Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)
    Hahaha.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Meget, meget enig. Jeg var på ingen måde imponeret af Abdel-på-Leje, da han var her. Han scorede tre ud af de ni mål i samme kamp, mod et elendigt Sønderjyske-hold, som vi slog 5-1. I de resterende 25 kampe scorede han seks mål, og fyldte nada i feltet. Kæmpe nej tak.
      looooooooooooool... Den var sgu goo

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Tror sgu den passer, han sendte et billede af deble i byen..
          Jeg tror på dig :).
          De havde også træningsfri i VFF idag så en shoppe tur i spændendedendendede O'ense kan heller ikke udelukkes..
          Deblé er bestemt ikke mit 1.valg men det ville heller ikke være det værste.
          Jeg har ikke hørt super meget godt om hans personlighed, men jeg skal heller ikke snakke med ham... Bare han laver mål og bringer fart over feltet i weekenderne er jeg tilfreds..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Jeg kender en som så Serge Deble inde i odense by i dag, han sagde han var 100% sikker på det var Deble...
            Jeg har, personligt, set en bil med nummerplader ... holde på en parkeringsplads.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Tænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)
              Sælger du lige Jönsson til Dortmund, Izunna til Schalke og KEP til Gladbach?? SÅ skal JH finde et nyt job!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg har, personligt, set en bil med nummerplader ... holde på en parkeringsplads.
                Yeah right. Og det vil du have at vi skal tro på

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Meget, meget enig. Jeg var på ingen måde imponeret af Abdel-på-Leje, da han var her. Han scorede tre ud af de ni mål i samme kamp, mod et elendigt Sønderjyske-hold, som vi slog 5-1. I de resterende 25 kampe scorede han seks mål, og fyldte nada i feltet. Kæmpe nej tak.
                  er som sådan heller ikke vanvittigt begejstret skulle det blive et gensyn med ham.

                  Omvendt må man også sige; Hvad kan JH ellers diske op med? Vi skal bruge mål nu og her - og hvem så det end er, så er jeg lidt ligeglad....hvis bare de scorer rugeligt til at sikre vores overlevelse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    er som sådan heller ikke vanvittigt begejstret skulle det blive et gensyn med ham.

                    Omvendt må man også sige; Hvad kan JH ellers diske op med? Vi skal bruge mål nu og her - og hvem så det end er, så er jeg lidt ligeglad....hvis bare de scorer rugeligt til at sikre vores overlevelse
                    Eller bare det ene vigtige mål i playoff kampen om direkte nedrykning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Yeah right. Og det vil du have at vi skal tro på
                      Jeg ved godt at det lyder lidt langt ude ... men det KUNNE jo være Deble`s bil, chancen er der!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Sælger du lige Jönsson til Dortmund, Izunna til Schalke og KEP til Gladbach?? SÅ skal JH finde et nyt job!
                        Planlægger tre byttehandle: Vi får Julian Weigl fra Dortmund, Leon Goretzka fra Schalke og Jannik Vestergaard fra Mønchengladbach.
                        Tro på mig! ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Planlægger tre byttehandle: Vi får Julian Weigl fra Dortmund, Leon Goretzka fra Schalke og Jannik Vestergaard fra Mønchengladbach.
                          Tro på mig! ;-)
                          Jeg har mere tiltro til at du kan gøre det , end jeg har til at JH finder noget brugbart
                          Last edited by Magge; 27-01-2017, 08:21.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg tror på dig :).
                            De havde også træningsfri i VFF idag så en shoppe tur i spændendedendendede O'ense kan heller ikke udelukkes..
                            Deblé er bestemt ikke mit 1.valg men det ville heller ikke være det værste.
                            Jeg har ikke hørt super meget godt om hans personlighed, men jeg skal heller ikke snakke med ham... Bare han laver mål og bringer fart over feltet i weekenderne er jeg tilfreds..
                            Der er mere end dobbelt så langt fra Viborg til Odense som der er fra Viborg til Aarhus. Men derfor kan han jo godt besøge nogen i Odense. Men shopping?
                            Naaah, vel?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Der er mere end dobbelt så langt fra Viborg til Odense som der er fra Viborg til Aarhus. Men derfor kan han jo godt besøge nogen i Odense. Men shopping?
                              Naaah, vel?
                              Shoppe efter en flot stribet trøje så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg ved godt at det lyder lidt langt ude ... men det KUNNE jo være Deble`s bil, chancen er der!
                                So you're telling there is a chance (insert lloyd gif)

                                Comment

                                Working...
                                X