Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mon ikke der bliver handlet en ny spiller ind i næste uge…situationen taget i betragtning med Arp/Ejdum….uden dog at vide noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
      Mon ikke der bliver handlet en ny spiller ind i næste uge…situationen taget i betragtning med Arp/Ejdum….uden dog at vide noget
      Det tror jeg kun sker, hvis 1 af dem er ude i flere måneder. Tror vi skal helt hen i slutningen af vinduet, før der rigtig sker noget. Der er fortsat mange store klubber, som først skal til at købe ind nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Jeg tror ikke, Arp og Ejdums situation får Troels Bech til at ryste på hånden, selvom det sikkert irriterer Zorniger helt vildt.

Det kan sagtens være vi får en spiller i næste uge, men jeg tror ikke, at det er med henblik på truppens skadessituation, så er det fordi, at tingene går op i næste uge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det tror jeg kun sker, hvis 1 af dem er ude i flere måneder. Tror vi skal helt hen i slutningen af vinduet, før der rigtig sker noget. Der er fortsat mange store klubber, som først skal til at købe ind nu.
          Pengene er på vej ned gennem systemet. De store klubber har for så vidt allerede spillet ud, Liverpool, Arsenal, United, Real Madrid etc. De penge bevæger sig ned til Brentford, Leverkusen, Sporting etc. De skal handle nogle erstatninger for deres nye rigdomme, og om et par uger er det vores tur. Det er vores led i fødekæden, når vi ikke kan smide 30 millioner for en forsvarsspiller i Bologna eller lignende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Pengene er på vej ned gennem systemet. De store klubber har for så vidt allerede spillet ud, Liverpool, Arsenal, United, Real Madrid etc. De penge bevæger sig ned til Brentford, Leverkusen, Sporting etc. De skal handle nogle erstatninger for deres nye rigdomme, og om et par uger er det vores tur. Det er vores led i fødekæden, når vi ikke kan smide 30 millioner for en forsvarsspiller i Bologna eller lignende.
            Ja,vi er så heller ikke i de øverste lag, derfor tror jeg som jeg skrev, at der først sker noget i slutningen af vinduet hos os. Plus jeg tvivler på Liverpool og Man U. m.fl. er helt færdige med at handle

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det burde være muligt at leje en for en kortere periode, så man er dækket ind på Bonde, også en fra højere hylde. men korrekt det er svært at overscore på en spiller med en 3-årig kontrakt pt., men hvad er achilleshælen på Zorniger/Trybull? Såfremt Zorniger har meldt Trybull at han ikke bliver aktuel, så mener jeg det er lidt skødesløst sålænge truppen er så smal som den er. Det var på ingen måde TTs skyld at vi rykkede ud.

Comment

Slet
                Last edited by PPPP; i går, 19:16.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-ham-til-ob
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Klart han ikke kom til Ådalen med den behandling TB gav ham sidste sommer

Comment

Det bliver ikke lettere at lokke topspillere til Odense med sådan en præsentation.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Klart han ikke kom til Ådalen med den behandling TB gav ham sidste sommer
                        Hvad gjorde TB ved ham da

Comment

Working...
                        X