Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende, om det her er forhandlingstaktik, eller om man reelt har afvist at sælge Jönsson.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ob-svensker

    På den ene side kan man argumentere for, at et halvt år er for lidt at dømme en spiller på.

    På den anden side har der vel, når man sammenligner pris og kvalitet, vel næppe været et større flop i OB i nyere tid. Hvis IFK er villige til at smide et par milioner, ville jeg være voldsomt fristet til at "cut my losses" og skibe RJ videre.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Spændende, om det her er forhandlingstaktik, eller om man reelt har afvist at sælge Jönsson.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ob-svensker

      På den ene side kan man argumentere for, at et halvt år er for lidt at dømme en spiller på.

      På den anden side har der vel, når man sammenligner pris og kvalitet, vel næppe været et større flop i OB i nyere tid. Hvis IFK er villige til at smide et par milioner, ville jeg være voldsomt fristet til at "cut my losses" og skibe RJ videre.
      Det kommer så nok ikke til at ske. De store profiler der hentes SKAL åbenbart lykkedes. Koste hvad det vil

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det kommer så nok ikke til at ske. De store profiler der hentes SKAL åbenbart lykkedes. Koste hvad det vil
        Jönsson er dødvægt lige nu. Kenneth Emil er dødvægt. Izunna er dødvægt. Anders K. er kronisk skadet.

        Satme nogle profiler af den anden verden vores "kære leder" har hentet
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Spændende, om det her er forhandlingstaktik, eller om man reelt har afvist at sælge Jönsson.

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ob-svensker

          På den ene side kan man argumentere for, at et halvt år er for lidt at dømme en spiller på.

          På den anden side har der vel, når man sammenligner pris og kvalitet, vel næppe været et større flop i OB i nyere tid. Hvis IFK er villige til at smide et par milioner, ville jeg være voldsomt fristet til at "cut my losses" og skibe RJ videre.
          Jeg er helt enig i det sidste.

          Det er også klart det er nemt hurtigt at tænke "nu dummer JH sig igen". Mats Gren virker dog også til at have sin helt egen stil som sportsdirektør. Kan ikke mindes andre, der har været så "åbne" (eller ivrige efter at tale om) omkring transferemner. Synes det er ret tydeligt, at han også bruger det som en forhandlingsteknik. Tænker man skal vente til vinduet er lukket med at konkludere for meget.
          Last edited by Agbre; 04-01-2017, 09:51.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Spændende, om det her er forhandlingstaktik, eller om man reelt har afvist at sælge Jönsson.

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ob-svensker

            På den ene side kan man argumentere for, at et halvt år er for lidt at dømme en spiller på.

            På den anden side har der vel, når man sammenligner pris og kvalitet, vel næppe været et større flop i OB i nyere tid. Hvis IFK er villige til at smide et par milioner, ville jeg være voldsomt fristet til at "cut my losses" og skibe RJ videre.
            Jeg tror bestemt ikke IFK kommer med et bud, som vi finder attraktivt. Med mindre Jønsson selv brændende ønsker at skifte, så bliver han. Jønsson må være udpeget af Kent, og har trods et utal af elendige kampe, fået stort set fuld spilletid. Tror han er en nøglefigur i den måde Kent ønsker at få tingene til at fungere på. Jeg ved ikke lige hvad det er han ser, men han har stort set roteret for at forbedre holdet på alle andre pladser, men lige Jønsson får genvalg gang på gang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Jóannes Bjartalíð er absolut et lovende talent, men nok ingen redningsmand her og nu. Han var til prøvetræning i Vejle kort før jul, og gjorde det rigtig godt. De var interesserede i at tilknytte ham, men han ønsker at tage en sæson mere i KÍ Klaksvig, som har kvalificeret sig til EL. KÍ Klaksvig var svimlende tæt på mesterskabet, som de ikke har vundet siden 1999, og det er uden tvivl også en af hans målsætninger at lave om på. Prøvetræningen var primært med henblik på at se hvilket niveau han var på i forhold til dansk 1.division, og tilbagemeldingen fra Vejle var, at han leverede overbevisende. Han har dog tænkt sig at prøve kræfter med udlandet når den færøske sæson slutter.

              http://nordlysid.fo/gekk+vael+hja+jo...d+i+vejle.html

              Indenfor de kommende dage synes det også klart, at 18-årige Teit Jacobsen skifter fra HB Torshavn til SønderjyskE, hvor han imponerede stort under en prøvetræning kort før jul. Han fik en time for reserverne mod Esbjerg, hvorefter han blev udskiftet med en mindre skade. Han nåede dog at score to gange, hvoraf det ene mål var et langskud og i trekantssamennføjningen:)

              http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...rjyske-samdir/

              Hvis vi skal hente færøsk, så ærgrer det mig lidt at man ikke hentede den tidligere FCM spiller, Sonni Ragnar Nattested, som Solskjaer satte kløerne i og hentede til Molde:( Viljormur Davidsen, angrebsivrig venstreback og holdkaptajn i Vejle er ligeledes i Moldes søgelys. Han ville også kunne forstærke vores hold, som virkelig er skidt besat på den position, men lad os nu se om Barret slår til, jeg tvivler! Sidste interessante færing, som ville lune, hvor vi vitterligt ikke har haft konkurrence nok, er Jákup Thomsen, som lige er fyldt 20, og stadigvæk ikke har fået sit gennembrud i FC Midtjylland. Stor og stærk angriber, med et godt antrit og fin teknik. Scorede bl.a. mod Atletico Madrid i youth league, blev topscorer, FCM U-18 vandt turnering i Mexico, Copa Chivas, med bl.a. nogle af største klubber fra Europa, Atletico Mineiro, Boca Juniors, Palmeiras, Urawa Red Diamonds osv. Har lavet mål på samlebånd for FCM U19 og FCM reserver. Ville virkelig være en god og realistisk signing.
              Det var så lige Færøsk fodbold update. Fedt med lidt nørderi. Hvor har du den kendskab fra?

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Spændende, om det her er forhandlingstaktik, eller om man reelt har afvist at sælge Jönsson.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-ob-svensker

                På den ene side kan man argumentere for, at et halvt år er for lidt at dømme en spiller på.

                På den anden side har der vel, når man sammenligner pris og kvalitet, vel næppe været et større flop i OB i nyere tid. Hvis IFK er villige til at smide et par milioner, ville jeg være voldsomt fristet til at "cut my losses" og skibe RJ videre.
                Tror ikke at et halvt år er til lidt i det tilfælde. El Makrini brugte 4 eller 5 kampe at spille sig ind med holdet da han kom til OB men man kunne se sit kvalitet fra første øjeblik. RJ har skuffet nu et halvt år med fulde spilletid. Forventer ikke mere at han kan blive en succes, så ville være glad hvis han rykker væk fra lønlisten. Men Kent Nielsen og Jesper Hansen er to stædig mænd og hvis de har besluttet at han bliver en succes så bliver han det. Ligeså som jorden er ikke rund men en skive når de har besluttet det. :-(
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Det var så lige Færøsk fodbold update. Fedt med lidt nørderi. Hvor har du den kendskab fra?

                  MvT
                  er færing;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Tror ikke at et halvt år er til lidt i det tilfælde. El Makrini brugte 4 eller 5 kampe at spille sig ind med holdet da han kom til OB men man kunne se sit kvalitet fra første øjeblik. RJ har skuffet nu et halvt år med fulde spilletid. Forventer ikke mere at han kan blive en succes, så ville være glad hvis han rykker væk fra lønlisten. Men Kent Nielsen og Jesper Hansen er to stædig mænd og hvis de har besluttet at han bliver en succes så bliver han det. Ligeså som jorden er ikke rund men en skive når de har besluttet det. :-(
                    RJ kendte ligaen og spilsystemet så der er ingen undslyldning udover manglende kvalitet og evner til den plads JH/KN har hentet ham ind til .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      er færing;)
                      .. færing og OBer .. du burde så også vide at Viljomur er tidligere OB spiller på U19, mener jeg.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        .. færing og OBer .. du burde så også vide at Viljomur er tidligere OB spiller på U19, mener jeg.
                        Nej det tror jeg ikke.., men han spillede med FC Fyn før han skiftede til Vejle så vidt jeg husker:)

                        Comment


                          Jákup á Borg var til gengæld en kort overgang i OB får nogle år tilbage, og engang i 80erne spillede der en færing ved navn Abraham Hansen (Abraham Løkin) i OB

                          Comment


                            Viljormur og Edmundsson havde begge ligeledes et kortere ophold i Fredericia..

                            Comment


                              I stand corrected, han var på kontrakt og udlejet til FC Fyn i OB U19, du har helt ret:)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                Nej det tror jeg ikke.., men han spillede med FC Fyn før han skiftede til Vejle så vidt jeg husker:)
                                Jo, han var i OB. Han var faktisk lejet fra Ob til FC Fyn

                                Comment

                                Working...
                                X