Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Shoppe efter en flot stribet trøje så
    Nååå, det kan han ja også i vores fantastiske nye fanshop ved Intersport...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Nååå, det kan han ja også i vores fantastiske nye fanshop ved Intersport...
      Det er jo det eneste sted

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        er som sådan heller ikke vanvittigt begejstret skulle det blive et gensyn med ham.

        Omvendt må man også sige; Hvad kan JH ellers diske op med? Vi skal bruge mål nu og her - og hvem så det end er, så er jeg lidt ligeglad....hvis bare de scorer rugeligt til at sikre vores overlevelse
        Tror vi skal gøre os klar, til at nøjes med nul måls svenskeren
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Tror vi skal gøre os klar, til at nøjes med nul måls svenskeren
          100% - Ham eller ingenting.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            100% - Ham eller ingenting.
            Og jeg tror på der kommer en spiller. Men svært at sige om det bliver en angriber

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og jeg tror på der kommer en spiller. Men svært at sige om det bliver en angriber
              Det er kun dejligt at nogen i det mindste besidder troen og håbet. :-)

              Comment


                Jeg tror på både afgange og mindst 1 tilgang😀

                Comment


                  Jeg håber stadigvæk på Kusk og Deble.

                  Det kunne nu være meget nice at få dem ind inden vinduet lukker.
                  Om Kusk så er en leje aftale er jeg sgu ligeglad med.

                  Man kan jo få en lille købsklausul med i den :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det er kun dejligt at nogen i det mindste besidder troen og håbet. :-)
                    Ja det er næsten et mirakel med tanke på den sportsdirektør vi har haft de sidste mange år. At man stadig har troen.

                    Men min vurdering går på at JH har fået et lille udvidet budget at arbejde med. Allerede i sommers hørte man om uenighed i bestyrelsen og aktionærer, omkring truppen var god nok. Thorborg havde vidst skåret igennem.. Man kunne jo derfor godt formode at man med kniven for struben er kommet på andre tanker..
                    Vi så jo for et par år siden da vi også lå skidt. Da hentede man Dalgaard og Zohore...

                    Men hvis alle klubber på vores niveau skriger på offensive spillere er det jo nok mega svært og man venter måske med at "sprænge banken" til alle andre muligheder er udtømt...

                    Med disse forhåbninger skal jeg godt nok passe på mit helbred hvis JH lukker vinduet tirsdag morgen med en stor tilfredshed omkring truppens kvalitet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Jeg håber stadigvæk på Kusk og Deble.

                      Det kunne nu være meget nice at få dem ind inden vinduet lukker.
                      Om Kusk så er en leje aftale er jeg sgu ligeglad med.

                      Man kan jo få en lille købsklausul med i den :)
                      Kusk bliver nok svær hvis FCK ikke vil. Så skulle man håbe på at Amankwaa er næsten klar og Kadrii's skifte falder til jorden.. Men det er nok at drømme lidt for rosenrødt

                      Comment


                        Jeg tror der kommer noget. I sommers var JH ude at sige at der skulle noget ekstraordinært til før at han ville forstærke truppen yderligere, da vi nåede sidste del af vinduet. Den har han ikke brugt denne gang, og når han samtidig ikke har lukket dette endnu, så tror jeg på en mere. Om det bliver en angriber eller en anden offensivspiller ved jeg ikke, men håber meget på et supplement til fest og ak, som ikke er Jønsson

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det er næsten et mirakel med tanke på den sportsdirektør vi har haft de sidste mange år. At man stadig har troen.

                          Men min vurdering går på at JH har fået et lille udvidet budget at arbejde med. Allerede i sommers hørte man om uenighed i bestyrelsen og aktionærer, omkring truppen var god nok. Thorborg havde vidst skåret igennem.. Man kunne jo derfor godt formode at man med kniven for struben er kommet på andre tanker..
                          Vi så jo for et par år siden da vi også lå skidt. Da hentede man Dalgaard og Zohore...

                          Men hvis alle klubber på vores niveau skriger på offensive spillere er det jo nok mega svært og man venter måske med at "sprænge banken" til alle andre muligheder er udtømt...

                          Med disse forhåbninger skal jeg godt nok passe på mit helbred hvis JH lukker vinduet tirsdag morgen med en stor tilfredshed omkring truppens kvalitet
                          Kan ikke se noget der tyder på at JH har fået tilført flere midler, vi har ikke sprængt banken ved at hente Ryan og Nielsen. Og nu har vi en prøvespiller, som ikke har præstereret noget som helst på en fodboldbane siden han var 17. Det er fandeme discount. Men hey vi holder jo også med en klub, hvor sportsdirektøren offentligt proklamerer, at vi bevidst køber spillere vi ved ikke er gode nok.

                          Men vinduet er stadig åbent. Jeg klamrer mig til håbet om at der stadig kan ske noget positivt.
                          Last edited by sinus; 27-01-2017, 13:30.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...traeningslejr/

                            Fra artiklen ".- Festersen har ikke været ramt før, men der vil gå to-tre uger og vi håber, at han om 10-12 dage kan begynde at løbe igen. Men det bliver en kamp med tiden at få ham klar til sæsonstarten. Det må vi erkende."

                            Meget meget skidt.
                            Last edited by sinus; 27-01-2017, 13:46.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Endnu en grund til at vi skal have en angriber ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Endnu en grund til at vi skal have en angriber ind.
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...handel/6508936

                                Så er det nu JH.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X