Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg håber i kan høre selvmodsigelsen i at vi skal være ambitiøse...og ikke stille med det formodede stærkeste hold
    det er da overhovedet ikke selvmodsigende. Jo på den korte bane måske, og havde vi spillet med om mesterskabet så havde det måske været en anden sag.
    Men hvis ALT går op i en højere enhed så kan vi måske komme op og lege med om 5 pladsen......og så er det naturligvis en afvejning om man mener det er så attraktivt at man vil spille med falk - en spiller der er (alt) for vital for vores offensiv, eller man vil få revet det plaster af hurtigst muligt - og begynde at få spillet afløserne ind - og finde frem til vores spil som det skal se ud - efter falk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Kan ikke helt se hvad det skulle signalere? Falk har ikke gjort noget ulovligt, og han gav OB masser af tid til at komme med det rigtige tilbud. Skal vi signalere, at vi ikke respekterer spilleres ret til at gøre det de helst vil?

      Professionelle spillere, man kan godt kalde dem lejesvende eller gold-diggers, vil i øvrigt, tror jeg, være aldeles ligeglade med om vi udsender sådanne "signaler". Hvis de anser det for at være i deres egen bedste interesse, det være sig sportsligt, socialt eller økonomisk, at lade en kontrakt løbe ud og derefter skrive med en konkurrerende klub, så er det da det, de gør.
      selvfølgelig kan han gøre som han vil. Han ville noget andet - det kan vi ikke gøre noget ved. Men så skal vi jo også videre - og derfor kan et sådant skifte jo få nogle konsekvenser - for min skyld kan han godt træne med resten af truppen - og sidde med på bænken - men mener det ville være et kraftigt positivt signal at man startede med greve - eller hvem andre man lige ser som hans afløser

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det er da overhovedet ikke selvmodsigende. Jo på den korte bane måske, og havde vi spillet med om mesterskabet så havde det måske været en anden sag.
        Men hvis ALT går op i en højere enhed så kan vi måske komme op og lege med om 5 pladsen......og så er det naturligvis en afvejning om man mener det er så attraktivt at man vil spille med falk - en spiller der er (alt) for vital for vores offensiv, eller man vil få revet det plaster af hurtigst muligt - og begynde at få spillet afløserne ind - og finde frem til vores spil som det skal se ud - efter falk.
        Enig. Især i det sidste. Det er nemlig OGSÅ udtryk for ambition. Langsigtet ambition.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Kan ikke helt se hvad det skulle signalere? Falk har ikke gjort noget ulovligt, og han gav OB masser af tid til at komme med det rigtige tilbud. Skal vi signalere, at vi ikke respekterer spilleres ret til at gøre det de helst vil?

          Professionelle spillere, man kan godt kalde dem lejesvende eller gold-diggers, vil i øvrigt, tror jeg, være aldeles ligeglade med om vi udsender sådanne "signaler". Hvis de anser det for at være i deres egen bedste interesse, det være sig sportsligt, socialt eller økonomisk, at lade en kontrakt løbe ud og derefter skrive med en konkurrerende klub, så er det da det, de gør.
          Det er fuldt forståeligt at vi er kede af at Falk ikke længere skal være en del af klubben men de fleste vidste også st hun skulle videre ... Det er ligeledes fuldt forståeligt at vi er bitre over at han skifter til en ligakonkurrent men det er jo hans frie valg og det er til at leve med ... men det er saft suseseme også forståeligt at vi er rasende over at han rækker en anden trøje over hovedet mens han stadig er i klubben .. DET er illoyalt og det bør have konsekvenser ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det er fuldt forståeligt at vi er kede af at Falk ikke længere skal være en del af klubben men de fleste vidste også st hun skulle videre ... Det er ligeledes fuldt forståeligt at vi er bitre over at han skifter til en ligakonkurrent men det er jo hans frie valg og det er til at leve med ... men det er saft suseseme også forståeligt at vi er rasende over at han rækker en anden trøje over hovedet mens han stadig er i klubben .. DET er illoyalt og det bør have konsekvenser ..
            Spot on og Lige præcis på grund af det med trøjen bør han ikke spille i foråret
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Kan ikke helt se hvad det skulle signalere? Falk har ikke gjort noget ulovligt, og han gav OB masser af tid til at komme med det rigtige tilbud. Skal vi signalere, at vi ikke respekterer spilleres ret til at gøre det de helst vil?

              Professionelle spillere, man kan godt kalde dem lejesvende eller gold-diggers, vil i øvrigt, tror jeg, være aldeles ligeglade med om vi udsender sådanne "signaler". Hvis de anser det for at være i deres egen bedste interesse, det være sig sportsligt, socialt eller økonomisk, at lade en kontrakt løbe ud og derefter skrive med en konkurrerende klub, så er det da det, de gør.
              Ex-actly. Det betyder ikke fem potter pis, signalmæssigt, hvad vi gør med Falk i foråret. Alle spillere tror, at de er noget særligt anyway.

              Så meget desto mere grund til at sætte foden ned og sige, at vi ikke vil have en spiller der har fravalgt klubben rende og spille sig i form indtil han skifter til konkurrenten.

              Og for mig er det ikke selvmodsigende, på trods af hvad Manner siger. Jeg mener ikke, at man altid skal sætte det stærkeste hold under alle omstændighed. Så længe vi ikke spiller for mesterskab eller mod nedrykning, ofrer jeg gerne en plads i tabellen for at sætte Falk på bænken.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det synes jeg for det første ikke var kønt, men situationen var også markant anderledes. Havde AaB solgt AK til os i vinter vinduet med udløb til sommer, tror jeg ikke de ville sætte ham af. Det gør de jo nok heller ikke med KEP. Derudover var det jo også kun et spørgsmål om tid før OB fandt pengene frem, som skulle til med AK. Sidst men ikke mindst havde AK heller ikke samme status i truppen som Falk har her. Vi har ikke skyggen af spillere som kan præstere det han kan i vores trup. Det havde AaB i deres i forhold til AK.
                Jeg sagde ikke at det var en 1:1 situation, men postulerede at det ikke har påvirket AaBs talent-tiltrækning... Ligesom jeg heller ikke tror det vil gøre det for OB.

                Men jeg tror ikke ledelsen ville tage sådan et træk.. de er jo selv "lejesvende", der har fodbold som erhverv mere end som passion, og skifter også klub efter hvor det er sjovest, eller bedst betalt. Så deres forståelse for "vores" følelser ligger jo nok på et lille sted...

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  Jeg synes ikke bare det handler om trøje stuntet i sig selv, det var mere bare trumfen, men ja, sikke en trumf... Jeg synes Falk har været noget hård ved OB i dette kapitel, og det er selvfølgelig også tit en del af gamet, men jeg har egentlig svært ved at acceptere forløbet fra hans side af...

                  Først og fremmest handler det om en UTROLIGT masse pæne ord om OB, og hvor god den samlede pakke skulle være før han forlod klubben, og at han jo så derfor heller ikke ville afvise at det kunne blive en forlængelse med OB... De mange ord synes jeg faldt noget til jorden da han så valgte at afvise klubben i 2 omgange, hvor han netop IKKE stod med andre eller bedre tilbud/samlede pakker i hånden... Og da han så valgte en ny klub, så ender det "bare med naboen", og så selvfølgelig lige med de flotte postkort hjem til Fyn, i hans nye dress...

                  Jeg kan ikke lade være med at have den tanke at Falk ikke på noget tidspunkt havde intensioner om at forlænge, men at det nu alligevel var meget godt for ham lige at få papir på hvad han kunne få i OB, hvis nu andre klubber skulle presses lidt op i løn... Hvad skulle han ellers åbne op for forhandlinger for i 11. time, og også når tiden alligevel var til at han skulle prøve noget nyt og videre i udviklingen... Tror i på at Falk virkelig forsøgte at få en aftale der holdt ham i OB..? jeg tror det ikke...

                  Jeg må indrømme at jeg synes jeg er blevet fyldt lidt med varm luft, og også at OB til dels er blevet udnyttet lidt... Som sagt, det er ofte en del af gamet, men ikke fra en klubmand...
                  Jeg må så også sige at jeg ikke kan afvise at en bitterhed kan påvirke mit indlæg her, så om det er så galt som jeg får det til at lyde, ved jeg ikke...

                  Og så det sidste punkt, som er tiden efter trøje stuntet... Alle har vel meldt ud at det var dumt, selv hans agent, ja selv JH... den eneste der ikke har nævnt det er Falk selv, han bad i stedet om forståelse og respekt... Den synes jeg godt nok er lidt svær at sluge...

                  Som enkeltstående sag er det nok kun selve trøje stuntet der ville få mit bægre til at vælte, men ser jeg på de andre ting som en samlet pakke(for nu at blive ved det udtryk) så synes jeg ikke det er helt pænt det vi har set...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg synes ikke bare det handler om trøje stuntet i sig selv, det var mere bare trumfen, men ja, sikke en trumf... Jeg synes Falk har været noget hård ved OB i dette kapitel, og det er selvfølgelig også tit en del af gamet, men jeg har egentlig svært ved at acceptere forløbet fra hans side af...

                    Først og fremmest handler det om en UTROLIGT masse pæne ord om OB, og hvor god den samlede pakke skulle være før han forlod klubben, og at han jo så derfor heller ikke ville afvise at det kunne blive en forlængelse med OB... De mange ord synes jeg faldt noget til jorden da han så valgte at afvise klubben i 2 omgange, hvor han netop IKKE stod med andre eller bedre tilbud/samlede pakker i hånden... Og da han så valgte en ny klub, så ender det "bare med naboen", og så selvfølgelig lige med de flotte postkort hjem til Fyn, i hans nye dress...

                    Jeg kan ikke lade være med at have den tanke at Falk ikke på noget tidspunkt havde intensioner om at forlænge, men at det nu alligevel var meget godt for ham lige at få papir på hvad han kunne få i OB, hvis nu andre klubber skulle presses lidt op i løn... Hvad skulle han ellers åbne op for forhandlinger for i 11. time, og også når tiden alligevel var til at han skulle prøve noget nyt og videre i udviklingen... Tror i på at Falk virkelig forsøgte at få en aftale der holdt ham i OB..? jeg tror det ikke...

                    Jeg må indrømme at jeg synes jeg er blevet fyldt lidt med varm luft, og også at OB til dels er blevet udnyttet lidt... Som sagt, det er ofte en del af gamet, men ikke fra en klubmand...
                    Jeg må så også sige at jeg ikke kan afvise at en bitterhed kan påvirke mit indlæg her, så om det er så galt som jeg får det til at lyde, ved jeg ikke...

                    Og så det sidste punkt, som er tiden efter trøje stuntet... Alle har vel meldt ud at det var dumt, selv hans agent, ja selv JH... den eneste der ikke har nævnt det er Falk selv, han bad i stedet om forståelse og respekt... Den synes jeg godt nok er lidt svær at sluge...

                    Som enkeltstående sag er det nok kun selve trøje stuntet der ville få mit bægre til at vælte, men ser jeg på de andre ting som en samlet pakke(for nu at blive ved det udtryk) så synes jeg ikke det er helt pænt det vi har set...
                    - men han har vel lige selv bevist at han netop ikke er en klubmand. Han vil gerne opfattes som sådan, men den holder altså ikke. Er du klubmand så skifter du ikke til en anden dansk klub. - Længere er den ikke

                    Trøjestuntet var dumt - men det er jo bare icing on the cake - jeg har fuld forståelse for at falk skulle videre - prøve noget nyt, tjene sine penge og måske spille med om en titel - alt sammen noget han ville have svært ved i OB. Men hvis man ser sig selv som OBer og gerne fortsat vil betragtes som så - så skifter man til udlandet.

                    Og så er der snakken om "straffeaktioner" fra OBs side ved at bænke ham...må sige især de første dage efter skiftet blev meldt ud så jeg gerne den slags tiltag - det ville fryde mig.
                    Jo mere tid der er gået ser jeg det dog ikke længere som en straf men mere hvad der burde være den logiske konsekvens af skiftet. Falk er uden tvivl den bedste spiller i truppen. Og vi er måske alt for afhængige af ham - nu skal vi til at lære at spille uden, og da der hverken er medaljer eller nedrykning på spil virker det da oplagt at få faset falk ud - og nye spillere ind.
                    Så en straf af falk pga skiftet - nej, bare den udvikling vi skal igennem. Før eller siden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er da overhovedet ikke selvmodsigende. Jo på den korte bane måske, og havde vi spillet med om mesterskabet så havde det måske været en anden sag.
                      Men hvis ALT går op i en højere enhed så kan vi måske komme op og lege med om 5 pladsen......og så er det naturligvis en afvejning om man mener det er så attraktivt at man vil spille med falk - en spiller der er (alt) for vital for vores offensiv, eller man vil få revet det plaster af hurtigst muligt - og begynde at få spillet afløserne ind - og finde frem til vores spil som det skal se ud - efter falk.
                      der også forskel på at spille om 5-6 pladsen og 8-9 eller dårligere pladser...ikke mindst på det mentale plan for de øvrige spillere. De vil kunne se og mærke fremskridt, det hører også med til at skabe en vinderkultur, og vi andre vil kan gå med mere oprejst pande hvis vi optimerer vores chancer for gevinster mod de bedst lønnende hold i SL. Jeg synes det er at skyde sig selv i foden hvis vi ikke stiller op stærkest muligt i alle kampe
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg synes ikke bare det handler om trøje stuntet i sig selv, det var mere bare trumfen, men ja, sikke en trumf... Jeg synes Falk har været noget hård ved OB i dette kapitel, og det er selvfølgelig også tit en del af gamet, men jeg har egentlig svært ved at acceptere forløbet fra hans side af...

                        Først og fremmest handler det om en UTROLIGT masse pæne ord om OB, og hvor god den samlede pakke skulle være før han forlod klubben, og at han jo så derfor heller ikke ville afvise at det kunne blive en forlængelse med OB... De mange ord synes jeg faldt noget til jorden da han så valgte at afvise klubben i 2 omgange, hvor han netop IKKE stod med andre eller bedre tilbud/samlede pakker i hånden... Og da han så valgte en ny klub, så ender det "bare med naboen", og så selvfølgelig lige med de flotte postkort hjem til Fyn, i hans nye dress...

                        Jeg kan ikke lade være med at have den tanke at Falk ikke på noget tidspunkt havde intensioner om at forlænge, men at det nu alligevel var meget godt for ham lige at få papir på hvad han kunne få i OB, hvis nu andre klubber skulle presses lidt op i løn... Hvad skulle han ellers åbne op for forhandlinger for i 11. time, og også når tiden alligevel var til at han skulle prøve noget nyt og videre i udviklingen... Tror i på at Falk virkelig forsøgte at få en aftale der holdt ham i OB..? jeg tror det ikke...

                        Jeg må indrømme at jeg synes jeg er blevet fyldt lidt med varm luft, og også at OB til dels er blevet udnyttet lidt... Som sagt, det er ofte en del af gamet, men ikke fra en klubmand...
                        Jeg må så også sige at jeg ikke kan afvise at en bitterhed kan påvirke mit indlæg her, så om det er så galt som jeg får det til at lyde, ved jeg ikke...

                        Og så det sidste punkt, som er tiden efter trøje stuntet... Alle har vel meldt ud at det var dumt, selv hans agent, ja selv JH... den eneste der ikke har nævnt det er Falk selv, han bad i stedet om forståelse og respekt... Den synes jeg godt nok er lidt svær at sluge...

                        Som enkeltstående sag er det nok kun selve trøje stuntet der ville få mit bægre til at vælte, men ser jeg på de andre ting som en samlet pakke(for nu at blive ved det udtryk) så synes jeg ikke det er helt pænt det vi har set...
                        Måske er jeg naiv, og måske leder jeg bare efter figenblade, men personligt tror jeg altså på, at Falk gerne var blevet, hvis OB havde villet/kunnet præsentere ham for en samlet set acceptabel pakke. Samlet set, for det har næppe bare handlet om løn. For Falk har det også været afgørende, om man kunne opstille en realistisk plan for igen at blive en magtfaktor i dansk fodbold, for igen at spille med om titler og pokaler. Det forekommer indlysende, at en spiller med Falks evner - og ambitioner, formoder jeg - ikke skal henslæbe alle sin karrieres bedste år i en middelmådig klub, der hvert år spiller om 5-9. pladsen; nej, en spiller som ham skal før eller siden have noget sølvtøj med hjem til kaminhylden, og som tingene står har han rimeligvis vurderet, at vi ikke indenfor den nærmeste fremtid tilbageerobrer den position, vi havde for blot 4-5 år siden.

                        Hvad angår trøjestuntet, så tilskriver jeg det ungdommelig tankeløshed. Hans agent, JH m.fl. har forklaret ham, at det var dumt, og dermed er den sag i min verden uddebatteret. Ingen grund til at rive hovedet af ham af den grund. Om KN så vil bruge ham i foråret eller ej er en anden diskussion, det afhænger alene af om han - Kent - helst vil presse citronen til det sidste, eller om han hellere vil gå i gang med at forberede sig på år 1 efter Falk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          Måske er jeg naiv, og måske leder jeg bare efter figenblade, men personligt tror jeg altså på, at Falk gerne var blevet, hvis OB havde villet/kunnet præsentere ham for en samlet set acceptabel pakke. Samlet set, for det har næppe bare handlet om løn. For Falk har det også været afgørende, om man kunne opstille en realistisk plan for igen at blive en magtfaktor i dansk fodbold, for igen at spille med om titler og pokaler. Det forekommer indlysende, at en spiller med Falks evner - og ambitioner, formoder jeg - ikke skal henslæbe alle sin karrieres bedste år i en middelmådig klub, der hvert år spiller om 5-9. pladsen; nej, en spiller som ham skal før eller siden have noget sølvtøj med hjem til kaminhylden, og som tingene står har han rimeligvis vurderet, at vi ikke indenfor den nærmeste fremtid tilbageerobrer den position, vi havde for blot 4-5 år siden.

                          Hvad angår trøjestuntet, så tilskriver jeg det ungdommelig tankeløshed. Hans agent, JH m.fl. har forklaret ham, at det var dumt, og dermed er den sag i min verden uddebatteret. Ingen grund til at rive hovedet af ham af den grund. Om KN så vil bruge ham i foråret eller ej er en anden diskussion, det afhænger alene af om han - Kent - helst vil presse citronen til det sidste, eller om han hellere vil gå i gang med at forberede sig på år 1 efter Falk.
                          jeg er helt på linie i den vurdering...shit happens. Eneste grund jeg kan se at Falk ikke spiller er hvis trænerteamet fornemmer at der går umotiverethed og frygt for skader i den, så han mentalt ikke til stede i det omfang der er nødvendigt (dvs 100%) så vil det være på sin plads at bænke ham...ikke for trøjestuntet.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy;78232[B
                            ][/B]

                            Hvad angår trøjestuntet, så tilskriver jeg det ungdommelig tankeløshed. Hans agent, JH m.fl. har forklaret ham, at det var dumt, og dermed er den sag i min verden uddebatteret. Ingen grund til at rive hovedet af ham af den grund. Om KN så vil bruge ham i foråret eller ej er en anden diskussion, det afhænger alene af om han - Kent - helst vil presse citronen til det sidste, eller om han hellere vil gå i gang med at forberede sig på år 1 efter Falk.
                            Det kunne simpelthen ikke være mere forkert. Hans agent stod selv og tog billeder af ham! Plus selvsamme agent forsøgte at blære sig med det for at få taletid og en smule kendisstatus, og m.fl, hvem er de flere som har sagt det til ham? Han har jo åbenbart ikke forstået det, fordi Falk har på intet tidspunkt givet udtryk for, at han kan se det er dumt at stå i en FCK trøje, når man stadig spiller i OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg er helt på linie i den vurdering...shit happens. Eneste grund jeg kan se at Falk ikke spiller er hvis trænerteamet fornemmer at der går umotiverethed og frygt for skader i den, så han mentalt ikke til stede i det omfang der er nødvendigt (dvs 100%) så vil det være på sin plads at bænke ham...ikke for trøjestuntet.
                              Shit happens, mener du det? Er det normalt for dig, at blive holdt for nar, for så at blive valgt fra? Når du siger shit happens, lyder det jo til det sker af og til, hvilket jeg dog ikke håber. Jeg synes personligt, at det er en rigtig skidt instilling. Vi skal da ikke sætte Greve/Dessler på bænken for at spille en kommende FCK-spiller varm. Det er som at pisse i bukserne at sylte vores egen talenter for at give FCK en skarp spiller til sommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Det kunne simpelthen ikke være mere forkert. Hans agent stod selv og tog billeder af ham! Plus selvsamme agent forsøgte at blære sig med det for at få taletid og en smule kendisstatus, og m.fl, hvem er de flere som har sagt det til ham? Han har jo åbenbart ikke forstået det, fordi Falk har på intet tidspunkt givet udtryk for, at han kan se det er dumt at stå i en FCK trøje, når man stadig spiller i OB.
                                Jeg indrømmer, at jeg hvad agenten angår læner mig op af et andet indlæg (fra Kaspernon) længere nede i tråden, iflg. hvilket agenten også har sagt at det var dumt. I stand corrected, hvis det ikke er sandt, men det ændrer ikke ved, at det i mine øjne er en storm i et glas vand.

                                Comment

                                Working...
                                X