Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægUtilgiveligt er det, hvis ikke der bliver hentet en angriber inden for de næste par dage. Festersen kommer jo ikke i gang i foråret, og der er store tvivl om AK. Amatøragtigt, hvis ikke der bliver handlet!
MvH ChrisOB
Men det andet er jeg 100% enig i
Comment
-
I følge dette er det stadigt uvidst om Valmir B skal med
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...te-gode-takter
Comment
-
Pusic ville være en klasse signing, det er lige sådan en type, vi mangler. Jeg synes ærlig talt, vi har for mange svigermors drømme på holdet. En irriterende, arrogant, super ærgerrig, crazy vindertype som ham kunne løse angrebsproblemet og måske endda trække folk til huse. Det er da netop den slags spillere, som gør det sjovt at tage på stadion. Kom så, JH!Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægPusic ville være en klasse signing, det er lige sådan en type, vi mangler. Jeg synes ærlig talt, vi har for mange svigermors drømme på holdet. En irriterende, arrogant, super ærgerrig, crazy vindertype som ham kunne løse angrebsproblemet og måske endda trække folk til huse. Det er da netop den slags spillere, som gør det sjovt at tage på stadion. Kom så, JH!
Comment
-
Pusic burde være udenfor vores rækkevidde. Han er en fantastisk angriber i mine øjne. Han er lidt et fjols, men jeg må også sige at jeg synes han er fcm's klart bedste angriber, så forstår egentlig godt lidt at han har udtrykt utilfredshed over hans situation derovre. Han er skarp foran kassen, kan ting på egen hånd og så vil han vinde. Den del af hans attitude kan vi godt bruge. selvfølgelig vil alle i OB da også vinde, men pusic er af en anden støbning og den del af ham er jeg vild med. Han er ikke en spiller som er venner med alle, men han scorer sine mål og kæmper for at vinde altid. Han kan sagtens være forskellen på 1. Div og Superligaen!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvorfor skulle AK og Makrini kun få 30 min?? Lyder jo som om de er skadet.. GeeeezzzzzzzzzTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægPusic burde være udenfor vores rækkevidde. Han er en fantastisk angriber i mine øjne. Han er lidt et fjols, men jeg må også sige at jeg synes han er fcm's klart bedste angriber, så forstår egentlig godt lidt at han har udtrykt utilfredshed over hans situation derovre. Han er skarp foran kassen, kan ting på egen hånd og så vil han vinde. Den del af hans attitude kan vi godt bruge. selvfølgelig vil alle i OB da også vinde, men pusic er af en anden støbning og den del af ham er jeg vild med. Han er ikke en spiller som er venner med alle, men han scorer sine mål og kæmper for at vinde altid. Han kan sagtens være forskellen på 1. Div og Superligaen!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMener du uden for vores rækkevidde sportsligt eller økonomisk.
Man skal nok ikke bare have læderet op ad lommen, men også tage skødet på huset med, hvis der skal penge nok på bordet til at han vil tage imod et bud. Leje kunne måske blive en mere reel mulighed, og det var måske heller ikke så dumt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSandsynligvis begge dele. Hans FCM-løn kan vi næppe klare. Og hvorfor skulle han tage til en klub, der ligger i nedrykningsfare, når han kan spille om medaljer og europæisk deltagelse? Han har kontrakt 1½ år endnu, og han har måske bedre muligheder for at skifte til mere attraktiv klub til sommer.
Man skal nok ikke bare have læderet op ad lommen, men også tage skødet på huset med, hvis der skal penge nok på bordet til at han vil tage imod et bud. Leje kunne måske blive en mere reel mulighed, og det var måske heller ikke så dumt.
Men sportsligt er noget andet
Comment
-
Frygter godt nok der intet sker, og de herre JH og KN udtaler de er tilfredse...
Edit.."og""Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMener du uden for vores rækkevidde sportsligt eller økonomisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRolig nu Chris. Fester har jo ikke brækket anklen.. Han skal nok komme igen hvis den får lidt ro
Men det andet er jeg 100% enig i
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment