Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan du seriøst ikke se forskel på ambitionsniveauet på OB og BIF ?
    BIF er ikke pt en direkte konkorrent til OB imo . For mig at se er FCM og FCK lysår fra os , og i næste led er der BIF , AaB ,RFC og FCN , derefter ligger vi i kan man sige 3. lag sammen med AGF , Sønderjydske og EFB . og altså Hobro og VFF i sidste .
    Nej, så vidt jeg kan konstatere har vi investeret kraftigt i mandskabet. For eksempel med at hente måske Superligaens bedste træner ind på en rigtig dyr kontrakt. Ydermere, har vi også investeret kraftigt i angrebet med at hente en angrebsprofil hos en direkte konkurrent (AK) ud over de to andre angribere vi også har skrevet kontrakt med. Tror også Koval er mindst lige så dyr som Rønnow for eksempel.

    Desuden melder Brøndby da hele tiden ud, at de er tilfredse med bare at være med i toppen. Senest eksemplificeret med den tåkrummende diskussion på tv mellem Thomas Frank og Ståle Solbakken i forbindelse med BIF - FCK. Vi melder ud, at vi gerne vil i top 6 - det er ikke stort anderledes.

    Så ambitionsniveauet kan jeg ikke se, der er den store forskel på. Især, hvis Thorborg hiver læderet op af lommen, og giver Falk en klækkelig lønforhøjelse.

    At vi ikke leverer på banen er en anden diskussion.
    Last edited by jonashj0305; 24-11-2015, 12:16.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Nej, så vidt jeg kan konstatere har vi investeret kraftigt i mandskabet. For eksempel med at hente måske Superligaens bedste træner ind på en rigtig dyr kontrakt. Ydermere, har vi også investeret kraftigt i angrebet med at hente en angrebsprofil hos en direkte konkurrent (AK) ud over de to andre angribere vi også har skrevet kontrakt med. Tror også Koval er mindst lige så dyr som Rønnow for eksempel.

      Så ambitionsniveauet kan jeg ikke se, der er den store forskel på. Især, hvis Thorborg hiver læderet op af lommen, og giver Falk en klækkelig lønforhøjelse.

      At vi ikke leverer på banen er en anden diskussion.
      Vi er helt enige om at sommerens vindue offensivt og på trænerbænken gav et gevaldigt løftog gav løfter om ambitioner ift de senere års makværk. Ligesom Makrini er et godt køb til en plads hvor der har været alvorlige mangler over flere år.

      Imod taler så at man sælger ud af forsvaret og stiller sig op og erklærer fuld tillid til de tilbageværende selvom der åbenlyst ikke er skyggen af nogle stabile og fornuftige cfére tilbage. Og så er det imo uambitiøst at hente en kasseret reservekeeper ind som 1. keeper ( måske hvis det var planen )

      At Koval er lige så dyr som Rønnow viser mere panik end godt købmandsskab . Koval er lejet og sendes hjem om 7 mdr og dermed er de penge spildt.

      Tror ikke det kun handler om penge for Falk .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Imod taler så at man sælger ud af forsvaret og stiller sig op og erklærer fuld tillid til de tilbageværende selvom der åbenlyst ikke er skyggen af nogle stabile og fornuftige cfére tilbage. Og så er det imo uambitiøst at hente en kasseret reservekeeper ind som 1. keeper ( måske hvis det var planen )
        Det er da kun Høegh der er savnet, for Kasper Larsens niveau var desværre ikke godt nok.
        Men man skal (imo) også respektere Høeghs beslutning om at ville prøve sig af i en bedre klub.
        Og derudover mener jeg at Lasse Nielsen har vist et fornuftigt niveau.
        Falkesgaard har vi diskuteret i en anden tråd, og ham bliver vi nok ikke enige om.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Det er da kun Høegh der er savnet, for Kasper Larsens niveau var desværre ikke godt nok.
          Men man skal (imo) også respektere Høeghs beslutning om at ville prøve sig af i en bedre klub.
          Og derudover mener jeg at Lasse Nielsen har vist et fornuftigt niveau.
          Falkesgaard har vi diskuteret i en anden tråd, og ham bliver vi nok ikke enige om.
          Lasse Nielsen er så den eneste skolede cfér i truppen og ham ville KN helst ikke bruge ;-)
          Har fuld forståelse for Høegh , ligesom jeg vil have det for Falk og alle andre som skifter til udlandet eller en bedre og mere ambitiøs klub.
          Uanset om vi kun havde solgt enten Høegh el KL så burde der have været indkøbt en ny cfér .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Vi er helt enige om at sommerens vindue offensivt og på trænerbænken gav et gevaldigt løftog gav løfter om ambitioner ift de senere års makværk. Ligesom Makrini er et godt køb til en plads hvor der har været alvorlige mangler over flere år.

            Imod taler så at man sælger ud af forsvaret og stiller sig op og erklærer fuld tillid til de tilbageværende selvom der åbenlyst ikke er skyggen af nogle stabile og fornuftige cfére tilbage. Og så er det imo uambitiøst at hente en kasseret reservekeeper ind som 1. keeper ( måske hvis det var planen )

            At Koval er lige så dyr som Rønnow viser mere panik end godt købmandsskab. Koval er lejet og sendes hjem om 7 mdr og dermed er de penge spildt.

            Tror ikke det kun handler om penge for Falk .
            Panik eller købmandsskab er ikke det vi diskuterer.

            Faktum: Koval er et stort keepernavn. OB formår at tiltrække ham. Det vil jeg da mene viser ambitioner. Det samme med El Makrini, som du selv peger på.

            Badazz tager sig af forsvarsdiskussionen. Jeg er enig med ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Panik eller købmandsskab er ikke det vi diskuterer.

              Faktum: Koval er et stort keepernavn. OB formår at tiltrække ham. Det vil jeg da mene viser ambitioner. Det samme med El Makrini, som du selv peger på.

              Badazz tager sig af forsvarsdiskussionen. Jeg er enig med ham.
              Hvilken konkurrence havde vi om Koval ?

              Panik-køb er uambitiøst , panik-leje er endnu mere uambitiøst og flytter os ikke tættere på toppen ;-)

              Men vi er da helt enige om at det er et flot cv Koval har , men nu er det jo ofte set før at et ungt talent knækker og aldrig bliver til noget det kan jo være tilfældet med Koval . Hvis han havde levet op til de lovende takter fra 2010-2012/13 så var han aldrig havnet i OB .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Har lige genset highlights fra FCm-kampen: Falk var igen outstanding, og han laver bare ting, som man sjældent ser. Han skal videre til noget større; der er ikke så meget mere at sige, synes jeg. Vi skal bare være glade for, at vi har fået fornøjelsen så længe. Hvis han vælger Brøndby, så ville det naturligvis være en mega bet for os som OB-fans; men det ville også være historien om en dygtig fodboldspiller, der ikke tør teste sig selv og se hvor langt det kan bære. Der MÅ være udenlandske klubber, der ser potentialet i ham, og han kan ikke være nogen specielt dyr investering pt. Jeg forstår intet, hvis ikke han har muligheder: spørgsmålet er mere ham selv, og hvad han tør og vil. Hvis Brøndby er alt han tør, så kan han blive dér i en to-tre år og måske få et par sølvmedaljer og se mulighederne svinde gradvist ind i takt med, at han ikke bliver yngre - det ville være en trist historie.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Har lige genset highlights fra FCm-kampen: Falk var igen outstanding, og han laver bare ting, som man sjældent ser. Han skal videre til noget større; der er ikke så meget mere at sige, synes jeg. Vi skal bare være glade for, at vi har fået fornøjelsen så længe. Hvis han vælger Brøndby, så ville det naturligvis være en mega bet for os som OB-fans; men det ville også være historien om en dygtig fodboldspiller, der ikke tør teste sig selv og se hvor langt det kan bære. Der MÅ være udenlandske klubber, der ser potentialet i ham, og han kan ikke være nogen specielt dyr investering pt. Jeg forstår intet, hvis ikke han har muligheder: spørgsmålet er mere ham selv, og hvad han tør og vil. Hvis Brøndby er alt han tør, så kan han blive dér i en to-tre år og måske få et par sølvmedaljer og se mulighederne svinde gradvist ind i takt med, at han ikke bliver yngre - det ville være en trist historie.
                  Som jeg tidligere skrev; det vil betyde meget for min selvforståelse som OB-fan, at Falk vælger udlandet og ikke bare ender med at skifte til Sjælland, der efter min mening kan ende med et antiklimaks, hvis det som du beskriver blot ender ud i sølvmedaljer og andre sekundære præstationer. Dem kan han sagtens få i OB også.

                  Og hvis Daniel Høegh kan snuppe en kontrakt hos Basel, så må Falk også kunne sikre sig en kontrakt i udlandet hos en klub på et fornuftigt niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Nej, så vidt jeg kan konstatere har vi investeret kraftigt i mandskabet. For eksempel med at hente måske Superligaens bedste træner ind på en rigtig dyr kontrakt. Ydermere, har vi også investeret kraftigt i angrebet med at hente en angrebsprofil hos en direkte konkurrent (AK) ud over de to andre angribere vi også har skrevet kontrakt med. Tror også Koval er mindst lige så dyr som Rønnow for eksempel.

                    Desuden melder Brøndby da hele tiden ud, at de er tilfredse med bare at være med i toppen. Senest eksemplificeret med den tåkrummende diskussion på tv mellem Thomas Frank og Ståle Solbakken i forbindelse med BIF - FCK. Vi melder ud, at vi gerne vil i top 6 - det er ikke stort anderledes.

                    Så ambitionsniveauet kan jeg ikke se, der er den store forskel på. Især, hvis Thorborg hiver læderet op af lommen, og giver Falk en klækkelig lønforhøjelse.

                    At vi ikke leverer på banen er en anden diskussion.
                    Jeg er delvist enig... Altså BIF investerer jo også, så vores ikke virker så kraftig... men der er ingen tvivl om at når man henter en som Kent så er det også fordi der er ambitioner om noget større, også med et køb som Fester... men vil nu sige der er klar forskel på en ambition der hedder top-6, og så at vil kæmpe med helt i top...
                    Henter BIF Falk så er det fordi han skal hjælpe dem med at vinde guld...
                    Last edited by Kaspernon; 24-11-2015, 15:25.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Han har jo også afvist udenlandske klubber, så der skal da helt sikkert nok være noget ja... Håber det rigtige dukker op...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Er det kun mig der tænker følgende?

                        Jeg tror ikke på at Falk ryger til en anden dansk klub i denne omgang. Jeg tror at han enten forlænger med os, alt efter hvordan holdet ser ud ved pausen, spillemæssigt - ellers tror jeg han ryger til udlandet.

                        Jeg kunne sagtens se Falk i udlandet med stor succes, skulle det værst tænkelige ske, at han ikke slår igennem,og skal retur til Danmark efter et år eller to. Så kunne jeg sagtens se ham komme tilbage til Danmark, og højst sandsynligt till FCK eller BIF, alt efter hvordan OB er i tabellen til den tid, og jeg tror ærlig talt, at han helst ser sig selv i OB, men det kræver dog succes fra begge parter før det er interessant for Falk. Forståeligt nok.
                        Last edited by Kogtbaby88; 24-11-2015, 17:14.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Har lige genset highlights fra FCm-kampen: Falk var igen outstanding, og han laver bare ting, som man sjældent ser. Han skal videre til noget større; der er ikke så meget mere at sige, synes jeg. Vi skal bare være glade for, at vi har fået fornøjelsen så længe. Hvis han vælger Brøndby, så ville det naturligvis være en mega bet for os som OB-fans; men det ville også være historien om en dygtig fodboldspiller, der ikke tør teste sig selv og se hvor langt det kan bære. Der MÅ være udenlandske klubber, der ser potentialet i ham, og han kan ikke være nogen specielt dyr investering pt. Jeg forstår intet, hvis ikke han har muligheder: spørgsmålet er mere ham selv, og hvad han tør og vil. Hvis Brøndby er alt han tør, så kan han blive dér i en to-tre år og måske få et par sølvmedaljer og se mulighederne svinde gradvist ind i takt med, at han ikke bliver yngre - det ville være en trist historie.
                          Men Falk har også nogle gevaldig store chancer som han misser og det er vel nok grunden til at han ikke er ude endnu ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Men Falk har også nogle gevaldig store chancer som han misser og det er vel nok grunden til at han ikke er ude endnu ..
                            Det er nok grunden til, at han ikke er røget afsted for et stykke tid siden. Men der burde være interesse for en offensivspiller af hans karat, der kan skabe noget på egen hånd.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er nok grunden til, at han ikke er røget afsted for et stykke tid siden. Men der burde være interesse for en offensivspiller af hans karat, der kan skabe noget på egen hånd.
                              Man kunne også godt tænkes at han i en ny klub får en angrebstræner der giver ham det sidste, så han begynder at score lidt oftere.
                              Men han har vel også spillet noget af det bedste fodbold længe i denne sæson?
                              Jeg mener i hvert fald han gør det utroligt godt i øjeblikket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Man kunne også godt tænkes at han i en ny klub får en angrebstræner der giver ham det sidste, så han begynder at score lidt oftere.
                                Men han har vel også spillet noget af det bedste fodbold længe i denne sæson?
                                Jeg mener i hvert fald han gør det utroligt godt i øjeblikket.
                                Falk har haft et fantastisk efterår , og den interesse som har været om ham kan kun være forstærket . Der skal nok være en masse tilbud til ham , spørgsmålet er kun hvilket et af dem der passer ham bedst .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X