Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Så skal han vel også tale med Tottenham
    Og Middelfart
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Hæ hæ jeg må igen fastholde 2 års forlængelse. Men at tale med andre er ok for mig. Every body knows Shit. Not many knows fact. 😈

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
        Hæ hæ jeg må igen fastholde 2 års forlængelse. Men at tale med andre er ok for mig. Every body knows Shit. Not many knows fact. 😈
        Er det dit (kiksede) forsøg på at være kæphøj? I så fald.. good job.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Tja det kan man vel godt sige. Jeg har en mening de fleste andre hardcore herinde en anden. Så nu prøver man med admin trusler. Det syntes jeg er for lavt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Tja det kan man vel godt sige. Jeg har en mening de fleste andre hardcore herinde en anden. Så nu prøver man med admin trusler. Det syntes jeg er for lavt.
            Utroligt at du ikke kan kende forskel på en "opfordring" og en trussel. Der er ingen, der har truet dig med noget som helst. "Måske vi skulle ha en admin på banen" er IKKE en trussel, så jeg synes du skal tage offerkortet til dig igen, før du misbruger det yderligere. Med mindre du også opfatter dén opfordring som en "trussel"?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Nu har jeg jo aldrig været i tvivl om din kulør. Du lever for at argumentere Rasmus modsat. Når det så ikke lige går din vej bliver der stille. Så når nu du står i en klump af fucker i næste uge og de siger til dig. Måske en slår dine tænder ud. Så det ikke en trussel. BULLSHIT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                Nu har jeg jo aldrig været i tvivl om din kulør. Du lever for at argumentere Rasmus modsat. Når det så ikke lige går din vej bliver der stille. Så når nu du står i en klump af fucker i næste uge og de siger til dig. Måske en slår dine tænder ud. Så det ikke en trussel. BULLSHIT
                Er det et citat fra nogen, der har skrevet til dig, eller er det endnu én af dine ulogiske rants?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Nope. Det er præcis samme sætning bare med andre ord. Jeg havde blot håbet på. Nej det er ikke en trussel eller det ville jeg opfatte som en trussel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Nope. Det er præcis samme sætning bare med andre ord. Jeg havde blot håbet på. Nej det er ikke en trussel eller det ville jeg opfatte som en trussel.
                    Det dér har jeg svært ved at få nogen mening ud af, så jeg må melde pas. Find en anden at køre dit BS ud på. En opfordring, ikke en trussel.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                      Tja det kan man vel godt sige. Jeg har en mening de fleste andre hardcore herinde en anden. Så nu prøver man med admin trusler. Det syntes jeg er for lavt.
                      Har en mening..? Troede du snakkede om hvem der ved noget og hvem der ikke gør..?

                      Mener du Falk skal skrive under, eller mener du at vide han skriver under/allerede har skrevet under..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Jeg mener at vide det ikke bliver bif. Jeg har ingen rygter om udenlandske henvendelser af højere kvalitet. Så 2 år i Odense er det jeg har sagt. Det er rygter til det er officielt er det ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                          Jeg mener at vide det ikke bliver bif. Jeg har ingen rygter om udenlandske henvendelser af højere kvalitet. Så 2 år i Odense er det jeg har sagt. Det er rygter til det er officielt er det ikke.
                          Så du ved altså intet om Falk forlænger eller har forlænget med OB i 2 år..?

                          Og, kan jeg vurdere at han forlænger med 1 år, og så er det et rygte..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Hvis du vælger at vurdere noget. Er den vurdering så et rygte eller fakta og har du så ret til at sige det på dette forum. Tja det finder admin jo så snart ud af kan jeg forstå udfra utallige "opfordringer" ikke at forveksle med trusler. Jeg kan ikke love dig svaret på forum desværre. Da jeg "måske" er på lånt tid. Men jeg vil da sige her bliver tomt hvis rygter er forbudt. Men omvendt så skulle jeg jo være røget ved festersen. Nå nej det var jo fakta godt 6 uger efter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Hvis du vælger at vurdere noget. Er den vurdering så et rygte eller fakta og har du så ret til at sige det på dette forum. Tja det finder admin jo så snart ud af kan jeg forstå udfra utallige "opfordringer" ikke at forveksle med trusler. Jeg kan ikke love dig svaret på forum desværre. Da jeg "måske" er på lånt tid. Men jeg vil da sige her bliver tomt hvis rygter er forbudt. Men omvendt så skulle jeg jo være røget ved festersen. Nå nej det var jo fakta godt 6 uger efter.
                              Det er nok bare min vurdering så, skal du se, og ikke andet... men jeg ville så heller ikke fremstille det som om jeg havde viden om hvad der sker bage murerne...
                              Jeg har ikke truet eller opfordret til nogen Admin, jeg prøver bare at finde ud af om der er noget bag ved din Falk snak, eller om det blot er din vurdering af hvad der kan ske..? og derfor hverken rygte eller fakta...
                              Jeg ved ikke hvad du skrev om Fester..? Din historik går tilbage til 14-08, 1½ måned efter han var hentet...

                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                👍

                                Comment

                                Working...
                                X