Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Enig.... Men jeg synes så også vi har sagt det de sidste 5 år, uden at det er sket. Jeg tror ikke vi kan gå fra bunden til toppen på så kort tid. Jeg tror vi skal gøre som i starten af 00'erne, hvor vi langsomt spillede os op i toppen, indtil vi fra 05 eller 06 og frem til 11 var fast i toppen (top 4) af ligaen.
    Hvad skete der i AaB? Det var lige fra den ene dag til den anden de gik fra bund til top.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Hvad skete der i AaB? Det var lige fra den ene dag til den anden de gik fra bund til top.
      Hvis det er et spørgsmål så kan jeg svare nej til det :).
      AAB var ved at rykke ud og i de to efterfølgende sæsoner sluttede de midt i tabellen ... først i den tredje sæson, efter at have været tæt på nedrykning, vandt de mesterskabet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvis det er et spørgsmål så kan jeg svare nej til det :).
        AAB var ved at rykke ud og i de to efterfølgende sæsoner sluttede de midt i tabellen ... først i den tredje sæson, efter at have været tæt på nedrykning, vandt de mesterskabet.
        Nu skal du ikke komme og ødelægge alt hans vrøvleri med facts... (det hjælper i øvrigt heller ikke)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Kommer noget om Falk her i Onside senere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kommer noget om Falk her i Onside senere
            Graulund er vist noget pjattet med Falk :-)

            Og lige som os ser han BIF som en meget mulig næste klub , men opfordrer ham til at afprøve udlandet . Og ellers rigmændene i OB til at give ham en stor kontrakt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Håber han forlænger med OB. Også en frikøbsklausul i kontrakten hvis en udenlandsk klub r interesseret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Graulund er vist noget pjattet med Falk :-)

                Og lige som os ser han BIF som en meget mulig næste klub , men opfordrer ham til at afprøve udlandet . Og ellers rigmændene i OB til at give ham en stor kontrakt .
                hvem er ikke pjattet med Falk i øjeblikket😄
                Nægter simpelthen at tro, at der ikke sidder en udenlandsk klub og tænker "wow - ham skal vi da ha'. "

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Graulund er vist noget pjattet med Falk :-)

                  Og lige som os ser han BIF som en meget mulig næste klub , men opfordrer ham til at afprøve udlandet . Og ellers rigmændene i OB til at give ham en stor kontrakt .
                  Er blevet godt og grundig træt af at høre Graulund tale Falk til BIF hele tiden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    hvem er ikke pjattet med Falk i øjeblikket
                    Nægter simpelthen at tro, at der ikke sidder en udenlandsk klub og tænker "wow - ham skal vi da ha'. "
                    Det skal der bare være. Alt andet end OB eller udlandet må ikke ske

                    Comment


                      Falk vil jo aldrig havne i Brøndby, medmindre han selv vil. Og jeg kan virkelig ikke forestille mig, at han har lyst til at havne i sådan en klub, der er i evig genopbygning- og som er Brøndby... Alt andet end en dansk klub, Rasmus!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Falk vil jo aldrig havne i Brøndby, medmindre han selv vil. Og jeg kan virkelig ikke forestille mig, at han har lyst til at havne i sådan en klub, der er i evig genopbygning- og som er Brøndby... Alt andet end en dansk klub, Rasmus!
                        Falk vil heller ikke havne i Hillerød , Helsinki eller Harboøre med mindre han selv vil ;-)

                        Uanset vores syn på BIF så er de bare større end os og pt langt tættere på at være et etableret tophold .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Jeg blev egentlig mest bekymret da han sagde han var tryghedsnarkoman... Der synes jeg lige muligheden for en anden dansk klub blev lidt større...
                          BIF spiller med hvor det er sjovere, de kan betale en god løn, han kender både træneren og flere af spillerne fra diverse af landsholdene, og så er det jo stadig hjemlige omgivelser, med Odense et par timer væk... Ved ikke om Troels Bech spiller så meget ind, men det er jo da nok ikke et minus i hvert fald...
                          Chancen for at han ryger på tribunen om et ½ år og ikke spiller længere, og glider ud af periferien til landsholdet igen, den er heller ikke så stor i BIF...

                          Jeg vil sige det sådan, går BIF efter ham, men Falk afviser dem, så må han have et ret godt tilbud et andet sted fra, der på den ene eller anden måde kan matche den pakke... OB har det meste, derfor er han her også endnu, men man skal have hele pakken for at kan blive ved med holde på en klassespiller som Falk... Håber vi får sluttet godt af, og selvom det kun vil være få point det afgør det, så få overvintret i top-6... Der vil stadig være noget signal i at ende i top-6, og at være indenfor ambitionen, og så skal vi have lavet de rigtige investeringer til holdet, så vi kan forblive i den rigtige ende af ligaen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jeg blev egentlig mest bekymret da han sagde han var tryghedsnarkoman... Der synes jeg lige muligheden for en anden dansk klub blev lidt større...
                            BIF spiller med hvor det er sjovere, de kan betale en god løn, han kender både træneren og flere af spillerne fra diverse af landsholdene, og så er det jo stadig hjemlige omgivelser, med Odense et par timer væk... Ved ikke om Troels Bech spiller så meget ind, men det er jo da nok ikke et minus i hvert fald...
                            Chancen for at han ryger på tribunen om et ½ år og ikke spiller længere, og glider ud af periferien til landsholdet igen, den er heller ikke så stor i BIF...

                            Jeg vil sige det sådan, går BIF efter ham, men Falk afviser dem, så må han have et ret godt tilbud et andet sted fra, der på den ene eller anden måde kan matche den pakke... OB har det meste, derfor er han her også endnu, men man skal have hele pakken for at kan blive ved med holde på en klassespiller som Falk... Håber vi får sluttet godt af, og selvom det kun vil være få point det afgør det, så få overvintret i top-6... Der vil stadig være noget signal i at ende i top-6, og at være indenfor ambitionen, og så skal vi have lavet de rigtige investeringer til holdet, så vi kan forblive i den rigtige ende af ligaen...

                            Jeg er enig i det meste. Vil dog mene at der var Graulund der spurgte om han var trykhedsnarkoman. Det var i mine øjne netop for at kunne vinkle den over på at Brøndby var en stor mulighed. Falk sagde selv, jaa det er jeg måske nok. Men er ret sikker på han føler sig klar til at fortsætte udenfor den hjemlige andedam(suppen).
                            Man hører tit spillere der snakker om at man trænger til at møde nye hold, og nye modstandere, og afprøve andre forhold. Det har vi ikke nogle klubber herhjemme der kan klarer i stor målestok.

                            Comment


                              Har skrevet det før, og nu tillader jeg mig at skrive det igen: Falk er en kæmpe tryghedsnarkoman og har tidligere haft problemer med selvtilliden/nervøsitet/præstationsangst. Desuden har han et rigtig godt forhold til Troels Bech. Kilde: to af hinanden uafhængige sportsjournalister på store danske medier.

                              Jeg TROR - gætter på baggrund af, hvad jeg hører - at han pt er splittet mellem trygge rammer i OB, BIF eller lignende og drømmen om de store penge og at prøve talentet af i udlandet. Mit bud vil være, at BIF render med ham, medmindre vi giver ham en stor kontrakt med en realistisk klausul og lover spillerkøb, der kan bringe os tilbage i mesterskabskampen.

                              Comment


                                Er langt fra sikker på at Falk/BIF er noget godt match.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X