Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Lad os antage at superstats har ret, hvordan er så reglerne. Kan AAB ophæve lejeaftalen med SIF, og hvordan er det økonomiske i det. Nogen der har et bud.
    Vi kan godt hente Helenius nu, men så kan han først bruges i næste sæson. Han er spærret for alle andre end AaB og Silkeborg.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Gjorde han det? Altså spillede 3 kampe for AaB?
      Iflg. Superliga.dk har han kun spillet for SIF i indeværende sæson.

      http://www.superliga.dk/spiller/nick...saeson=2016-17
      http://www.transfermarkt.de/nicklas-...spieler/102132 Spilletid i de 3 første kampe, siger transfermarkt. Og det passer også med, at jeg kan huske han brænder et mega-chance imod os i Aalborg i sidste minut. 2-2 kampen; han kom ind mod slutningen. edit: ChrisOB har allerede sat det.

      Så han bør jo være spærret og uaktuel for os i foråret. Edit: han ER uaktuel nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Lad os antage at superstats har ret, hvordan er så reglerne. Kan AAB ophæve lejeaftalen med SIF, og hvordan er det økonomiske i det. Nogen der har et bud.
        Det er jo så ikke aktuelt, men HVIS det var ville det jo sikkert være betinget af div. optioner i SIFs lejeaftale med AaB ... men det er jo helt hypotetisk nu
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Kunne man ikke sælge Izunna til Sønderjyske nu hvor de mangler en defensiv midt...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
            Kunne man ikke sælge Izunna til Sønderjyske nu hvor de mangler en defensiv midt...
            SønderjyskE har jo en god vane med at hente spillere med et ganske højt niveau meget billigt. Izunna falder ikke ind under nogle af de to kriterier hos mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              SønderjyskE har jo en god vane med at hente spillere med et ganske højt niveau meget billigt. Izunna falder ikke ind under nogle af de to kriterier hos mig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                SønderjyskE har jo en god vane med at hente spillere med et ganske højt niveau meget billigt. Izunna falder ikke ind under nogle af de to kriterier hos mig.
                Nej, han må høre ind under dyr og dårlig ... han får dog nok ikke højere løn i en eventuel ny klub.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ja, det ser sgu sådan ud.
                  Så er han i hvert fald ikke aktuel at hente nu og her.
                  I fald der ikke bliver hentet yderligere forstærkninger til det offensive her og nu, og som kan hjælpe os i foråret med at få scoret de mål, der skal scores, for at OB ikke rykker ned, så må jeg læne mig målløs og opgivende tilbage i sædet...og i såfald forstår jeg ikke den her signing af Helenius - i hvert fald, hvis det er på bekostning af nogen, der kan træde til nu, hvor lokummet brænder...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Hvornår slutter Transfervinduet? Er det den 31. januar kl. 23.59

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                      Hvornår slutter Transfervinduet? Er det den 31. januar kl. 23.59
                      I morgen 23.59 ja

                      Comment


                        René Schrøder‏ @TV3Schroder
                        Hvis der er OB-fans på linjen: Tjek tv3sport.dk om 10 minutters tid. #tv3sport #transferdk

                        Mon ikke det er Helenius...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          René Schrøder‏ @TV3Schroder
                          Hvis der er OB-fans på linjen: Tjek tv3sport.dk om 10 minutters tid. #tv3sport #transferdk

                          Mon ikke det er Helenius...
                          Jo der tænker jeg

                          Comment


                            Jesper Hansen lukker OB's flotte vindue om 4.... 3.... 2...... 1

                            Comment


                              På tv3 sport står der at makrini er på vej til Roda

                              Comment


                                Logisk ..


                                http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...midtbaneprofil
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X