Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTøffe og Thyge har nu også stået på live tv og snakket Falk til BIF Jeg kaster fucking op
Heldigvis var Ove P med og rådede Falk til at blive i OB og blive solgt derfra
Comment
-
Normalt synes jeg egentlig Graulund gør det fornuftigt som ekspert, men ligesom så mange andre danskere er han totalt forblindet når det kommer til Brøndby. Hvad er det der taler for, at Brøndbys ambitioner om et mesterskab skulle være mere fremtrædende end hos OB. Altså, hvor er det han ser den store forskel i ambitionsniveauet?
Måske er jeg også forblindet af, hvor utænkeligt et scenarie jeg håber det er, at Rasmus Falk skal løbe rundt i en eller anden latterlig fusionsklub fra den københavnske vestegn. For guds skyld, Falk: Skift til udlandet!!
Det vil også gøre meget for min selvforståelse, at vi ikke mister et af klubbens største talenter nogensinde til direkte rivaler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTøffe og Thyge har nu også stået på live tv og snakket Falk til BIF Jeg kaster fucking op
Heldigvis var Ove P med og rådede Falk til at blive i OB og blive solgt derfra"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægKan godt være jeg er blevet for gammel til det der fodbold men, ville en klubmand som falk og toppel juble lige så meget over et mesterskab med Brøndby, som et med OB? Altså et hul er et hul?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGodt spøgsmål. Aner det faktisk ikke. Men da jeg har romantiske stribede briller på i aften gætter jeg på nejTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægKan godt være jeg er blevet for gammel til det der fodbold men, ville en klubmand som falk og toppel juble lige så meget over et mesterskab med Brøndby, som et med OB? Altså et hul er et hul?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægNormalt synes jeg egentlig Graulund gør det fornuftigt som ekspert, men ligesom så mange andre danskere er han totalt forblindet når det kommer til Brøndby. Hvad er det der taler for, at Brøndbys ambitioner om et mesterskab skulle være mere fremtrædende end hos OB. Altså, hvor er det han ser den store forskel i ambitionsniveauet?
Måske er jeg også forblindet af, hvor utænkeligt et scenarie jeg håber det er, at Rasmus Falk skal løbe rundt i en eller anden latterlig fusionsklub fra den københavnske vestegn. For guds skyld, Falk: Skift til udlandet!!
Det vil også gøre meget for min selvforståelse, at vi ikke mister et af klubbens største talenter nogensinde til direkte rivaler.
BIF er ikke pt en direkte konkorrent til OB imo . For mig at se er FCM og FCK lysår fra os , og i næste led er der BIF , AaB ,RFC og FCN , derefter ligger vi i kan man sige 3. lag sammen med AGF , Sønderjydske og EFB . og altså Hobro og VFF i sidste .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKan du seriøst ikke se forskel på ambitionsniveauet på OB og BIF ?
BIF er ikke pt en direkte konkorrent til OB imo . For mig at se er FCM og FCK lysår fra os , og i næste led er der BIF , AaB ,RFC og FCN , derefter ligger vi i kan man sige 3. lag sammen med AGF , Sønderjydske og EFB . og altså Hobro og VFF i sidste .
Comment
Comment