Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Skræddersyet er måske ikke det rigtige udtryk, men jeg mener ikke han nogen speciel god dybdeløber. Han er ikke voldsomt hurtig, men han har en godt udviklet sans for at være på det rette sted på det rigtige tidspunkt, og med det forholdsvis store antal afslutninger vi har haft i efteråret er der absolut gode muligheder for ham ... men det vil der være for mange andre skarpe angribere også
    Det forstår jeg. Han er bare ekstremt begrænset rent spillemæssigt. Han har hverken evner i luftspillet, i kombinations- og relationsspillet med sine medspillere, eller ift. at skabe noget på egen hånd. Han har en evne til at score mål ja, men det har AK og Festersen også, de har uheldigvis bare haft en sløj periode i efteråret afslutningsmæssigt, samtidig med, at vores offensive spil er faldet kraftigt i kvalitet.

    Mos har også dårlige perioder, ligesom de har. I forårssæsonen han tilbragte hos os, scorede han 3 mål, svarende til et mål pr. 348,67 minutter spillet. Og det for et hold der klarede sig middelmådigt i det forår. (8. plads i foråret) Tilsvarende har Festersen laver 3 mål i det overståede efterår, svarende til et mål pr. 472,34 minutter spillet, på et hold der er ét point fra at være det delt ringeste i ligaen. Kigger man på deres mål ift. det samlede antal, udgjorde Mos 3 mål 15,79% af vores mål det forår, hvor Festersens har udgjort 18,75%.

    Det der for alvor er problematisk ved Mos, når han så ikke scorer er, at han stort set intet andet bibringer. Derudover havde han også en tendens til ikke at kunne levere, når modstanderen havde en lidt højere kvalitet, end i bunden af rækken. Kigger vi på de 9 mål han scorede i den sæson han havde hos os, blev de allesammen scoret imod rækkens 9-12. Det synes jeg er lidt bekymrende. Her har både AK og Festersen trods alt bevist, at de sagtens kan komme til chancer og score imod ligaens bedste hold.

    Skal vi have en angriber, foretrækker jeg enten en som er alsidig, og som kan indgå naturligt i måden at spille på, eller en med nogle spidskompetencer i form af fart, duelstyrke, dribleevner eller lignende. Mos vil være en klods om benet rent spillemæssigt, og har ikke bevist, at han kan lave mål, når han møder forsvar af en vis kvalitet, som han også vil komme overfor i Superligaen.
    Last edited by Sheed; 26-01-2017, 18:12.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg har virkelig hadet Jönsson som kantspiller, men jeg glæder mig lidt til at se ham som angriber, hvis han får lov til det.
      Nja.....njoo syntes ikke han beviste sig de par chancer han fik. Videre målfarlig virker han godt nok ikke.

      Men man kan da håbe......Men men men håber godt nok ikke det er JH's løsning på vores offensive problemer

      Comment


        Hverken AK eller RF er gyldne målscorer. Min påstand er at ingen af dem kommer op på sidste sæsons antal igen. De er ikke gode nok som 1. Og anden angriber. RF er ikke god nok, men han arbejder AK kunne måske være en fin anden angriber, men han er for doven. Vi har brug for mindst en angriber fra en eller 2 hylder over vore nuværende angribers hylde hvis Ambitionen er top 6 næste år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Hverken AK eller RF er gyldne målscorer. Min påstand er at ingen af dem kommer op på sidste sæsons antal igen. De er ikke gode nok som 1. Og anden angriber. RF er ikke god nok, men han arbejder AK kunne måske være en fin anden angriber, men han er for doven. Vi har brug for mindst en angriber fra en eller 2 hylder over vore nuværende angribers hylde hvis Ambitionen er top 6 næste år.
          Du er meget hurtigt med at tale om top-6-målsætning i næste sæson. Håber der ske noget nok i vinduet for at sikre overlevelse i Suppen denne sæson.
          Helt ærlig: jeg tør endnu ikke at tale om det idag.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Du er meget hurtigt med at tale om top-6-målsætning i næste sæson. Håber der ske noget nok i vinduet for at sikre overlevelse i Suppen denne sæson.
            Helt ærlig: jeg tør endnu ikke at tale om det idag.
            Tror han taler om Top 6.... I 1.div....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tror han taler om Top 6.... I 1.div....
              Øv!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Jeg kender en som så Serge Deble inde i odense by i dag, han sagde han var 100% sikker på det var Deble...
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Øv!
                  Det gas

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Jeg kender en som så Serge Deble inde i odense by i dag, han sagde han var 100% sikker på det var Deble...
                    Agurk tiiiiiiiiiiiid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Agurk tiiiiiiiiiiiid
                      Tror sgu den passer, han sendte et billede af deble i byen..
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det forstår jeg. Han er bare ekstremt begrænset rent spillemæssigt. Han har hverken evner i luftspillet, i kombinations- og relationsspillet med sine medspillere, eller ift. at skabe noget på egen hånd. Han har en evne til at score mål ja, men det har AK og Festersen også, de har uheldigvis bare haft en sløj periode i efteråret afslutningsmæssigt, samtidig med, at vores offensive spil er faldet kraftigt i kvalitet.

                        Mos har også dårlige perioder, ligesom de har. I forårssæsonen han tilbragte hos os, scorede han 3 mål, svarende til et mål pr. 348,67 minutter spillet. Og det for et hold der klarede sig middelmådigt i det forår. (8. plads i foråret) Tilsvarende har Festersen laver 3 mål i det overståede efterår, svarende til et mål pr. 472,34 minutter spillet, på et hold der er ét point fra at være det delt ringeste i ligaen. Kigger man på deres mål ift. det samlede antal, udgjorde Mos 3 mål 15,79% af vores mål det forår, hvor Festersens har udgjort 18,75%.

                        Det der for alvor er problematisk ved Mos, når han så ikke scorer er, at han stort set intet andet bibringer. Derudover havde han også en tendens til ikke at kunne levere, når modstanderen havde en lidt højere kvalitet, end i bunden af rækken. Kigger vi på de 9 mål han scorede i den sæson han havde hos os, blev de allesammen scoret imod rækkens 9-12. Det synes jeg er lidt bekymrende. Her har både AK og Festersen trods alt bevist, at de sagtens kan komme til chancer og score imod ligaens bedste hold.

                        Skal vi have en angriber, foretrækker jeg enten en som er alsidig, og som kan indgå naturligt i måden at spille på, eller en med nogle spidskompetencer i form af fart, duelstyrke, dribleevner eller lignende. Mos vil være en klods om benet rent spillemæssigt, og har ikke bevist, at han kan lave mål, når han møder forsvar af en vis kvalitet, som han også vil komme overfor i Superligaen.
                        Meget, meget enig. Jeg var på ingen måde imponeret af Abdel-på-Leje, da han var her. Han scorede tre ud af de ni mål i samme kamp, mod et elendigt Sønderjyske-hold, som vi slog 5-1. I de resterende 25 kampe scorede han seks mål, og fyldte nada i feltet. Kæmpe nej tak.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Jeg kender en som så Serge Deble inde i odense by i dag, han sagde han var 100% sikker på det var Deble...
                          Der er det jeg siger. Deble i stedet for Izunna ��

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Agurk tiiiiiiiiiiiid
                            Hehe. Hvornår kommer endelig den mystisk Audi fra Dortmund med BVB - klistermærker? Den var med i næsten hvert vindue de sidste år og savner den rigtigt. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hehe. Hvornår kommer endelig den mystisk Audi fra Dortmund med BVB - klistermærker? Den var med i næsten hvert vindue de sidste år og savner den rigtigt. ;-)
                              Jeg så en Lada med Kickers Offenbach-klistermærker forleden. Jeg er næsten sikker på, at den var på vej til Odense.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg så en Lada med Kickers Offenbach-klistermærker forleden. Jeg er næsten sikker på, at den var på vej til Odense.
                                Tænk kun hvad det ske i tysk fanscenen når jeg kører med min Nissan Pixo med flere OB-klistermærker, OB-vimpel og med OB-tørklæde og OB-cap til Dortmund, Gelsenkirchen og Mønchengladbach fredageftermiddag at drikke en kaffe. Det bliver vildt. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X