Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Nej tak til ham. Han minder for meget om dem vi har i forvejen. Klejn og ofte usynlig i kampene, sådan en type håber jeg ikke de henter.
    At kalde ham klein, er nok lige at strække den :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      At kalde ham klein, er nok lige at strække den :)
      1.81 og vejer 10 kg. - det ville jeg også kategorisere som klejn.

      Comment


        Nu ved vi jo ikke hvad JH har på vej til os af lækkerier, så alene på den baggrund ville jeg sige jatak til Mos.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          1.81 og vejer 10 kg. - det ville jeg også kategorisere som klejn.
          jeg ville kalde det en trykfejl
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Nu ved vi jo ikke hvad JH har på vej til os af lækkerier, så alene på den baggrund ville jeg sige jatak til Mos.
            Både Festersen og AK er gode med den rigtige offensive midtbanespiller. Han skal sikres FØRST. Selvfølgelig skal der være tre gode angribere i en superligaklub, men Mos kan tidligst komme efter sommerferien og da kan OB være i 1. division.

            Jeg håber ikke at JH/KN igen fejlvurderer truppen, som da de mente at vi havde truppen til Top-6. Det er sgu da naturligt, at vi ikke længere stoler på deres vurderinger, hvis de mener nuværende er god nok til at sikre forbliven.
            Last edited by Tåhyler; 26-01-2017, 11:40.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Både Festersen og AK er gode med den rigtige offensive midtbanespiller. Han skal sikres FØRST. Selvfølgelig skal der være tre gode angribere i en superligaklub, men Mos kan tidligst komme efter sommerferien og da kan OB være i 1. division.

              Jeg håber ikke at JH/KN igen fejlvurderer truppen, som da de mente at vi havde truppen til Top-6. Det er sgu da naturligt, at vi ikke længere stoler på deres vurderinger, hvis de mener nuværende er god nok til at sikre forbliven.
              De har enten nosser af stål eller sand i hjernen (eller begge dele), hvis de mener, at man bare smækker en langt fra målfarlig Jönsson ind som angriber, og så er den ged barberet, og vi er på vej imod sikker redning. Det tror jeg ikke på; det rimer heller ikke med udlejning af Mikkelsen. Der må komme en angriber, men hvilken en og hvor meget han kan bidrage med... det bliver spændende at se.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                De har enten nosser af stål eller sand i hjernen (eller begge dele), hvis de mener, at man bare smækker en langt fra målfarlig Jönsson ind som angriber, og så er den ged barberet, og vi er på vej imod sikker redning. Det tror jeg ikke på; det rimer heller ikke med udlejning af Mikkelsen. Der må komme en angriber, men hvilken en og hvor meget han kan bidrage med... det bliver spændende at se.
                Mon ikke, at Kristian Weber optager pladsen fra Thomas Mikkelsen, sammenholdt med Rasmus Jonssons fritagelse fra kanten? Tallene ser fine ud i JH's excel ark.

                Godt for Kristian Weber, hvis der stoles så meget på ham. Men måske lidt for spændende for os fans...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ej for satan det håber jeg ikke. Så hellere et ukendt talent. Hvad scorede han sidst? 8 mål og 5 af dem var mod Sønderjyske... eller noget der minder om det.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Ej for satan det håber jeg ikke. Så hellere et ukendt talent. Hvad scorede han sidst? 8 mål og 5 af dem var mod Sønderjyske... eller noget der minder om det.
                    Var det ikke kun 6 måneder han var her? 8 mål incl 5 mod SDJ kunne vi nu godt have brugt i efteråret..
                    Men er nu heller ikke så lun på ham...

                    5 dage tilbage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Ej for satan det håber jeg ikke. Så hellere et ukendt talent. Hvad scorede han sidst? 8 mål og 5 af dem var mod Sønderjyske... eller noget der minder om det.
                      Jeg mener at spillestilen nu, og dengang er 2 helt forskellige, og måske er den nærmest skræddersyet til Mos som den er nu. Han kunne gå hen og blive en ganske god satsning, men han er måske lidt fir meget samme type som AK og Fester .. jeg tror ikke han havner i OB
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Var der ikke noget med at Viborg søgte en midtbane spiller. Byt Izunna med Deble. Kunne Deble gøre sig på kanten med sin hurtighed. Jeg tror det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg mener at spillestilen nu, og dengang er 2 helt forskellige, og måske er den nærmest skræddersyet til Mos som den er nu. Han kunne gå hen og blive en ganske god satsning, men han er måske lidt fir meget samme type som AK og Fester .. jeg tror ikke han havner i OB
                          Det er du simpelthen nødt til at prøve at forklare mig det her. Hvordan kan den nuværende spillestil være skræddersyet til ham, han kan jo absolut ingenting udover, at han er en fin dybdeløber og afslutter? Både AK og Festersen er teknisk gode, pasningsikre, bevægelige, og kan dermed manøvrere rundt på banen med større frihed og skabe plads til andre spillere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er du simpelthen nødt til at prøve at forklare mig det her. Hvordan kan den nuværende spillestil være skræddersyet til ham, han kan jo absolut ingenting udover, at han er en fin dybdeløber og afslutter? Både AK og Festersen er teknisk gode, pasningsikre, bevægelige, og kan dermed manøvrere rundt på banen med større frihed og skabe plads til andre spillere.
                            Skræddersyet er måske ikke det rigtige udtryk, men jeg mener ikke han nogen speciel god dybdeløber. Han er ikke voldsomt hurtig, men han har en godt udviklet sans for at være på det rette sted på det rigtige tidspunkt, og med det forholdsvis store antal afslutninger vi har haft i efteråret er der absolut gode muligheder for ham ... men det vil der være for mange andre skarpe angribere også
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Skræddersyet er måske ikke det rigtige udtryk, men jeg mener ikke han nogen speciel god dybdeløber. Han er ikke voldsomt hurtig, men han har en godt udviklet sans for at være på det rette sted på det rigtige tidspunkt, og med det forholdsvis store antal afslutninger vi har haft i efteråret er der absolut gode muligheder for ham ... men det vil der være for mange andre skarpe angribere også
                              I Kent`s system skal angriberne kunne deltage i spillet og det er svært at påstå at Abdellaoue har sine spidskompetencer der.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Både Festersen og AK er gode med den rigtige offensive midtbanespiller. Han skal sikres FØRST. Selvfølgelig skal der være tre gode angribere i en superligaklub, men Mos kan tidligst komme efter sommerferien og da kan OB være i 1. division.

                                Jeg håber ikke at JH/KN igen fejlvurderer truppen, som da de mente at vi havde truppen til Top-6. Det er sgu da naturligt, at vi ikke længere stoler på deres vurderinger, hvis de mener nuværende er god nok til at sikre forbliven.
                                Hvorfor kan han først komme efter sommerferien?
                                Det handler vel blot om, om pengene bliver store nok for den sælgende klub...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X