Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Jeg taler om at han træner med i klubben, ikke at han spiller for OB. For det sidste er jo en no-brainer.
    Hvis en klubløs Eriksen mangler et sted at holde formen ved lige skal han naturligvis være mere end velkommen i OB, hvordan i helgoland kan man mene andet!? Fuck da om han skal til OB eller ej, det er en tidligere OB’er og landets største stjerne siden Laudrup der står i en stram situation..

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Hvis en klubløs Eriksen mangler et sted at holde formen ved lige skal han naturligvis være mere end velkommen i OB, hvordan i helgoland kan man mene andet!? Fuck da om han skal til OB eller ej, det er en tidligere OB’er og landets største stjerne siden Laudrup der står i en stram situation..
      Jeg har holdt en lang pause fra at skrive herinde fordi tonen ofte er ret dårlig og nedladende. Kan du måske prøve at tænke over hvordan din tone kan læses som ret fjendtlig for en modtager? Hvis ja, så vil jeg gerne have en debat med dig (som jeg egentlig føler jeg har argumenteret godt for i mit første indlæg som du kan vælge at læse også hvis det er). Hvis nej, så springer jeg lige over.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/malm...c-kiese-thelin
        Det blev kun til 175 minutter i Leverkusen - men en spiller med rutine..
        Last edited by Attila; i går, 19:00.

Comment

OB skal nok ikke spendere flere millioner på spillere i 30’erne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
            OB skal nok ikke spendere flere millioner på spillere i 30’erne.
            Med mindre det er Christian Eriksen :-)

Comment

Jeg har holdt en lang pause fra at skrive herinde fordi tonen ofte er ret dårlig og nedladende. Kan du måske prøve at tænke over hvordan din tone kan læses som ret fjendtlig for en modtager? Hvis ja, så vil jeg gerne have en debat med dig (som jeg egentlig føler jeg har argumenteret godt for i mit første indlæg som du kan vælge at læse også hvis det er). Hvis nej, så springer jeg lige over.
              Fair nok, beklager hvis jeg lød fjendtlig, det tager jeg til mig. Det var egentligt ikke min hensigt at bide hovedet af dig, men dog en respons på at jeg fandt dit første indlæg lige vel patroniserende. Kan dog godt se at jeg i min iver over at gøre det tydeligt hvor diametralt modsat fra dig jeg anskuer spørgsmålet nok blev unødvendig brysk, beklager.

Din pointe er du helt i din ret til, jeg deler den dog ikke og ville elske at se Eriksen benytte faciliteterne i Ådalen som han også gjorde efter hans knas med hjertet.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Fair nok, beklager hvis jeg lød fjendtlig, det tager jeg til mig. Det var egentligt ikke min hensigt at bide hovedet af dig, men dog en respons på at jeg fandt dit første indlæg lige vel patroniserende. Kan dog godt se at jeg i min iver over at gøre det tydeligt hvor diametralt modsat fra dig jeg anskuer spørgsmålet nok blev unødvendig brysk, beklager.

Din pointe er du helt i din ret til, jeg deler den dog ikke og ville elske at se Eriksen benytte faciliteterne i Ådalen som han også gjorde efter hans knas med hjertet.

Tak for dit svar – det betyder faktisk noget, at du mødte mig i den tone, jeg rakte ud med. Jeg ved godt, det ikke altid er nemt at tage et skridt tilbage i en ophedet debat, men du gjorde det – og det sætter jeg pris på. Jeg beklager samtidig at mit indlæg opfattedes patroniserende, det var heller ikke min intention. Alt godt herfra.

Jeg forstår 100 % godt, at Eriksen vækker stærke følelser – det gør han også i mig. Jeg ville uendeligt gerne se ham i en OB-trøje i morgen og resten af karrieren. Det ville være en vild fortælling og en smuk afslutning, uagtet om han kan udfylde en væsentlig sportslig rolle i AZ's system eller ej, så er han bare altid velkommen. Punktum.

Min bekymring handler egentlig bare om timingen og det stadig lidt skrøbelige fundament, som AZ og truppen er ved at opbygge. I den kontekst tænker jeg, at Eriksens tilstedeværelse – uden en klar sportslig rolle – kunne trække unødvendigt meget opmærksomhed og forstyrre det fokus, de har brug for netop nu. Samtidig forstår jeg også godt, hvor du kommer fra – og var det ikke lige denne lidt prekære fase af opstarten, så ville det nok være anderledes.

Alle associationer mellem OB og Eriksen er jo dybest set kun noget vi kan være stolte af. Jeg elsker den plads, OB tydeligvis har i hans hjerte, og jeg håber virkelig, klubben gør alt hvad den kan for at støtte ham, når som helst det måtte give mening – både menneskeligt og sportsligt.

Og hvis jeg her til sidst må nævne en måske ubegrundet og ret usandsynlig tanke, der alligevel har strejfet mig, så er det scenariet, hvor han træner med i OB for at holde formen – men ender i en anden dansk klub bagefter. Det ville nok efterlade en lidt underlig eftersmag.
                ​​

Comment

[INDENT]

Min bekymring handler egentlig bare om timingen og det stadig lidt skrøbelige fundament, som AZ og truppen er ved at opbygge. I den kontekst tænker jeg, at Eriksens tilstedeværelse – uden en klar sportslig rolle – kunne trække unødvendigt meget opmærksomhed og forstyrre det fokus, de har brug for netop nu. Samtidig forstår jeg også godt, hvor du kommer fra – og var det ikke lige denne lidt prekære fase af opstarten, så ville det nok være anderledes,

Tror ikke et sekund på, at Eriksen kommer til OB, og slet ikke nu: han har stadigvæk én sidste chance for en pæn kontrakt på et højt internationalt niveau. Men jeg ville også være en anelse bekymret for at smadre budgettet for at få Eriksen ind, selv om det ville være en god historie. Det ville nok bare være en meget dyr historie, og pt har vi måske mere brug for en fysisk stærkere arbejdshest ind til midtbanen, der kan stabilisere holdet.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...pa-landsholdet
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvorfor dog?

se hvor meget Zorniger har rykket på under 2 mdr. og med tre tilgange.

Ender det "kun" med overlevelse i første sæson tilbage - så tager jeg også det. Men det skal da ikke være fordi vi ikke har ambitionerne om mere. Har jeg også svært ved at tro Zorniger eller Falk for den sags skyld på den måde stiller sig tilfreds.

Vi har lige solgt sidste sæsons topscorer for et pænt beløb, der må være noget at gøre med.
                      Mest af alt fordi det gør tingene sjældent.

Det er jeg enig i. Vi har bestemt også ambitioner om mere, men må også være realistiske lige nu. Vi kommer fra 15 års røv og nøgler. Der kommer lige til at gå lidt mere end et par måneder.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Mest af alt fordi det gør tingene sjældent.

Det er jeg enig i. Vi har bestemt også ambitioner om mere, men må også være realistiske lige nu. Vi kommer fra 15 års røv og nøgler. Der kommer lige til at gå lidt mere end et par måneder.
                        Jeg er meget enig med dig.

Jeg går faktisk også og frygter, at denne spirende optimisme forplanter sig til urealistiske forventninger til holdets og trænerens realistiske kunnen, hvilket så igen fører til overdrevet skuffelse over en 9. plads. Så er vi lige præcis tilbage til start, hvor Zorniger fejlede, truppen er lort og TB bør fyres og rulles i tjære og fjer.

Personligt er jeg altid en OBtimist (tø hø), men kan vi ikke lade gymnasternes fans om at være de der latterlige drømmere, der tror på guld, hver gang de vinder en fodboldkamp.

Overlevelse er målet, alt ud over det, er flødeskum og krymmel på lagkagen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg går faktisk også og frygter, at denne spirende optimisme forplanter sig til urealistiske forventninger til holdets og trænerens realistiske kunnen, hvilket så igen fører til overdrevet skuffelse over en 9. plads. Så er vi lige præcis tilbage til start, hvor Zorniger fejlede, truppen er lort og TB bør fyres og rulles i tjære og fjer.

Personligt er jeg altid en OBtimist (tø hø), men kan vi ikke lade gymnasternes fans om at være de der latterlige drømmere, der tror på guld, hver gang de vinder en fodboldkamp.

Men så er det ikke et klubproblem - så er det et (enkelte) fan problem.

Syntes helt klart at fansne har haft en sag de sidste 10+ år om hvordan klubben har været drevet og resultaterne af dette men hvis der er nogen der forventer at man med det samme bliver en topklub lige efter en oprykning og dermed bliver skuffet så syntes jeg ikke at det er klubbens skyld.

NT har overladt nøglerne til TB og TB har været meget åben om tingenes tilstand og hvad man ikke kan forvente - netop ikke top6 eller lignende og AZ har vist også været ude og sige at det handler om at blive i ligaen/overlevelse eller noget i den dur.

TB har så ikke meldt hverken strategi eller mål for placering eller andet ud - måske for ikke at blive hængt op på noget - men OB fans kan ikke have forventninger til andet end det de selv finder på eller at Ob er i ligaen næste sæson - og det er vel så også et absolut minimum.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg vil sige, at det fuldstændig afhænger af de transfers der forhåbentligt snart tikker ind og skadessituationen. Hvis f.eks. både Fiete og Ejdum er ude i aften, ser det ekstremt svært ud med en sejr, fordi der simpelthen ikke er nogle kreative spillere ud over Falk. Det kan sagtens betyde, at vi ikke tager de 3 point i denne kamp i aften, hvilket jeg ellers synes var yderst realistisk inden de to skader. De tre point kan sagtens være forskellen på top 6 og en 7./8. Plads. Jeg tror det bliver ekstremt tæt omkring den 6. / 7. Plads i år.
                            Hvis Fiete omvendt er klar i aften og der hentes tre spillere på Fiete-niveau på vigtige pladser, er jeg ret sikker på en 6. Plads efter 22 kampe. Synes flere andre hold ser overraskende svage ud i år. Men det er klart, at vi helst ikke skal smide for mange point, inden truppen er komplet.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg vil sige, at det fuldstændig afhænger af de transfers der forhåbentligt snart tikker ind og skadessituationen. Hvis f.eks. både Fiete og Ejdum er ude i aften, ser det ekstremt svært ud med en sejr, fordi der simpelthen ikke er nogle kreative spillere ud over Falk. Det kan sagtens betyde, at vi ikke tager de 3 point i denne kamp i aften, hvilket jeg ellers synes var yderst realistisk inden de to skader. De tre point kan sagtens være forskellen på top 6 og en 7./8. Plads. Jeg tror det bliver ekstremt tæt omkring den 6. / 7. Plads i år.
                              Hvis Fiete omvendt er klar i aften og der hentes tre spillere på Fiete-niveau på vigtige pladser, er jeg ret sikker på en 6. Plads efter 22 kampe. Synes flere andre hold ser overraskende svage ud i år. Men det er klart, at vi helst ikke skal smide for mange point, inden truppen er komplet.
                              Tro vi vil se et meget tændt Vejlehold, da det vel er en af de hjemmekampe, de føler de skal vinde. Hvis de skal undgå at have endnu et nedrykningsspøgelse hængende over hovedet igennem sæsonen.

Comment

Den køber jeg simpelthen ikke.
                                Vil de ikke blive i (Vest-)Europa og ikke interesseret i eksotiske destinationer

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ifte-paa-banen

Comment

Working...
                                X