Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tja, jeg ved jo, hvad det kan ende med, når moralens vogtere provokerer med deres eget brand af "den rigtige mening". Jeg gider ikke endnu et trip med flere shouting matches - jeg vil bare gerne nøjes med at være skuffet og så holde min harme væk, når jeg ved, jeg nok ikke kan styre den, når jeg først kommer i gang.

    Det er ikke sjovt det her, på nogen måder. For nogen af parterne. Tror de fleste kan gætte sig til min holdning.

    Fred til alle OB fans.

    MvH ChrisOB
    Well said.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
      Så længe OB kun har små midler at gøre med, ligeså længe vil OB forblive med at være en middelmådig klub ! Er HELT enig i at det er det hidtil værst sete transfervindue nogensinde i OB. Men vi skriver vel snart kontrakt med et par 2. divisions spillere !!!
      Jeg vil ikke evaluere på transfervinduet endnu, da meget kan ske endnu. Jeg mente, at Falk isoleret er den værste transferepisode!

      Comment


        Omkring forhandlingerne mellem Falk og OB, der synes jeg det er svært at bebrejde OB/JH... Falk har trukket det, og da vi forsøgte i August ville han vente endnu længere, og det endte med først at blive i absolut 11. time at Falk åbnede døren... Det tilbud afviste han så, og det næste med, og så skulle han også lige bruge 2/3 af transfer vinduet før han endeligt gav besked, og efterfølgende sendte de flotte billeder fra Østerbro hjem til os andre på Fyn(Jylland)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Din påstand om, at det skulle sætte en skræk i vores unge spillere ved tanken om, at de skulle blive lagt for had, hvis de skifter til en konkurrent, må jeg så tillade mig at synes, er lettere arbitrær. Det er da et helt gængst vilkår som fodboldspiller i dag, at du vil blive genstand for mishagsytringer på stadion eller på nettet, og det er da fuldstændigt ligegyldigt, om de har byttet deres tidligere klub ud til fordel for en konkurrent eller om de har sparket en fra modstanderholdet ned.

          Jeg vil faktisk tillade mig at sige, at det nærmere er et sundt tegn for klubben, at offentligheden får at se ved selvsyn, at der er rigtigt mange der kerer sig om OB, og at man i OB kommer til at spille for en fanskare der lever og ånder for klubben, og ikke bare et ligegyldigt håndboldpublikum som i Farum, Slagelse, osv.

          Spillere synes ikke at Brøndby er en interessant klub, fordi at Vestegnen bare er det fedeste sted, eller fordi at klubben er særligt harmonisk og godt drevet, eller har fantastiske resultater de sidste 10 år. De synes at Brøndby er interessant, fordi at de har en stor og bidsk fanskare, der står bag deres spillere, og som intimidere modstanderen. Det klæder bestemt også OB med noget bid, nogle følelse og nogle traditioner, og at vi ikke bare er en ligegyldig og overbærende facadeklub.
          100 % enig. Jeg kan slet ikke se at voldsomme ytringer fra fans på nogen måde skulle skræmme unge talenter. Men det må man selvfølgelig gerne modbevise.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
            Lad os være enige om at det er det tredie værste valg han kunne gøre.
            Vil hade at se ham i deres trøje men jeg havde sku været/var blevet syg hvis han var skiftet til FCM eller de Pisgule. Han har været blandt de afgørende kræfter som har reddet klubbens r.. fra at rykke ned, så at lægge ham for had på den måde er ikke fair overfor ham
            Du har helt ret, han er forskellen på om vi ligger i suppen eller i Div. 1.

            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Både ja og nej - skaden er sket, men derfor behøver man ikke dyrke den fremadrettet.
            Det har du ret I.
            Jeg har valgt at tro på at hvis Falk hjælper os op ad i ligaen i foråret, så vil lidt flere juble.
            Selvfølgelig ikke over tabet af ham, men over at have haft ham hos os.

            Comment


              Brainstormer lidt.... Forslag til en markering fra tilskuernes side, hvis/når Falk er i startopstillingen i foråret.

              Tavshed fra os (altså intet "Falk") når startopstillingen læses op. Det skader som sådan ikke holdet på banen, som f.eks. buhen og piften under kampene ville gøre.

              Bare et forslag - noget jeg i hvert fald selv har tænkt mig at "gøre"

              Comment


                Nok i går troede jeg, vi skulle lade ham spille, så længe han har kontrakt med os. Men at se ham allerede nu i en f*cking FCK-trøje, selv om han har nok kontrakt i OB er uudholdeligt. Det er en skandale og et slag i ansigtet for alle fans. Sælg, JH sælg, sælg, sælg eller find en udleje for et halv år. Måske er der mulighed i Columbus Crew, så det blever en pakke sammen med Nr. 7 og vi kunne spare porto...
                Kan ikke forestille mig at jeg kan støtte eller fejre ham på hjemmekampe. Det er fortid nu.
                Falk, du kan ikke mere afslutte god i OB. Det ville allerede være svært mulig med et skifte til en konkurrent, med men denne foto bliver det umuligt. Du bør spørge dine nye mestre om et par kroner for at købe dig fri og at redde situationen. Er du det værd for de? Eller lader de dig allerede nu stå alene i storm og regn?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Frisøren Se indlæg
                  Jeg forstår godt de mange emotionelle/negative udbrud der her skrives. Vi er skuffede over at han ikke bliver her i OB, men det er ledelsen stordels selv skyld i ! De var simpelthen for sent ude med en kontraktforlængelse !
                  Hvad jeg så IKKE forstår; er at Falk ikke tog til udlandet !? Dèt havde han garanteret muligheden for !
                  Men glem det med "klub-luder" ! Alle og enhvèr vil have mere i lønningsposen eller bedre karrieremuligheder ! OGSÅ Falk. Skylder jeg f.eks min arbejdsgiver evig troskab ? Nej, vel !
                  Her til sidst; Jeg kommer på stadion igen og igen. OGSÅ selvom Falk er dèr (FOR e. IMOD OB) !
                  Jeg er skuffet over han tager til FcK... ikke at han forlader OB...

                  Kontraktforhandlingerne har Falk selv skubbet til 11. time, ikke OB...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Brainstormer lidt.... Forslag til en markering fra tilskuernes side, hvis/når Falk er i startopstillingen i foråret.

                    Tavshed fra os (altså intet "Falk") når startopstillingen læses op. Det skader som sådan ikke holdet på banen, som f.eks. buhen og piften under kampene ville gøre.

                    Bare et forslag - noget jeg i hvert fald selv har tænkt mig at "gøre"
                    Eventuelt vender ryggen til i øjeblikket.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                      btw, er det her hvad i selv ønsker at blive fremstillet som?

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...blandt-ob-fans
                      Jeg kan ikke se der er det mindste problem med min kommentar... men uanset hvad står jeg selvfølgelig ved den, for det er hvad jeg mener... Så jeg fremstilles præcist som jeg ønsker det... Så, ja...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Du ved sørme meget om mig hva? fortæl mig endelig mere om mig selv og hvad jeg føler eller ikke føler - kan godt se det er et problem hvis det ikke er det samme som dig.

                        Edit: siden du føler et behov for at jeg skal retfærdiggøre og yddybe for dig specielt, så lad gå siden du åbenbart føler så meget mere end andre..

                        Gu fanden er jeg skuffet, ja selvfølgelig gør det ondt - sad den første halve time efter det blev offentligt og bare stirrede tomt ud i luften.

                        Men derfor render jeg ikke rundt og leget standard internet ved at bruge extra grimme ord fordi jeg sidder bag en skærm - Falk er skredet, han er bange for udlandet og styret af hans dame og en grisk agent, de ting gør ikke at jeg vil skide på hans præstationer og betydning for klubben og begynde at hade ham personligt.

                        Hans agent er den største fedeste nar - for det er ham der har styret medieshowet og påvirket Falk.
                        Kan du i ovenstående ikke præcisere hvor jeg bruger grimme ord? Hvis du er ligeglad med Falsk skifte og mener det er helt fjong - så beder jeg dig endnu engang om at overveje dit tilhørsforhold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Din påstand om, at det skulle sætte en skræk i vores unge spillere ved tanken om, at de skulle blive lagt for had, hvis de skifter til en konkurrent, må jeg så tillade mig at synes, er lettere arbitrær. Det er da et helt gængst vilkår som fodboldspiller i dag, at du vil blive genstand for mishagsytringer på stadion eller på nettet, og det er da fuldstændigt ligegyldigt, om de har byttet deres tidligere klub ud til fordel for en konkurrent eller om de har sparket en fra modstanderholdet ned.

                          Jeg vil faktisk tillade mig at sige, at det nærmere er et sundt tegn for klubben, at offentligheden får at se ved selvsyn, at der er rigtigt mange der kerer sig om OB, og at man i OB kommer til at spille for en fanskare der lever og ånder for klubben, og ikke bare et ligegyldigt håndboldpublikum som i Farum, Slagelse, osv.

                          Spillere synes ikke at Brøndby er en interessant klub, fordi at Vestegnen bare er det fedeste sted, eller fordi at klubben er særligt harmonisk og godt drevet, eller har fantastiske resultater de sidste 10 år. De synes at Brøndby er interessant, fordi at de har en stor og bidsk fanskare, der står bag deres spillere, og som intimidere modstanderen. Det klæder bestemt også OB med noget bid, nogle følelse og nogle traditioner, og at vi ikke bare er en ligegyldig og overbærende facadeklub.
                          Langt hen af vejen er jeg helt enig i din lille tale - men en, i hvert fint formuleret, post som denne er bare ret tom når det eneste der kan få 90% af fansne til at vise de følelser er et spillersalg og internettets anonymitet. Hvis det faktisk forholdte sig som du beskriver kunne jeg bedre forstå reaktionerne. Men den hetz der bliver lagt for dagen bliver bare endnu mere hyklerisk i lyset af din post.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Kan du i ovenstående ikke præcisere hvor jeg bruger grimme ord? Hvis du er ligeglad med Falsk skifte og mener det er helt fjong - så beder jeg dig endnu engang om at overveje dit tilhørsforhold.
                            Haha, kan du i noget af det jeg har skrevet præciserer hvor jeg giver udtryk for at jeg er ligeglad med at Falk skifter?

                            Hvis ikke, kan du så ikke genoverveje dine forsøg på at læse ting ind i posts som ikke er der?

                            SPOILER: Der står ret mange steder at jeg ikke er ligeglad ^^

                            Comment


                              Med tanke på at vi ikke rykker ud i år og heller ikke vinder medaljer, så bør vi fokusere på at spille de spillere ind på holdet, som kommer til at præge fremtiden. Falsk er ikke en del af fremtiden, og i den kontekst mener jeg ikke han skal være en del af holdet ej heller en del af truppen. Mest af alt fordi han ikke skal have indsigt i træningspas.

                              Omvendt ser jeg heller ingen grund til at afskibe ham til FCK med det samme, så bedste løsning for ham selv må være isolationstræning. Vi har naturligvis et krav om at han møder ind til træningspasset hver dag, men at han holder sig for sig selv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Haha, kan du i noget af det jeg har skrevet præciserer hvor jeg giver udtryk for at jeg er ligeglad med at Falk skifter?

                                Hvis ikke, kan du så ikke genoverveje dine forsøg på at læse ting ind i posts som ikke er der?

                                SPOILER: Der står ret mange steder at jeg ikke er ligeglad ^^
                                Du svarer ikke på spørgsmålet - hvor er de grimme ord???

                                Comment

                                Working...
                                X