Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHan havde nu et ganske flot forår i Brøndby, men jeg er da på sin vis enig. Hvis han skal til klubben, må det bliver som direkte konkurrent eller afløser fra Jönsson, og det kan jo nu heller ikke se den store ræson i. Vi får i hvert fald ikke en øget defensiv arbejdsradius, selvom man næsten ikke tror på, at den kan blive ringere en Jönsson. Relationelt er han heller ikke på Jönssons niveau, til det spiller han ganske enkelt for meget for sig selv til tider, og falder fuldstændigt ud af nogle kampe, og så har han ganske vidst nogle rigtigt gode egenskaber ift. fart og direkte udfordringer, samt en god målnæse (i hvert fald på 1. divisionsniveau). Jeg synes heller ikke, at det samlede pakke er spændende nok til, at man bør kaste penge efter ham, der kan sagtens findes bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVi holder øje, hvis noget skulle dukke op... Og Lund ligner en midterforsvarer fra nu af...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sfermuligheder
Retter lige den her med det samme...
LIGNEDE, en midterforsvarer... men er tilbage på backen igen nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVi holder øje, hvis noget skulle dukke op... Og Lund ligner en midterforsvarer fra nu af...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sfermuligheder
Izunna, Izunna, Izunna, let det ske, let det ske, let det ske...
Håber udtalelsen henviser på at der er noget i gang."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg"Men det kan være, at der kan ske noget, hvor en afgang er godt for alle parter."
Izunna, Izunna, Izunna, let det ske, let det ske, let det ske...
Håber udtalelsen henviser på at der er noget i gang.
El Mak, JJT,CN,IZU,Welbeck og Thrane
Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge
Håber JH modstår hvis nogen vinker med pengepungen.
I hensigt af El Makrini ville det være beroligende at slippe af med Izu. Det skulle gøre det umuligt for JH at sælge El Makrini."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJa ihvertfald numerisk.....vi har mange der kan spille pladserne på midten. Kvaliteten er så liiidt en anden sag. Izu....nej vel - nok en grund til mange ønsker ham væk. Thrane heller ikke vildt imponerende. CN kender jeg intet til men håber det bedste og både JJT og Welbeck ser spændende ud......Men profiler er de vel næppe endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJa ihvertfald numerisk.....vi har mange der kan spille pladserne på midten. Kvaliteten er så liiidt en anden sag. Izu....nej vel - nok en grund til mange ønsker ham væk. Thrane heller ikke vildt imponerende. CN kender jeg intet til men håber det bedste og både JJT og Welbeck ser spændende ud......Men profiler er de vel næppe endnu"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMht Izunna så lider han vel også et eller andet sted af at skulle spille en plads han ikke kan. Han er primært def midt og den plads er taget af Makrini .. han er vel så til gengæld den eneste def midt af de mange centrale midtbanespillere vi har ..
Comment
Comment