligt bud?
                    Ja det vil jeg mene. Inden han skiftede til Brøndby var han en klasseback. Hans samarbejde med Robert skov da de var i Silkeborg var helt vildt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan ikke huske det hele, men Kasper Larsen blev vidst nævnt af Lasse Vøge som jo breakede Sabbi. Og der blev også snakket nye backs.
                      En ganske interessant times lytning
                      Jeg hørte, at der bliver jagtet 2 cf'er. I min bog giver det mening, så man fortsat kan holde fast i 3 i bagerste geled, minimum som et alternativ.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jeg hørte, at der bliver jagtet 2 cf'er. I min bog giver det mening, så man fortsat kan holde fast i 3 i bagerste geled, minimum som et alternativ.
                        Det nægter jeg simpelthen at tro på... Ikke når AJA er signet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Men hvis der kigges på nye backs, er han vel et sandsynligt bud?
                          Ja bestemt. Han var rigtig god i SIF men mon dog at han vil til OB så længe at Ryan er i OB?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det nægter jeg simpelthen at tro på... Ikke når AJA er signet
                            AJA var her jo også i efteråret, så han er næppe +1. Vi har mistet Leeuwin, og rygtet gik på, at man ville have en ny, da han stadig var her, ergo må der stadig mangle 2.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              AJA var her jo også i efteråret, så han er næppe +1. Vi har mistet Leeuwin, og rygtet gik på, at man ville have en ny, da han stadig var her, ergo må der stadig mangle 2.
                              Der tvivler lidt.Scenario jan ja ogå være:
                              Vi ville hent én. Så gik Leeuwin. Og først derefter skrev vi med AJA. God muligt at de gav tommel op til AJA fordi vi solgte Leeuwin. Leeuwin/Tverskov/Ny ÷ Lund/Lund/Obbekjær som backup ville have været en o.k. scenario. Så man tænker nu om til AJA/Tverskov/Ny + de andre tre som backup.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                AJA var her jo også i efteråret, så han er næppe +1. Vi har mistet Leeuwin, og rygtet gik på, at man ville have en ny, da han stadig var her, ergo må der stadig mangle 2.
                                Tror man ville have en ny ISTEDET for ham måske. Uden et salg af Marco,Obbe eller Tver kommer der ikke 2 i dette transfervindue.
                                Så meget shop amok tror jeg altså heller ikke vi har gang i

                                Comment

                                Working...
                                X