Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ind med de stærke og ud med de svage. Only way to go
    Enig -

    Gad også godt vi skiftede 3-5 af vores midtbane folk med 1-2 rigtig topklasse folk.

    i min optik burde vi sige farvel til:

    Eskesen (måske udlejning)
    Greve ( Det er Dessler om igen )
    JJT ( Tror aldrig den kommer, desværre )
    Harboe (kender ham ikke helt nok til at bedømme potentialet)

    Tror næsten jeg var villig til at bytte lige over, for en driftsikker kvalitetsspiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

      Enig -

      Gad også godt vi skiftede 3-5 af vores midtbane folk med 1-2 rigtig topklasse folk.

      i min optik burde vi sige farvel til:

      Eskesen (måske udlejning)
      Greve ( Det er Dessler om igen )
      JJT ( Tror aldrig den kommer, desværre )
      Harboe (kender ham ikke helt nok til at bedømme potentialet)

      Tror næsten jeg var villig til at bytte lige over, for en driftsikker kvalitetsspiller.
      Eske lejes ud. Greve sælges. JJ bliver og Harboe tager minimum 1/2 år mere da han er super vigtig for U19 holdets kamp mod guldet. Det er mit gæt

      Men meget gerne en kvalitetsspiller mere ind til midten tak

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aener-med-i-ob

        Comment


          Nogen der kan huske om FCK købte NIcolai Thomsen eller hentede ham transferfrit?
          Tænker de gerne vil have nogle penge for ham. Spørgsmålet er hvor mange og om vi har råd. Vi skal nok konkurrere mod AGF og Aab om ham
          Men han burde helt klart være et mål for os IMO

          Comment


            Transfermarkt siger at han blev købt. Så mon ikke at han blev det. Om prisen passer vides af gode grunde ikke :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

              Han er vel ikke engang en lottokupon - men mere et skrabelod.
              Er der ikke mere sandsynlighed for gevinst på skrabelod end på lottokupon?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                Transfermarkt siger at han blev købt. Så mon ikke at han blev det. Om prisen passer vides af gode grunde ikke :)
                Så vil de jo nok også have 2-3 mill for ham selvom han kun har 1 år tilbage. Kadrii kostede 1 mill med 1/2 år tilbage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så vil de jo nok også have 2-3 mill for ham selvom han kun har 1 år tilbage. Kadrii kostede 1 mill med 1/2 år tilbage
                  Har der været rygter om ham da ? Eller er det noget folk herinde ønsker ? Personligt kan jeg ikke se, hvad vi skal med endnu en midtbanespiller, hvis ikke der først sælges selvfølgelig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Er der ikke mere sandsynlighed for gevinst på skrabelod end på lottokupon?
                    Ha ha, jo, det er det nok, pointen var nu også mere at selve gevinsten på et skrabelod ikke er særlig stor, i forhold til Lotto.

                    Selv hvis Gomez bruger sin OB tid på at spille sig i form, så er gevinsten af dette ikke rigtig noget der batter, pga af hans relative høje (fodbold)alder - Potentialet er for småt.

                    Nu kommer der lige en rant - For det kan simpelthen ikke passe, at dette reelt er det niveau, vi er ved at skabe et defensivt fundament ud fra. Vi har lige sagt farvel til en relativt solid mand i leuwin, der også har været overraskende god i opspillet målt på stats, og derfor kan jeg ikke forestille mig, at dette skulle være en reel kandidat til en erstatning.

                    OB henter pt, og har hentet igennem det sidste par transfervinduer, offensive spillere som, Bashkim, Sander, Jebali, Lieder, Drachman og Sabbi.

                    Så burde det heller ikke kunne passe, at vi i den anden ende, chancer os fuldstændig igennem, og stiller os tilfredse med 1. Div lappeløsninger og klubløse lykkeriddere.

                    Jeg tror og håber, at inden vinduet er over, så har vi fået vores “rigtige” Leuwin erstatning, der er første kandidat til Tverskov makkerpar i midter forsvaret.
                    Last edited by OBSch; 13-01-2020, 18:14.

                    Comment


                      Ellers tak til Gomes da! 0 kampe i halvandet år. Det er fandme for useriøst, hvis det er mere end blot agent-pleasing...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                        Ha ha, jo, det er det nok, pointen var nu også mere at selve gevinsten på et skrabelod ikke er særlig stor, i forhold til Lotto.

                        Selv hvis Gomez bruger sin OB tid på at spille sig i form, så er gevinsten af dette ikke rigtig noget der batter, pga af hans relative høje (fodbold)alder - Potentialet er for småt.

                        Nu kommer der lige en rant - For det kan simpelthen ikke passe, at dette reelt er det niveau, vi er ved at skabe et defensivt fundament ud fra. Vi har lige sagt farvel til en relativt solid mand i leuwin, der også har været overraskende god i opspillet målt på stats, og derfor kan jeg ikke forestille mig, at dette skulle være en reel kandidat til en erstatning.

                        OB henter pt, og har hentet igennem det sidste par transfervinduer, offensive spillere som, Bashkim, Sander, Jebali, Lieder, Drachman og Sabbi.

                        Så burde det heller ikke kunne passe, at vi i den anden ende, chancer os fuldstændig igennem, og stiller os tilfredse med 1. Div lappeløsninger og klubløse lykkeriddere.

                        Jeg tror og håber, at inden vinduet er over, så har vi fået vores “rigtige” Leuwin erstatning, der er første kandidat til Tverskov makkerpar i midter forsvaret.
                        Jeg er helt enig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                          Har der været rygter om ham da ? Eller er det noget folk herinde ønsker ? Personligt kan jeg ikke se, hvad vi skal med endnu en midtbanespiller, hvis ikke der først sælges selvfølgelig.
                          Han er jo med 99% sikkerhed bedre end dem vi har. Så vi skal have bedre spillere ind og de dårligste ud. Ved hver chance vi får

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Ellers tak til Gomes da! 0 kampe i halvandet år. Det er fandme for useriøst, hvis det er mere end blot agent-pleasing...
                            Er også skuffet. Hørte at vi lander 2 hurtige cf'er. Havde det været for 5 år siden med en Gomes i form, så var det en anden sag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Er også skuffet. Hørte at vi lander 2 hurtige cf'er. Havde det været for 5 år siden med en Gomes i form, så var det en anden sag.
                              Lad os nu undgå at male fanden på vægen her. Vi har spillere til prøvetræning ofte uden det bliver til noget. Vi så i sidste uge at ambitionerne er høje. Det må være en gratis omgang for os

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Er også skuffet. Hørte at vi lander 2 hurtige cf'er. Havde det været for 5 år siden med en Gomes i form, så var det en anden sag.
                                For 5 år spillede han stadig Esbjerg og folk på forum var gået amok hvis vi havde købt en CB med et halvt års superligaerfaring for 10 mil.

                                Comment

                                Working...
                                X