Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...alk-om-neymar/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Falk passer godt til Bif, - ej nu må de fanme holde!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
        Falk passer godt til Bif, - ej nu må de fanme holde!
        Blot af nysgerrighed , hvorfor tror du ikke han gør det ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Tøffe og Thyge har nu også stået på live tv og snakket Falk til BIF Jeg kaster fucking op

          Heldigvis var Ove P med og rådede Falk til at blive i OB og blive solgt derfra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tøffe og Thyge har nu også stået på live tv og snakket Falk til BIF Jeg kaster fucking op

            Heldigvis var Ove P med og rådede Falk til at blive i OB og blive solgt derfra
            Tøffe rådede da også Falk til at blive i OB lige indtil den dag, der måtte ligge et godt tilbud til Falk fra udlandet?
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Normalt synes jeg egentlig Graulund gør det fornuftigt som ekspert, men ligesom så mange andre danskere er han totalt forblindet når det kommer til Brøndby. Hvad er det der taler for, at Brøndbys ambitioner om et mesterskab skulle være mere fremtrædende end hos OB. Altså, hvor er det han ser den store forskel i ambitionsniveauet?

              Måske er jeg også forblindet af, hvor utænkeligt et scenarie jeg håber det er, at Rasmus Falk skal løbe rundt i en eller anden latterlig fusionsklub fra den københavnske vestegn. For guds skyld, Falk: Skift til udlandet!!

              Det vil også gøre meget for min selvforståelse, at vi ikke mister et af klubbens største talenter nogensinde til direkte rivaler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tøffe og Thyge har nu også stået på live tv og snakket Falk til BIF Jeg kaster fucking op

                Heldigvis var Ove P med og rådede Falk til at blive i OB og blive solgt derfra
                Tak, Ove P! :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Kan godt være jeg er blevet for gammel til det der fodbold men, ville en klubmand som falk og toppel juble lige så meget over et mesterskab med Brøndby, som et med OB? Altså et hul er et hul?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Tøffe rådede da også Falk til at blive i OB lige indtil den dag, der måtte ligge et godt tilbud til Falk fra udlandet?
                    Så har vi ikke set samme udsendelse

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Kan godt være jeg er blevet for gammel til det der fodbold men, ville en klubmand som falk og toppel juble lige så meget over et mesterskab med Brøndby, som et med OB? Altså et hul er et hul?
                      Godt spøgsmål. Aner det faktisk ikke. Men da jeg har romantiske stribede briller på i aften gætter jeg på nej

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Godt spøgsmål. Aner det faktisk ikke. Men da jeg har romantiske stribede briller på i aften gætter jeg på nej
                        HAR du det?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Kan godt være jeg er blevet for gammel til det der fodbold men, ville en klubmand som falk og toppel juble lige så meget over et mesterskab med Brøndby, som et med OB? Altså et hul er et hul?
                          Nej det er jeg overbevist om de ikke ville. Fodbold er alligevel også følelser.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            HAR du det?
                            Ja har du ikke sådan et par liggende?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Normalt synes jeg egentlig Graulund gør det fornuftigt som ekspert, men ligesom så mange andre danskere er han totalt forblindet når det kommer til Brøndby. Hvad er det der taler for, at Brøndbys ambitioner om et mesterskab skulle være mere fremtrædende end hos OB. Altså, hvor er det han ser den store forskel i ambitionsniveauet?

                              Måske er jeg også forblindet af, hvor utænkeligt et scenarie jeg håber det er, at Rasmus Falk skal løbe rundt i en eller anden latterlig fusionsklub fra den københavnske vestegn. For guds skyld, Falk: Skift til udlandet!!

                              Det vil også gøre meget for min selvforståelse, at vi ikke mister et af klubbens største talenter nogensinde til direkte rivaler.
                              Kan du seriøst ikke se forskel på ambitionsniveauet på OB og BIF ?
                              BIF er ikke pt en direkte konkorrent til OB imo . For mig at se er FCM og FCK lysår fra os , og i næste led er der BIF , AaB ,RFC og FCN , derefter ligger vi i kan man sige 3. lag sammen med AGF , Sønderjydske og EFB . og altså Hobro og VFF i sidste .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kan du seriøst ikke se forskel på ambitionsniveauet på OB og BIF ?
                                BIF er ikke pt en direkte konkorrent til OB imo . For mig at se er FCM og FCK lysår fra os , og i næste led er der BIF , AaB ,RFC og FCN , derefter ligger vi i kan man sige 3. lag sammen med AGF , Sønderjydske og EFB . og altså Hobro og VFF i sidste .
                                Enig. Bortset fra at FCN imo hører til i lag 3.

                                Comment

                                Working...
                                X