Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, det er ufair og latterligt men til mindst ikke til vores ulempe. Vi spiller ikke mere mod Lyngby i sæson.
Ville være fedt at spille mod Lyngby i næste sæson (og håber det er ikke i pokalkamp)...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDer er jo egentlig en god mulighed for at vi kan ryge i grupperspillet mod dem... Er det 4 point eller sådan noget de har ned til 7. pladsen... Ellers er det bare andre hold der løber ind i dem/ham... Det er ikke helt kønt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægKender ikke manden, men hvis ikke han er en klar forstærkning så nej tak!
Vi har middelmådige kantspillere nok!!
Meget teknisk og en god dribler ... samtidig også god i pasningsspillet, mangler nok noget dynamik og speed.
Han KUNNE blive god, men det kræver bestemt den rette træner.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan var faktisk meget lovende for et par sæsoner siden, men er så gået noget i stå.
Meget teknisk og en god dribler ... samtidig også god i pasningsspillet, mangler nok noget dynamik og speed.
Han KUNNE blive god, men det kræver bestemt den rette træner.
Comment
-
Hvis nogen skulle have lyst. Her er den omtalte podcast
http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast1-februar-2017.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLyngby ligger på omkring 91% chance for at ryge i mesterskabsslutspillet, så vi render næppe ind i dem. Hvis nogle glider ud af top 6, er jeg ret overbevist om, at det bliver SønderjyskE med ny træner og tab af masser af profiler. Dem vil jeg heller ikke være hunderæd for at rende ind i, de kan godt ende med at levere en af de ringere forårssæsoner.Last edited by Kaspernon; 01-02-2017, 23:13.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis nogen skulle have lyst. Her er den omtalte podcast
http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast1-februar-2017.aspxTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTakker, regner med lige at smide den i ørerne når jeg går i seng...
Det er det samme med nye muligheder og først 16 minutter inde bliver der stillet et relevant spørgsmål. Og der bliver IKKE gået på klingen.
Så lyt på eget ansvar... ;-)
Omvendt, hvis du har problemer med at sove, så...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægAdvarsel: Det kan godt være, at jeg er farvet, men jeg har da sjældent hørt nogen bruge så mange ord på at sige ingenting.
Det er det samme med nye muligheder og først 16 minutter inde bliver der stillet et relevant spørgsmål. Og der bliver IKKE gået på klingen.
Så lyt på eget ansvar... ;-)
Omvendt, hvis du har problemer med at sove, så...
MvH ChrisOB
Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.
Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er ca. ét mere end jeg havde regnet med
Lidt en sludder for en sladder, men ikke så slemt som jeg havde regnet med for et klubprodukt.
Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er ca. ét mere end jeg havde regnet med
Wamsler er ret god på radio, overraskende nok. Han har en virkelig fin speakerstemme.
Comment
-
...modsat visse andre klovne (mig selv, sagde hunden), der arbejdede som studievært et par år på den nu hedengangne Radio Vestfyn :D
Comment
Comment