Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Næ så skal han selv vurdere om han synes det de klubber kan tilbyde ift. hans fremtidige udvikling kontra det OB kan tilbyde, er mere værd end hans eftermæle ift. OBs fans...;-)
    Ja jeg syntes så ikke det er Falk's eftermæle som står på spil , det er mere en udstilling af OB som en klub uden ambitioner og med dårlig ledelse .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Riffel har fuldstændig ret. Man må selvfølgelig være tilhænger på sin måde, men jeg forstår ikke denne distancerede, analytiske tilgang til at være OB-fan. Hvis det ikke handlede om følelser, ville jeg ikke gide spilde min tid med at se middelmådige OB-kampe, men nøjes med at se de bedste Premier League-hold og Bayern München.

      BIF, FCK og Herning Fremad/Ikast fS (i nævnte rækkefølge) er de værste hold herhjemme, og hvis Falk skifter til et af disse er han en hjerteløs forræder. Det skal han have at vide på stadion, selvfølgelig uden det går over i tyrkiske tilstande som beskrevet af Brian Steen Nielsen på eb.dk for nylig.
      Jeg tror de spillere med niveau og ambitioner ala Falk , som vælger blive i en klub uden visioner/ambitioner og som når det går bedst redder sig en midterplacering skal findes på hylden sammen med tandfeen , påskeharen og julemanden .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Destribede Se indlæg
        Når jeg læser tråden igennem synes jeg godt nok at der er mange brugere der har en forskruet opfattelse af OB.
        Vi er pt. ikke i nærheden af Brøndby, som siden deres "nye" start stille og roligt har bevæget sig mod toppen igen. De er trods deres krise fortsat den mest populære klub herhjemme(selv i fucking jylland er de størst), med afstand størst mediebevågenhed, flere og større sponsorer end os samt en milliardær i baghånden. Med andre ord har de langt større og bedre forudsætninger for at få succes(på den lange bane) end os.

        Tegnene kan allerede ses: De har 3 A-landsholdsspillere(herunder anføreren), et væld af talenter på diverse U-landshold, 2 x EL-deltagelse i træk og så er de pt. det mest stabile hold i superligaen målt på de seneste 10 kampe.

        Sandheden er at de kan få de OB-spillere de vil have(Hej Emil Larsen), selv Falk der har OB i hjertet(hvis der gud forbyde det er hold i rygtet) mens vi henter spillere fra deres overskudslager: Zohore, Falkesgaard og Tørnæs.

        Jeg kan ikke bebrejde Falk hvis han skifter...
        Vi er blever distanceret af BIF , FCK og FCM på samtlige parametre .
        Randers er ved at bide sig fast i top 4-5 og kan blive endnu mere solide med et opkøb , AaB og FCN er langt foran os ift stabilitet indkøb og placeringer .
        Så kommer vi i feltet med EfB , Sønderjyske og AGF i kampen om 7-10 pladsen .

        Vores vildeste målsætning de senere år har heddet en 7. Plads , som vi så ikke opnåede .

        Vi har indkøbt i hobetal af spillere som ville have svært ved vare at tilkæmpe sig en kamp for reserverne i FCK /BIF/FCM ..

        Fra ledelsen kommer der meldinger i øst og handlinger i vest .

        Op til denne sæson troede jeg at nu skulle det vende , det startede godt med trænerteam og Fester/AK/Zohore .. Men så meldte det OB man kender fra de senere år sig , først med komikken omkring målmandspladsen , senere med udsalg af forsvaret . Den tro og optimisme der havde indfundet sig blev omgående smadret og vi er efterladt med det ringeste midterforsvar i mine 35 år som fan , og alternativerne på bænken er horribelt ringe ..

        Hvordan man kan bebrejde Falk for at miste troen forstår jeg så ikke . Jeg er ret sikker på at hvis Falk ikke havde så stort et OB hjerte så var han smuttet for længe siden ..
        Last edited by Magge; 29-10-2015, 11:19.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Objektivt set er det klar at hver mennesker har ret at skifte arbejdspladsen og Riffels indlæg lyder også lidt provokerende i den en eller anden formulering.
          Men jeg er meget taknemmelig derfor: endelig er der igen en livlig diskussion i forumet hvilken handler ikke kun om "hvor dårlig/uambitiøs/skuffende/nedgående alt er men om stolthed, respekt og clubånd. Det har jeg savnet her i de sidste tid lidt.
          Og fodbold er følelse og ledenskab og ikke objektivitet og nøgtern betragtning.
          Derfor ville jeg ønske Falk som menneske alt godt, uafhængig af hans beslutning om fremtiden. Men som fodboldspiller kan jeg ikke acceptere at se ham i Brøndby.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Har ikke læst hele tråden igennem - så der er muligvis en anden, som har hørt og fortalt dette tidligere.
            Men mig bekendt, så har Falk og hans familie vist et "softspot" for BiF. Jeg havde personligt afskrevet ham til netop BiF de sidste 2 år og er i den grad overrasket over, at Falk ikke spiller der endnu - fremfor OB. Så i min optik har han vist meget stor loyalitet over for OB og KÆMPE OB-hjerte.
            Selvom jeg ikke vil bryde mig synderligt om det, kan jeg kun have stor forståelse for, hvis han smutter til BiF.
            Jeg HÅBER at det er en and - men der er sjældent røg uden brand et sted...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg tror de spillere med niveau og ambitioner ala Falk , som vælger blive i en klub uden visioner/ambitioner og som når det går bedst redder sig en midterplacering skal findes på hylden sammen med tandfeen , påskeharen og julemanden .
              Det er en gammeldags og naiv holdning, men jeg håber der i fremtiden vil være unge fynske drenge som vil være stolte over at spille i blåt og hvidt. Hvem der bare levede i 50'erne før penge ødelagde det hele :)
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ja jeg syntes så ikke det er Falk's eftermæle som står på spil , det er mere en udstilling af OB som en klub uden ambitioner og med dårlig ledelse .
                1000000% enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg kan simpelt hen ikke forstå de fans der synes at det er fuldt acceptabelt, hvis vores bedste spiller, der ikke har spillet seniorfodbold for andre end OB, lader sin kontrakt løbe ud og skifter til en direkte konkurrent?

                  Ja, det kan sgu da godt være, at han har større ambitioner, og gerne vil spille for et hold der vinder flere kampe end de taber. Jeg er da fucking ligeglad med hans grunde og undskyldninger. Han har været OBer i over 10 år siden han var drengespiller, og er vores ubetingede stjerne og bedst betalte spiller. Hvis han vil bevare OB-fansenes respekt, så skifter han ikke til en af vores konkurrenter.

                  Jeg gider da slet ikke høre på, at vi "skylder" ham noget som helst. Han har selv forlænget sine kontrakter, hævet sin løn og modtaget hyldesten på stadion. Om noget "skylder" han os, der har støttet op gennem tykt og tyndt i sølvtider og mod nedrykning en vis respekt.

                  Rent juridisk har han selvfølgelig lov til at skifte til hvor fan' han vil. Ligesom jeg så forbeholder mig retten til at synes han er en luder, og buhe af ham på stadion. Det er sådan det er.
                  Det er i min optik ikke et spørgsmål om det er acceptabelt, men mere et spørgsmål om at man godt kan forstå hvis det skulle ske at han tog til en anden og i øjeblikket bedre spillende klub i Danmark.
                  Jeg håber da af mit hjerte ikke at det sker, men kan sgu godt forstå han ikke magter 2-3 år mere med mål om at slutte midt i ligaen.
                  Jeg er ofte (meget ofte) enig i det du skriver, denne gang er første gang hvor vi ser lidt anderledes på det :)


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja jeg syntes så ikke det er Falk's eftermæle som står på spil , det er mere en udstilling af OB som en klub uden ambitioner og med dårlig ledelse .
                  Der rammer du hovedet på sømmet, det har nemlig intet med Falk at gøre.
                  Det er vores sportslige ledelse der har meldt fortabt.
                  Som Falk udtaler, så vil han gerne spille i OB, såfremt vi er konkurrence dygtige, men med det lort JH har lavet ved at sælge alt hvad der minder om forsvar, så er det sgu da logisk han gerne vil spille et sted hvor der vitterligt er chance for at vinde inden dommeren fløjter kampen igang.


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Men jeg er meget taknemmelig derfor: endelig er der igen en livlig diskussion i forumet hvilken handler ikke kun om "hvor dårlig/uambitiøs/skuffende/nedgående alt er men om stolthed, respekt og clubånd. Det har jeg savnet her i de sidste tid lidt.
                  Du har helt ret, endelig er der kommet en diskussion hvor det er følelser der vurderer hvem der har ret, og der ikke er en endelig facit liste.

                  Super fedt.

                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Det er en gammeldags og naiv holdning, men jeg håber der i fremtiden vil være unge fynske drenge som vil være stolte over at spille i blåt og hvidt. Hvem der bare levede i 50'erne før penge ødelagde det hele :)
                  Ja, det er sjældent i vore dage at man ser f.eks. en Lars Høgh type, der kun spiller I en klub igennem en hel karriere.

                  Men mindre kan i min optik også gøre det :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    1000000% enig
                    Historien har været oppe før med Falk til BIF , hvergang har Falk nævnt ambitioner om at spille i en topklub og udtrykt håb om at OB ville komme derop . Syntes Falk har givet det chancen , men der er bare intet sket i OB ift at blive topklub .
                    Men det vil da smerte frygteligt og være enormt tragisk , en meget skidt dag for OB og et rigtigt dårligt signal udadtil , et knæk for selvforståelsen for nogle i og omkring OB ..

                    Jeg har nævnt det siden vinduet lukkede . Det fejlslagne sommervindue koster på mange områder , også ift til Falk's lyst til forlængelse ..

                    Forlader Falk os , vil jeg inderligt håbe det bliver udenlands .. Kæft det vil være en nederdrægtig ond nyhed at skulle læse om et skifte til FCK/BIF/FCM
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Historien har været oppe før med Falk til BIF , hvergang har Falk nævnt ambitioner om at spille i en topklub og udtrykt håb om at OB ville komme derop . Syntes Falk har givet det chancen , men der er bare intet sket i OB ift at blive topklub .
                      Men det vil da smerte frygteligt og være enormt tragisk , en meget skidt dag for OB og et rigtigt dårligt signal udadtil , et knæk for selvforståelsen for nogle i og omkring OB ..

                      Jeg har nævnt det siden vinduet lukkede . Det fejlslagne sommervindue koster på mange områder , også ift til Falk's lyst til forlængelse ..

                      Forlader Falk os , vil jeg inderligt håbe det bliver udenlands .. Kæft det vil være en nederdrægtig ond nyhed at skulle læse om et skifte til FCK/BIF/FCM
                      Nemlig. Kun 1 ting vil være mere AAAAAARRGHHHHHHH end han forlader os uden nogen transfer. Det er nul transfer til en af de 3 klubber
                      Men kan sagtens forstå Falk vil videre hvis han ikke ser en kraftig oprustning i truppen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nemlig. Kun 1 ting vil være mere AAAAAARRGHHHHHHH end han forlader os uden nogen transfer. Det er nul transfer til en af de 3 klubber
                        Men kan sagtens forstå Falk vil videre hvis han ikke ser en kraftig oprustning i truppen
                        Jeg tror ikke det bliver til en "kraftig" oprustning, men jeg forventer da en solid cf/cb og så skal vil også have en ny målmand for Radza og Tørnes og sikkert også Koval, en vk er også velkommen. Jeg tror desværre RF er fortid til sommer, selv om der sker noget i OB senest til sommer.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Det er nok lidt kortsynet, men jeg ville hellere Falk røg til udlandet for et meget lavt beløb end at vi skulle tjene 7-10 millioner på han kommer til bif.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg tror ikke det bliver til en "kraftig" oprustning, men jeg forventer da en solid cf/cb og så skal vil også have en ny målmand for Radza og Tørnes og sikkert også Koval, en vk er også velkommen. Jeg tror desværre RF er fortid til sommer, selv om der sker noget i OB senest til sommer.
                            Jeg tror nu heller ikke at vi ser en "kraftig" oprustning. Derfor smutter han nok også desværre...

                            Men en pæn oprustning kunne måske forhindre et skifte til en dansk klub

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                              Det er nok lidt kortsynet, men jeg ville hellere Falk røg til udlandet for et meget lavt beløb end at vi skulle tjene 7-10 millioner på han kommer til bif.
                              Enig selvom nogen i bestyrelsen måske vil have en anden mening

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                                Det er nok lidt kortsynet, men jeg ville hellere Falk røg til udlandet for et meget lavt beløb end at vi skulle tjene 7-10 millioner på han kommer til bif.
                                Prisen bliver ikke i nærheden af 7-10 mill med 1/2 år tilbage af hans kontrakt .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X