Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ooooookay. Så havde Vøge alligevel hørt rigtigt
    Jammen spændende. Ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente af niveau. Men en venstrebenet med god fysik og højde er altid spændende. Håber bare han har det niveau over Marco som vi skal bruge..
    Her kommer lige den halvårlige påmindelse om, at Kasper Larsen altså er højrebenet ;)
    SLO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

      Her kommer lige den halvårlige påmindelse om, at Kasper Larsen altså er højrebenet ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

        Her kommer lige den halvårlige påmindelse om, at Kasper Larsen altså er højrebenet ;)
        Ups

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer
          Han kan vel sagtens stadig være på blokken til sommer?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Han kan vel sagtens stadig være på blokken til sommer?
            Bestemt. Mente også nu her

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Men det betyder 99,99% også at DH ikke kommer
              Hmmmm, man måske i sommeren?!?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hmmmm, man måske i sommeren?!?
                Alt er muligt for den der bære viljen i hjertet. Vi må se hvad behovet er til sommer. Så står vi jo med 3 højrefodet CF der skal spille hver gang hvis DH kommer. Kan godt fungere i en 3-5-2 men vel ikke optimalt. Tænker også man lige afventer hvad der sker med Obbekjær

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Alt er muligt for den der bære viljen i hjertet. Vi må se hvad behovet er til sommer. Så står vi jo med 3 højrefodet CF der skal spille hver gang hvis DH kommer. Kan godt fungere i en 3-5-2 men vel ikke optimalt. Tænker også man lige afventer hvad der sker med Obbekjær
                  Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                    Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
                    Mon ikke der først evalueres når den slutter. Bliver spændende. Men jeg tror prøvetræningen også er for at Obbekjær kan se forholdene an og vurdere om skiftet er noget for ham. Den er ikke kun arrangeret for Brightons skyld

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Nej tak

                        Comment


                          Jeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
                          kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
                          ​​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
                            kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
                            ​​​​​​
                            Kasper Larsen spiller i IFK Norrköping og de blev nr 5

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg kan leve med Kasper L og er spændt på hans niveau. Kan også se hans klub er rykket ned, så kan forestille mig både klub og ham selv er rimelig indstillet på at få ham afsted.
                              kan også huske at Michelsen talte pænt om ham, da han trænede med forrige år, så det er umiddelbart også en transfer lige til højrebenet
                              ​​​​​​
                              Øhh. De var da tæt på europa? Så den er der ikke lige til venst.. øhhh højrebenet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Er der egentlig nogen der har noget nyt omkring hans prøvetræning?
                                FS meldte kort efter prøver træningens start at der var gode muligheder for en kontrakt. Hvad det lige dækker over er nok svært at sige, men Obbekjær vil jeg mene har gode fysiske forudsætninger, og selve spillet tror jeg ikke han er dårligere end de andre unge i Brighton, måske tvært i mod.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X