Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er nok grunden til, at han ikke er røget afsted for et stykke tid siden. Men der burde være interesse for en offensivspiller af hans karat, der kan skabe noget på egen hånd.
    Den største grund må i første omgang være at han selv har afvist flere klubber...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer

      Comment


        [QUOTE=Paddy;71470]Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer[/QUOTE

        Han må vel ikke mødes/snakke med andre klubber før han er inde i sidste halvår af sin kontrakt, eller hvad?

        Comment


          Det tekniske ved jeg ikke noget om. Refererer bare hvad jeg har hørt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg

            Han må vel ikke mødes/snakke med andre klubber før han er inde i sidste halvår af sin kontrakt, eller hvad?
            Så skal det da være fordi FcK vil købe ham/har fået accepteret et bud...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Så skal det da være fordi FcK vil købe ham/har fået accepteret et bud...
              man kan tænke sig meget, OB skal i hvert fald have accepteret det hvis de mødes inden 1 jan. Har FCK noget på deres overskudslager vi kan bruge...Remmer, Stadsgård, Toutouth...et eller andet må der være der kan indgå i en evt. handel
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                man kan tænke sig meget, OB skal i hvert fald have accepteret det hvis de mødes inden 1 jan. Har FCK noget på deres overskudslager vi kan bruge...Remmer, Stadsgård, Toutouth...et eller andet må der være der kan indgå i en evt. handel
                håber virkeligt ikke det ender der.....Falk SKAL ikke til en anden dansk klub

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                  Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer
                  Føj for helvede...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                    Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer

                    Den køber jeg ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                      Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer
                      Tsk tsk ......

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                        Jeg har en kilde der fortæller at Falk skal til møde i FCK i december. Istedet for N. Jørgensen som muligvis ryger til sommer
                        Det vil være en devaluering af effektivitet ved et sådan bytte. Tror FCK har større ambitioner, og en interesse i Falk mere skal ses i lyset af en styrkelse af holdets bredde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Tsk tsk ......
                          Det er vel en anelse unfair at du griner af andres rygter?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Sæføli skal han til samtale. Hans bedste ven er i fck. 😆 men det tyder jo så på at vi måske kan få en lille skilling ud af det alligevel. Så bliver der nok råd til Serge deble til venstre kanten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Sæføli skal han til samtale. Hans bedste ven er i fck.  men det tyder jo så på at vi måske kan få en lille skilling ud af det alligevel. Så bliver der nok råd til Serge deble til venstre kanten.
                              You don't know shiiiit

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Sæføli skal han til samtale. Hans bedste ven er i fck.  men det tyder jo så på at vi måske kan få en lille skilling ud af det alligevel. Så bliver der nok råd til Serge deble til venstre kanten.
                                Så skal han vel også tale med Tottenham

                                Comment

                                Working...
                                X