Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men han spillede jo under Kent i Aab
    Så, for helvede, NEEEEEJ!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Så, for helvede, NEEEEEJ!
      I need a transferfix. Nooooooooooow

      Comment


        Så er et væsentlig kriterie jo på plads.

        Alt andet lige er det selvfølgelig en fordel at ny spiller og træner har arbejdet sammen før.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja, det er ufair og latterligt men til mindst ikke til vores ulempe. Vi spiller ikke mere mod Lyngby i sæson.
          Ville være fedt at spille mod Lyngby i næste sæson (og håber det er ikke i pokalkamp)...
          Der er jo egentlig en god mulighed for at vi kan ryge i grupperspillet mod dem... Er det 4 point eller sådan noget de har ned til 7. pladsen... Ellers er det bare andre hold der løber ind i dem/ham... Det er ikke helt kønt...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Der er jo egentlig en god mulighed for at vi kan ryge i grupperspillet mod dem... Er det 4 point eller sådan noget de har ned til 7. pladsen... Ellers er det bare andre hold der løber ind i dem/ham... Det er ikke helt kønt...
            Lyngby ligger på omkring 91% chance for at ryge i mesterskabsslutspillet, så vi render næppe ind i dem. Hvis nogle glider ud af top 6, er jeg ret overbevist om, at det bliver SønderjyskE med ny træner og tab af masser af profiler. Dem vil jeg heller ikke være hunderæd for at rende ind i, de kan godt ende med at levere en af de ringere forårssæsoner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Kender ikke manden, men hvis ikke han er en klar forstærkning så nej tak!
              Vi har middelmådige kantspillere nok!!
              Han var faktisk meget lovende for et par sæsoner siden, men er så gået noget i stå.
              Meget teknisk og en god dribler ... samtidig også god i pasningsspillet, mangler nok noget dynamik og speed.
              Han KUNNE blive god, men det kræver bestemt den rette træner.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Han var faktisk meget lovende for et par sæsoner siden, men er så gået noget i stå.
                Meget teknisk og en god dribler ... samtidig også god i pasningsspillet, mangler nok noget dynamik og speed.
                Han KUNNE blive god, men det kræver bestemt den rette træner.
                Han er signet i løbet af i morgen. Jesper Hansen løfter overliggeren til nye højder

                Comment


                  Hvis nogen skulle have lyst. Her er den omtalte podcast

                  http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast1-februar-2017.aspx

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Lyngby ligger på omkring 91% chance for at ryge i mesterskabsslutspillet, så vi render næppe ind i dem. Hvis nogle glider ud af top 6, er jeg ret overbevist om, at det bliver SønderjyskE med ny træner og tab af masser af profiler. Dem vil jeg heller ikke være hunderæd for at rende ind i, de kan godt ende med at levere en af de ringere forårssæsoner.
                    De er jo stadig kun nr. 5, med 4 point ned, så vil nok mene 91 er lidt vel højt... Prøvede lige Superstats udregnings maskine, den skifter sådan lidt rundt i start 80erne, så fra den vinkel kan jeg som ikke sige du er super langt fra... Den spådom om SDR har jeg bare hørt for tit, senest i sommers da det var samme udgangspunkt for dem, og de klarer den stort set altid hjem alligevel... men du kan som godt ske at få ret, jeg har så bare en ide om at Lyngby ikke kommer til at leve op til deres flotte efterår... men nu må vi se, når der nu ikke er spænding i top-3, eller ret meget af det i bund-3, så er det da altid noget der er det i midten af tabellen, fan af strukturen eller ej :-)
                    Last edited by Kaspernon; 01-02-2017, 23:13.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis nogen skulle have lyst. Her er den omtalte podcast

                      http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast1-februar-2017.aspx
                      Takker, regner med lige at smide den i ørerne når jeg går i seng...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Takker, regner med lige at smide den i ørerne når jeg går i seng...
                        Advarsel: Det kan godt være, at jeg er farvet, men jeg har da sjældent hørt nogen bruge så mange ord på at sige ingenting.

                        Det er det samme med nye muligheder og først 16 minutter inde bliver der stillet et relevant spørgsmål. Og der bliver IKKE gået på klingen.

                        Så lyt på eget ansvar... ;-)

                        Omvendt, hvis du har problemer med at sove, så...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Advarsel: Det kan godt være, at jeg er farvet, men jeg har da sjældent hørt nogen bruge så mange ord på at sige ingenting.

                          Det er det samme med nye muligheder og først 16 minutter inde bliver der stillet et relevant spørgsmål. Og der bliver IKKE gået på klingen.

                          Så lyt på eget ansvar... ;-)

                          Omvendt, hvis du har problemer med at sove, så...

                          MvH ChrisOB
                          Det er ca. ét mere end jeg havde regnet med

                          Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.

                          Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det er ca. ét mere end jeg havde regnet med

                            Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.

                            Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
                            Han arbejdede jo i mange år på Radio 3, hvor han faktisk lavede et program, der handlede om OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er ca. ét mere end jeg havde regnet med

                              Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.

                              Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
                              Hvis du kan høre det uden at få hovedpine og lyst til opkast kan jeg vel også.. Jeg sprang den faktisk over igår aftes

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Det er ca. ét mere end jeg havde regnet med

                                Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.

                                Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
                                Morten er super god på radio, ja - det var han også på Radio 3 :-)

                                ...modsat visse andre klovne (mig selv, sagde hunden), der arbejdede som studievært et par år på den nu hedengangne Radio Vestfyn :D
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X