Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Rygtetråd - sommmeren '15 - 20-08-2015, 08:52.
    Håber den kommer til at bide dig i røven Rash..... Det er trodsalt stadig muligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Falk skriver under på en ny 3 årig kontrakt med OB i september. Og bliver en af de bedst betalte i dansk fodbold. Hvis han ikke bliver solgt inden den 1.
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Håber den kommer til at bide dig i røven Rash..... Det er trodsalt stadig muligt.
      Vi er i november måned, så det kommer den ikke til... Jeg håber dog - ligesom dig og alle andre, at han forlænger, jeg venter blot med at annoncere det, til Falk rent faktisk har skrevet under på en ny kontrakt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Vi er i november måned, så det kommer den ikke til... Jeg håber dog - ligesom dig og alle andre, at han forlænger, jeg venter blot med at annoncere det, til Falk rent faktisk har skrevet under på en ny kontrakt.
        Tror sgu de holder julefrokost i rygteland i aften... det er fanme svært at få flere ting til at give mening herinde lige i disse timer...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Håber den kommer til at bide dig i røven Rash..... Det er trodsalt stadig muligt.
          Nej, det er det ikke og det er trættende med de her "rygter" ud af den blå luft.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Fischer og Kahlenberg er røget på tribunen - så Falk er med i truppen igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
              Fischer og Kahlenberg er røget på tribunen - så Falk er med i truppen igen
              Som Høghen sagde da han engang kommenterede OB: "Nu ser jeg jo nok det hele med striwede briller, men.."

              Jeg tror MO ser Falk som et godt våben hvis der er behov for alternativer mod et svensk hold, der muligvis vil pakke sig godt og grundigt hvis det ligner et resultat mod slutningen. Hvis han skal på banen afhænger det sandsynligvis af kampens forløb. Hvis vi (fingers crossed) fører med et par stykker med 20 tilbage af kampen, har jeg svært ved at se ham komme på banen.

              Comment


                Der er i hvert fald tættere kamp om pladserne end man måske skulle tro. Den ene kamp starter Fisher og Kahlenberg inde og 3 dage senere er de end ikke i truppen. Mangler vi en kasse sidst i kampen, vil det ikke forbavse mig at han kommer ind. Falk har både energi og offensive kvaliteter, som sagtens kan gøre ondt på en træt Svensk defensiv, til sidst i kampen, hvis vi stadig mangler en kasse. Der er jo absolut ingen af hans direkte konkurrenter som har overbevist om noget som helst. Til hans ulempe sidder Krohn Delhi dog på bænken i dag, og han vil helt sikkert stå foran i køen, uanset hvordan kampbilledet ser ud

                Comment


                  Kan ikke se Morten Olsen bruge Falk, på trods af mindre konkurrence. I hans system må det være til kanterne, og der har vi Martin Braithwaite, Nikolaj Jørgensen, Yussuf Poulsen, Krohn-Delhi, samt evt. Daniel Wass og Chr Eriksen, der kan rykkes derud, afhængigt af ting på midten.

                  Yussuf P og Nikolaj J starter inde - Braithwaite og Krohn-Dehli ligner de oplagte evt. erstatninger.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Kan ikke se Morten Olsen bruge Falk, på trods af mindre konkurrence. I hans system må det være til kanterne, og der har vi Martin Braithwaite, Nikolaj Jørgensen, Yussuf Poulsen, Krohn-Delhi, samt evt. Daniel Wass og Chr Eriksen, der kan rykkes derud, afhængigt af ting på midten.

                    Yussuf P og Nikolaj J starter inde - Braithwaite og Krohn-Dehli ligner de oplagte evt. erstatninger.
                    Men ville MO bringe Braithwaite hvis svenskerne står kompakt? I så fald kan han jo ikke udnytte hans spidskompetence, farten.

                    MKD har en del af de samme forcer som Falk, så han er Falks umiddelbare konkurrent i mine øjne. Men meget afhænger nok af træningssessionerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Men ville MO bringe Braithwaite hvis svenskerne står kompakt? I så fald kan han jo ikke udnytte hans spidskompetence, farten.

                      MKD har en del af de samme forcer som Falk, så han er Falks umiddelbare konkurrent i mine øjne. Men meget afhænger nok af træningssessionerne.
                      Sad egentlig i 2.halvleg og kom til at håbe på Falk. At prøve med fysik og indlæg gav pote, men for sent, og Dk var bare ikke skarpe nok. Falk kunne have bragt noget andet imod de ret langsomme svenske forsvarere. Men så har de lige Zlatan. Et par touch af virkelig verdensklasse var nok.

                      Comment


                        Endnu engang i går, var han verdensklasse.

                        Jeg tror faktisk bare at vi skal være "heldige" at han ikke også mange mål. For i så fald ville han allerede have været langt væk fra OB's baner. Og selvom han ikke laver mål for os, så er han jo afgørende, og derfor kan jeg godt leve med at han ikke laver så mange mål.

                        Angående hvor han skal fortsætte, så ser jeg kun 2 muligheder. Enten sprænger vi banken og giver ham truppens KLART bedste løn, eller også skal han skifte til udlandet.
                        Jeg synes hans udtalelser i går efter kampen, desværre godt kunne tyde på at han kraftigt overvejer BIF, FCK eller FCM. "Jeg er glad for at være i OB, men jeg vil også gerne vinde mesterskabet".
                        Men som jeg før har sagt, kan jeg ikke se hvorfor han skulle skifte til en anden dansk klub, lige udover at sandsynligheden for mesterskabet er større andre steder. Men han har efterhånden spillet 7 år i Superligaen, og et skifte til en anden dansk klub vil ikke være meget anderledes end at spille i OB. Det er de samme modstandere og udfordringer så længe han bliver i superligaen.
                        For hans egen skyld synes jeg han skal skifte til udlandet, eller hvis han ikke føler sig klar til det, blive i OB en sæson mere. Her ved han trods alt at han fungere, hvilket han ved et skifte til ex BIF eller FCK, ikke kan være sikker på at gøre. Vi har jo før set store superligaprofiler skifter dertil uden succes.

                        Så hvis jeg var ham, ville min konklusion være:
                        Føler ikke jeg er klar - Bliv i OB en sæson mere.
                        Jeg er klar til noget nyt - Skift til Ajax, da der vil være mulighed for mesterskab, samt at spille på et højere niveau. Betyder et mesterskab ikke så meget, så en klub fra midten og ned i den tyske, franske eller spanske liga.

                        Comment


                          Det samme sagde man jo om Nasri .. Skiftede fra Arsenal til City for pengene men reelt så ville han jo bare gerne prøve at vinde noget .. Og det gjorde han .. Forstår godt et skifte til FCK hvis det kommer .. FCM og BIF forstår jeg så ikke helt .. Det er ikke så sikkert ...
                          Skifte til udlandet bliver ikke til en mesterskabsklub ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Endnu engang i går, var han verdensklasse.

                            Jeg tror faktisk bare at vi skal være "heldige" at han ikke også mange mål. For i så fald ville han allerede have været langt væk fra OB's baner. Og selvom han ikke laver mål for os, så er han jo afgørende, og derfor kan jeg godt leve med at han ikke laver så mange mål.

                            Angående hvor han skal fortsætte, så ser jeg kun 2 muligheder. Enten sprænger vi banken og giver ham truppens KLART bedste løn, eller også skal han skifte til udlandet.
                            Jeg synes hans udtalelser i går efter kampen, desværre godt kunne tyde på at han kraftigt overvejer BIF, FCK eller FCM. "Jeg er glad for at være i OB, men jeg vil også gerne vinde mesterskabet".
                            Men som jeg før har sagt, kan jeg ikke se hvorfor han skulle skifte til en anden dansk klub, lige udover at sandsynligheden for mesterskabet er større andre steder. Men han har efterhånden spillet 7 år i Superligaen, og et skifte til en anden dansk klub vil ikke være meget anderledes end at spille i OB. Det er de samme modstandere og udfordringer så længe han bliver i superligaen.
                            For hans egen skyld synes jeg han skal skifte til udlandet, eller hvis han ikke føler sig klar til det, blive i OB en sæson mere. Her ved han trods alt at han fungere, hvilket han ved et skifte til ex BIF eller FCK, ikke kan være sikker på at gøre. Vi har jo før set store superligaprofiler skifter dertil uden succes.

                            Så hvis jeg var ham, ville min konklusion være:
                            Føler ikke jeg er klar - Bliv i OB en sæson mere.
                            Jeg er klar til noget nyt - Skift til Ajax, da der vil være mulighed for mesterskab, samt at spille på et højere niveau. Betyder et mesterskab ikke så meget, så en klub fra midten og ned i den tyske, franske eller spanske liga.
                            Yes, han skal helt klart blive i OB og derfra skifte til udlandet når det rigtige bud kommer. Kan ikke forestille mig at OB på nogen måde vil stå i vejen for et attraktivt udlandseventyr for en af sine egne drenge ligesom klubben med stolthed sendte Daniel Høegh og Kasper Larsen videre da mulighederne pludselig opstod. I OB vil prisskiltet på ham nok ligge på 10-15 mill., men det øjeblik han skifter til FCK, BIF eller FCM vil de uden at blinke skrue op for prisen på ham uden at se på spillerens interesser.
                            Og med de 3-4 helt rigtige forstærkninger er det altså ikke utænkeligt at OB om et års tid kan lege med i den sjove ende af tabellen igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Yes, han skal helt klart blive i OB og derfra skifte til udlandet når det rigtige bud kommer. Kan ikke forestille mig at OB på nogen måde vil stå i vejen for et attraktivt udlandseventyr for en af sine egne drenge ligesom klubben med stolthed sendte Daniel Høegh og Kasper Larsen videre da mulighederne pludselig opstod. I OB vil prisskiltet på ham nok ligge på 10-15 mill., men det øjeblik han skifter til FCK, BIF eller FCM vil de uden at blinke skrue op for prisen på ham uden at se på spillerens interesser.
                              Og med de 3-4 helt rigtige forstærkninger er det altså ikke utænkeligt at OB om et års tid kan lege med i den sjove ende af tabellen igen.
                              Enig.... Men jeg synes så også vi har sagt det de sidste 5 år, uden at det er sket. Jeg tror ikke vi kan gå fra bunden til toppen på så kort tid. Jeg tror vi skal gøre som i starten af 00'erne, hvor vi langsomt spillede os op i toppen, indtil vi fra 05 eller 06 og frem til 11 var fast i toppen (top 4) af ligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Enig.... Men jeg synes så også vi har sagt det de sidste 5 år, uden at det er sket. Jeg tror ikke vi kan gå fra bunden til toppen på så kort tid. Jeg tror vi skal gøre som i starten af 00'erne, hvor vi langsomt spillede os op i toppen, indtil vi fra 05 eller 06 og frem til 11 var fast i toppen (top 4) af ligaen.
                                Der er jo købt ind uden hverken hoved eller hale de sidste år . Der var endelig lidt tegning i sommers , men så valgte man hovedløst at gamble med målmand og forsvar .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X