Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det står her, men det er ældre priser der henvises til... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tjerne/5853264

    Omvendt står der også:

    "Det er mere tvivlsomt, om man vil være interesseret i at betale OB en sum på omkring de tre-fire mio. kr. for at slippe Falk allerede ved årsskiftet"

    Det var ikke meget... men altså både FcK, BIF, og FcM er ude med snøren...
    Selvfølgelig er de det. Alle topklubber i DK (altså 2), samt dem der gerne vil være det (1), ser ham jo som en forstærkning af deres trup. Og med rette.


    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Pinligt ...
      Det er helt og aldeles din egen skyld. Med din historik in mente skal du ikke skrive den slags indlæg uden at linke til den historie, du refererer til. Man høster, det man sår.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Men næppe relevant i denne sammenhæng. Selv hvis Falk forlænger vil det jo være maksimalt et år i dansk fodbold, før han ryger, og det er nok højt sat. Så OBs langsigtede planer spiller næppe ind på hans øjeblikkelige vurderinger omkring hans karriere... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Det ved jeg ikke. Hvis nu man skiftede 3 mand ud i forsvaret, fandt en klasse målmand og bedre makker til El Makrini ville vi da stå med et hold, der MED Falk ville være en mulig medaljekandidat. Men jeg spekulerer... 😉

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Hvis han har en ordenlig rådgiver, kan jeg slet ikke forestille mig at han fortsætter i DK. Han har nu spillet 7 sæsoner i den bedste danske række, så hvis han skifter til FCK eller FCM, for at få europæisk fodbold, ja så er det jo i princippet kun 6-8 kampe i løbet af en sæson, som er anderledes end det han har været vant til i OB. Det er de samme modstandere han kommer til at møde, og de samme udfordringer, bortset fra de europæiske kampe han måtte få.

          En ny liga, er det eneste rigtige for Falk, i mine øjne. Og hvilken liga skal det så være? Ja, jeg synes faktisk han kan spille i alle ligaer. Jeg sad og så Premier League i weekenden, og kunne ikke lade være med at tænke "Kan Falk være med her?", og min konklusion blev faktisk, ja hvorfor ikk?
          Han har nogle vendinger og driblinger, som ikke engang mange i Premier League kan udføre, og så har han et overblik og sammenspil som er unikt.
          Han er lille og har ikke meget at stå imod med mod de fysiske stærke spillere derover, men jeg synes han har vist det seneste års tid, at modstanderne ikke bare kan komme ind på kroppen af ham og skubbe ham væk. Hans hurtighed og adræthed, gør at han ikke kommer i de situationer længere, som han havde tendens til for 2-3 år siden, hvor han for ofte blev skubbet væk.

          En mellemlanding i Holland kunne også være en mulighed, for ikke at kaste sig ud i alt for meget på en gang.

          Men en anden klub i DK? Nej, jeg kan simpelthen ikke se ideen i det, og det er ikke kun fordi jeg ikke ønsker at se ham i en anden dansk klub.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Hvis han har en ordenlig rådgiver, kan jeg slet ikke forestille mig at han fortsætter i DK. Han har nu spillet 7 sæsoner i den bedste danske række, så hvis han skifter til FCK eller FCM, for at få europæisk fodbold, ja så er det jo i princippet kun 6-8 kampe i løbet af en sæson, som er anderledes end det han har været vant til i OB. Det er de samme modstandere han kommer til at møde, og de samme udfordringer, bortset fra de europæiske kampe han måtte få.

            En ny liga, er det eneste rigtige for Falk, i mine øjne. Og hvilken liga skal det så være? Ja, jeg synes faktisk han kan spille i alle ligaer. Jeg sad og så Premier League i weekenden, og kunne ikke lade være med at tænke "Kan Falk være med her?", og min konklusion blev faktisk, ja hvorfor ikk?
            Han har nogle vendinger og driblinger, som ikke engang mange i Premier League kan udføre, og så har han et overblik og sammenspil som er unikt.
            Han er lille og har ikke meget at stå imod med mod de fysiske stærke spillere derover, men jeg synes han har vist det seneste års tid, at modstanderne ikke bare kan komme ind på kroppen af ham og skubbe ham væk. Hans hurtighed og adræthed, gør at han ikke kommer i de situationer længere, som han havde tendens til for 2-3 år siden, hvor han for ofte blev skubbet væk.

            En mellemlanding i Holland kunne også være en mulighed, for ikke at kaste sig ud i alt for meget på en gang.

            Men en anden klub i DK? Nej, jeg kan simpelthen ikke se ideen i det, og det er ikke kun fordi jeg ikke ønsker at se ham i en anden dansk klub.
            kunne egentlig ikke være meget mere enig...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det ved jeg ikke. Hvis nu man skiftede 3 mand ud i forsvaret, fandt en klasse målmand og bedre makker til El Makrini ville vi da stå med et hold, der MED Falk ville være en mulig medaljekandidat. Men jeg spekulerer... 

              MvH ChrisOB
              men hvis vi skal finde de spillere skal vi jo hente 40-50 nye

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det ved jeg ikke. Hvis nu man skiftede 3 mand ud i forsvaret, fandt en klasse målmand og bedre makker til El Makrini ville vi da stå med et hold, der MED Falk ville være en mulig medaljekandidat. Men jeg spekulerer... 😉

                MvH ChrisOB
                Vi kan ikke klandre Jesper Hansen for at Falk ikke bliver, eller det burde vi ikke kunne.
                Falk skal videre fordi han kan udvikle sig mere med bedre medspillere og det er på tide at det sker nu.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Vi kan ikke klandre Jesper Hansen for at Falk ikke bliver, eller det burde vi ikke kunne.
                  Falk skal videre fordi han kan udvikle sig mere med bedre medspillere og det er på tide at det sker nu.
                  Fin pointe, men man kan vel godt klantre Jesper Hansen, at vores største salgsemne i årevis forlader klubben gratis eller i bedste tilfælde for lidt håndøre?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Hvis han har en ordenlig rådgiver, kan jeg slet ikke forestille mig at han fortsætter i DK. Han har nu spillet 7 sæsoner i den bedste danske række, så hvis han skifter til FCK eller FCM, for at få europæisk fodbold, ja så er det jo i princippet kun 6-8 kampe i løbet af en sæson, som er anderledes end det han har været vant til i OB. Det er de samme modstandere han kommer til at møde, og de samme udfordringer, bortset fra de europæiske kampe han måtte få.

                    En ny liga, er det eneste rigtige for Falk, i mine øjne. Og hvilken liga skal det så være? Ja, jeg synes faktisk han kan spille i alle ligaer. Jeg sad og så Premier League i weekenden, og kunne ikke lade være med at tænke "Kan Falk være med her?", og min konklusion blev faktisk, ja hvorfor ikk?
                    Han har nogle vendinger og driblinger, som ikke engang mange i Premier League kan udføre, og så har han et overblik og sammenspil som er unikt.
                    Han er lille og har ikke meget at stå imod med mod de fysiske stærke spillere derover, men jeg synes han har vist det seneste års tid, at modstanderne ikke bare kan komme ind på kroppen af ham og skubbe ham væk. Hans hurtighed og adræthed, gør at han ikke kommer i de situationer længere, som han havde tendens til for 2-3 år siden, hvor han for ofte blev skubbet væk.

                    En mellemlanding i Holland kunne også være en mulighed, for ikke at kaste sig ud i alt for meget på en gang.

                    Men en anden klub i DK? Nej, jeg kan simpelthen ikke se ideen i det, og det er ikke kun fordi jeg ikke ønsker at se ham i en anden dansk klub.
                    Meget enig, det ville være et uambitiøst, besynderligt skifte, og spild af talent også. Han bliver 24 om 3 måneder.

                    Falk har nu ikke spillet superliga i 7 sæsoner. Trods alt ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Fin pointe, men man kan vel godt klantre Jesper Hansen, at vores største salgsemne i årevis forlader klubben gratis eller i bedste tilfælde for lidt håndøre?
                      Jeg kan sagtens klandre ham uden problemer. Nooooo problem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Vi kan ikke klandre Jesper Hansen for at Falk ikke bliver, eller det burde vi ikke kunne.
                        Falk skal videre fordi han kan udvikle sig mere med bedre medspillere og det er på tide at det sker nu.
                        Jeg vil, til hver en tid, klandre ALLE, der har en aktie i, at én af de bedste fynske spillere til at bære den dejlige stribede trøje, i de fleste af sine år i OB ikke er blevet velsignet med holdkammerater og spillestil, der kunne yde hans evner retfærdighed.

                        Ærgeligt vi ikke er AaB og havde styr på holdsammensætning, kultur og træningsfaciliteter, så vi i hans sidste uundgåelige år i OB kunne skænke ham den sportslige succés, hans loyalitet havde fortjent.

                        Så jeg vil klandre Jesper Hansen lige så tosset, jeg vil. ;-)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          kunne egentlig ikke være meget mere enig...
                          Jeg er enig at det skulle være udlandet hvis han forlader os. Men ser det anderledes i forhold til en skifte til England.
                          På grund af den fysisk hårde spillestil der kunne det blive svært. Det er ikke så let at vane sig til det. Selvom robuste cfer som Mertesacker havde problemer at vane sig til det. Og Falks største evner er hurtighed, agilitet og en fantastisk teknik. Bolden elsker ham og han elsker bolden. Det bekæmpelse man mest med hård fysisk indsats og i den hårde engelsk fodbold kan det blive ikke så sjovt for ham, da han vil have færre "beskyttelse" fra dommeren.
                          Derfor håber jeg det bliver Holland, Tyskland eller måske Frankrig, hvis vi ikke kan holde ham. (Og hvis det skulle blive Tyskland ville det være en grund for mig at gå på stadion igen i Tyskland, men vil naturligt meget, meget hellere kommer til Odense at se ham der i vores stribet trøje).
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Inden vi alle bryder tårevæddende sammen omkring den mulige afsked med falken. Så fortæl mig lige igen hvad vi har vundet med falken på holdet. 😂😛

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg vil, til hver en tid, klandre ALLE, der har en aktie i, at én af de bedste fynske spillere til at bære den dejlige stribede trøje, i de fleste af sine år i OB ikke er blevet velsignet med holdkammerater og spillestil, der kunne yde hans evner retfærdighed.

                              Ærgeligt vi ikke er AaB og havde styr på holdsammensætning, kultur og træningsfaciliteter, så vi i hans sidste uundgåelige år i OB kunne skænke ham den sportslige succés, hans loyalitet havde fortjent.

                              Så jeg vil klandre Jesper Hansen lige så tosset, jeg vil. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              You go girlfriend mmmm hmmmmmm

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Inden vi alle bryder tårevæddende sammen omkring den mulige afsked med falken. Så fortæl mig lige igen hvad vi har vundet med falken på holdet. 
                                Identitet. Fynsk identitet. En god fynsk spiller på et fynsk hold. Lige så meget værd som enhver anden titel. Og hold så op med trolle, troll.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X