Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Jeg tror vinduet er lukket, medmindre der kommer noget exceptionelt. Det er egentligt fint med mig, hvis vi ikke henter noget skrammel, som en eller anden form for panikløsning. Ser dog gerne et rigtigt modstykke til Joan på venstrekanten, gerne på en hylde højere. Tvivler dog pårealismen i den mulighed.
    Og jeg tror man forsøger indtil sidste time i vinduet. Om det lykkedes. Tja..

    Comment


      Skræmmende at vi er kommet der til hvor sådanne klubber er bedre end os og tager man SDJ har været det længe.. På et halvt budget.. Skræmmende..

      Comment


        Godt sagt.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Hvorfor alle disse indlæg om holdinger til den ene eller anden person? Er det ikke meningen, at Transfers 2017 skal omhandle muligheder og rygter om OB og ikke alt andet om, hvad andre klubber gør - eller ikke gør? Så mange intetsigende indlæg om INTET af værdi og så FÅ seriøse om det, det burde hande om: Transfer til vores klub.
          Kan der strammes lidt op ude i de små hjem?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
            Hvorfor alle disse indlæg om holdinger til den ene eller anden person? Er det ikke meningen, at Transfers 2017 skal omhandle muligheder og rygter om OB og ikke alt andet om, hvad andre klubber gør - eller ikke gør? Så mange intetsigende indlæg om INTET af værdi og så FÅ seriøse om det, det burde hande om: Transfer til vores klub.
            Kan der strammes lidt op ude i de små hjem?
            Agurketid...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
              Hvorfor alle disse indlæg om holdinger til den ene eller anden person? Er det ikke meningen, at Transfers 2017 skal omhandle muligheder og rygter om OB og ikke alt andet om, hvad andre klubber gør - eller ikke gør? Så mange intetsigende indlæg om INTET af værdi og så FÅ seriøse om det, det burde hande om: Transfer til vores klub.
              Kan der strammes lidt op ude i de små hjem?
              Sjovt nok så opfatter jeg denne tråd som en af dem i nyere transfervinduetid der holder sig mest indenfor trådtitlen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Der sker ikke mere. Måske signer vi ham svensken vi har på prøvetræning. Jeg tror ikke der kommer mere ind.. måske en enkelt ud af truppen.
                Tror desværre du får ret. Det havde været lettere at acceptere,hvis JH i de foregående vinduer havde sørget for, at bringe spillermaterialet på et acceptabelt niveau.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  "Jønsson vender hjem" er overskriften i FS i dag. Men det var kun en træningskamp i hans lille hjemby
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    "Jønsson vender hjem" er overskriften i FS i dag. Men det var kun en træningskamp i hans lille hjemby
                    Der fik du lige et kortvarigt smil frem hos undertegnede.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      "Jønsson vender hjem" er overskriften i FS i dag. Men det var kun en træningskamp i hans lille hjemby
                      Forkert satan.... troede lige der var kød på historien

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Der fik du lige et kortvarigt smil frem hos undertegnede.
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        "Jønsson vender hjem" er overskriften i FS i dag. Men det var kun en træningskamp i hans lille hjemby
                        Jeg har virkelig hadet Jönsson som kantspiller, men jeg glæder mig lidt til at se ham som angriber, hvis han får lov til det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg har virkelig hadet Jönsson som kantspiller, men jeg glæder mig lidt til at se ham som angriber, hvis han får lov til det.
                          Enig

                          Comment


                            Tilbage til OB?

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erliga-klubber

                            Comment


                              Tjo. Havde jo et okay mål gennemsnit i OB. Og har da også scoret fint med mål i aalesund

                              Comment


                                Nej tak til ham. Han minder for meget om dem vi har i forvejen. Klejn og ofte usynlig i kampene, sådan en type håber jeg ikke de henter.

                                Comment

                                Working...
                                X