Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMeget, meget enig. Jeg var på ingen måde imponeret af Abdel-på-Leje, da han var her. Han scorede tre ud af de ni mål i samme kamp, mod et elendigt Sønderjyske-hold, som vi slog 5-1. I de resterende 25 kampe scorede han seks mål, og fyldte nada i feltet. Kæmpe nej tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægTror sgu den passer, han sendte et billede af deble i byen..
De havde også træningsfri i VFF idag så en shoppe tur i spændendedendendede O'ense kan heller ikke udelukkes..
Deblé er bestemt ikke mit 1.valg men det ville heller ikke være det værste.
Jeg har ikke hørt super meget godt om hans personlighed, men jeg skal heller ikke snakke med ham... Bare han laver mål og bringer fart over feltet i weekenderne er jeg tilfreds..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægJeg kender en som så Serge Deble inde i odense by i dag, han sagde han var 100% sikker på det var Deble...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMeget, meget enig. Jeg var på ingen måde imponeret af Abdel-på-Leje, da han var her. Han scorede tre ud af de ni mål i samme kamp, mod et elendigt Sønderjyske-hold, som vi slog 5-1. I de resterende 25 kampe scorede han seks mål, og fyldte nada i feltet. Kæmpe nej tak.
Omvendt må man også sige; Hvad kan JH ellers diske op med? Vi skal bruge mål nu og her - og hvem så det end er, så er jeg lidt ligeglad....hvis bare de scorer rugeligt til at sikre vores overlevelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger som sådan heller ikke vanvittigt begejstret skulle det blive et gensyn med ham.
Omvendt må man også sige; Hvad kan JH ellers diske op med? Vi skal bruge mål nu og her - og hvem så det end er, så er jeg lidt ligeglad....hvis bare de scorer rugeligt til at sikre vores overlevelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYeah right. Og det vil du have at vi skal tro påTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSælger du lige Jönsson til Dortmund, Izunna til Schalke og KEP til Gladbach?? SÅ skal JH finde et nyt job!
Tro på mig! ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægPlanlægger tre byttehandle: Vi får Julian Weigl fra Dortmund, Leon Goretzka fra Schalke og Jannik Vestergaard fra Mønchengladbach.
Tro på mig! ;-)Last edited by Magge; 27-01-2017, 08:21.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror på dig :).
De havde også træningsfri i VFF idag så en shoppe tur i spændendedendendede O'ense kan heller ikke udelukkes..
Deblé er bestemt ikke mit 1.valg men det ville heller ikke være det værste.
Jeg har ikke hørt super meget godt om hans personlighed, men jeg skal heller ikke snakke med ham... Bare han laver mål og bringer fart over feltet i weekenderne er jeg tilfreds..
Naaah, vel?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment