Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Sådan helt reelt.

Har i egentligt hørt Troels snakke om at det handler om overlevelse?
    Er det ikke mere “gearskifte til ny liga”

Vil da ikke være overrasket hvis der er en skjult målsætning i Ådalen om Top 8 eller Top 6. Især efter Zorniger er kommet til.

Apropos Eriksen.

Jo længere tid der går, jo større chance er der for OB. Det bare min vurdering. Hvis rygtet taler sandt om at det er pakken der tæller - ikke så meget pengene, så har vi da en reel chance?
    Er også sikker på han meget hellere vil spille Superliga i O’ense, end at få splinter i røven, I en stor klub.
    Jeg havde spået ham til Ajax med Brentford som en lille bobler indtil TF smuttede til Tottenham. Jeg er overrasket over at han ikke er afklaret endnu, og tænker lige som dig, at jo længere tid der går uden nyt, jo mere vokser det spinkle håb om at han lander i OB.
    Ender han med at stå sidst i August med tilbud fra klubber hvor spilletid ikke er garanteret og han risikerer at blive reserve, Saudi-leauge, Wrexham eller OB med barndoms kammeraten, så tænker jeg godt at OB kan komme i spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg havde spået ham til Ajax med Brentford som en lille bobler indtil TF smuttede til Tottenham. Jeg er overrasket over at han ikke er afklaret endnu, og tænker lige som dig, at jo længere tid der går uden nyt, jo mere vokser det spinkle håb om at han lander i OB.
      Ender han med at stå sidst i August med tilbud fra klubber hvor spilletid ikke er garanteret og han risikerer at blive reserve, Saudi-leauge, Wrexham eller OB med barndoms kammeraten, så tænker jeg godt at OB kan komme i spil.
      Hans udfordring er at de fleste tilbud kommer fra USA, Mellemøsten og Sydøstasien. Alle meget lukrative, men ikke det de ønsker... så der er da et lille håb !

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

beklager men det er lidt for uambitiøst til mig. Ja vi er kommet godt fra land - men jeg vil da mere. Det kan godt være vi ender sæsonen med at overleve på en 8. plads eller deromkring. Men lige nu er mulighederne der, jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne gå efter mere - men det kræver en bredere trup. Og helst ikke nogle der lander på sidste dagen.

Dermed ikke sagt man bare skal hive nogle ind for at gøre det - men fordi man venter betyder det jo ikke nødvendigvis det er "de rigtige" man får fat i. Iflg TB vil vi kun have spillere der VIL OB - men hvorfor venter de så med at signe kunne man spørge? Det er jo fordi de undersøger deres muligheder andre bedre (betalte) steder - og "vil" de så projektet nok?

Men jeg er med på det ikke bare er sådan ligetil - der er flere parter, og jo bedre spillere jo flere muligheder har de naturligvis også - så det vil tage tid. Jeg frygter bare man ender med at sætte en god sæson start over styr - fordi truppen ikke er bred nok.

Og så er jeg bare utålmodig
        Det er sikkert for uambitiøst til de fleste OB fans. Men det er realiteterne tror jeg. Og den gode start letter lidt for presset

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er sikkert for uambitiøst til de fleste OB fans. Men det er realiteterne tror jeg. Og den gode start letter lidt for presset
          tja - jeg kan bare ikke få det til at give mening. Falk og Zorniger er indikationer på man vil mere, har nogle ambitioner, i mit hovedet passer det bare ikke sammen med at man så begynder at forsøge at spare sig til resultaterne igen. .

Nok også derfor jeg er utålmodig - for de næste signings vil give et bedre billede af hvad man vil / ambitionsniveauet. Hidtil har man hentet godt ind, fået en rigtig kapacitet på trænerposten - men truppen er jo stadig så smal at pt må vi formodes at skulle kæmpe om at undgå nedrykning.

Med de rigtige signings - både kvalitet og antalsmæssigt, så kan det ændre sig.

Comment

https://bold.dk/snak/nyheder/medie--...read_id=645826
            For 10 år siden var vi ligeværdige konkurrenter.
            Fcm trådte på speederen, OB trådte på bremsen.
            OB har haft, og vil altid have, det største potentiale af de 2 klubber.
            Pt. er Fcm langt foran, og OB skal løbe stærkt for bare at følge nogenlunde med.
            Tænker det vil tage 10 år for bare at komme i nærheden af dem igen.
            Det kræver selvfølgelig man har ambitioner, og har man det?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              https://bold.dk/snak/nyheder/medie--...read_id=645826
              For 10 år siden var vi ligeværdige konkurrenter.
              Fcm trådte på speederen, OB trådte på bremsen.
              OB har haft, og vil altid have, det største potentiale af de 2 klubber.
              Pt. er Fcm langt foran, og OB skal løbe stærkt for bare at følge nogenlunde med.
              Tænker det vil tage 10 år for bare at komme i nærheden af dem igen.
              Det kræver selvfølgelig man har ambitioner, og har man det?
              Det er jo det jeg har sagt i mange år og nævnt i mange tråde, men altid blevet latterliggjort over min "kærlighed" til FCM !

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tja - jeg kan bare ikke få det til at give mening. Falk og Zorniger er indikationer på man vil mere, har nogle ambitioner, i mit hovedet passer det bare ikke sammen med at man så begynder at forsøge at spare sig til resultaterne igen. .

Nok også derfor jeg er utålmodig - for de næste signings vil give et bedre billede af hvad man vil / ambitionsniveauet. Hidtil har man hentet godt ind, fået en rigtig kapacitet på trænerposten - men truppen er jo stadig så smal at pt må vi formodes at skulle kæmpe om at undgå nedrykning.

Med de rigtige signings - både kvalitet og antalsmæssigt, så kan det ændre sig.
                Selvfølgelig vil man også mere, men vi sparker jo ikke bare døren ind og så er vi klar på en måned eller 2.
                Det er en genopbygning der er i gang. Zorniger har også meldt klart ud, at den her sæson handler om overlevelse.

Det må vi bare æde, om vi kan lide menuen eller ej.

Det er da klart, at hvis vi rammer de rigtige signings, både på den ene, den anden og tredje måde, jamen så kan det ændre sig... men flasker det sig sådan? nok næppe. Vi skal lade være med at bilde os selv ind, at tingene kan gå op I en højere enhed i dette vindue. Og det er ikke for at spare os til resultater. Det er nærmere for at undgå at købe os til dårligere resultater. Ikke mere af del slags!

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

En anden stor udfordring ift. Eriksen (foruden økonomi) er vel, at der er VM næste år. Både Eriksen-lejren og landstræneren ser vel helst, at han rammer VM med spilletid fra højest mulige niveau.

Havde det været enhver anden spiller næsten, ville en sæson i (formodentlig) den laveste tredjedel af Superligaen være et dødsstød ift. at blive udtaget. Mu er det lidt særligt med Eriksen, da han er landsholdets største stjerne, men man har nok stadig et ønske om, at han har spillet på højere niveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    En anden stor udfordring ift. Eriksen (foruden økonomi) er vel, at der er VM næste år. Både Eriksen-lejren og landstræneren ser vel helst, at han rammer VM med spilletid fra højest mulige niveau.

Havde det været enhver anden spiller næsten, ville en sæson i (formodentlig) den laveste tredjedel af Superligaen være et dødsstød ift. at blive udtaget. Mu er det lidt særligt med Eriksen, da han er landsholdets største stjerne, men man har nok stadig et ønske om, at han har spillet på højere niveau.
                    Jeg tvivler.

Eriksen med 75-90 minutter pr gang i OB er bedre end, Eriksen ingen minutter-60 minutter i en anden stor klub.

Er sikker på Eriksen har en så stor stjerne hos Reimer, at han kommer med uanset hvad. Det bliver hans sidste VM.

Ved heller ikke hvor meget spilletid Eriksen får, vi har satme mange unge gode spillere i Danmark, så er sikker på han kommer med, men spilletiden kan jeg godt tvivle lidt på.

Comment

Et langt ude rygte, hørt fra en ven’s ven som kender en der måske har hørt noget. ( røven i klaskehøjde ) HSV skulle være i dialog med Eriksen, i følge rygtet en 2 årig kontrakt! Som sagt et noget tyndt rygte, men tror godt vi kan glemme alt om Eriksen for nu

Comment

Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                        Et langt ude rygte, hørt fra en ven’s ven som kender en der måske har hørt noget. ( røven i klaskehøjde ) HSV skulle være i dialog med Eriksen, i følge rygtet en 2 årig kontrakt! Som sagt et noget tyndt rygte, men tror godt vi kan glemme alt om Eriksen for nu
                        Selvfølgelig. Eriksen har direkte afvist OB. Agenten ligeledes - endda for et par dage siden.

Vi må se, om det er relevant om et par år, når Eriksen er færdig med udlandet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Selvfølgelig. Eriksen har direkte afvist OB. Agenten ligeledes - endda for et par dage siden.

Helt enig, var også mere ment som en lyseslukker til dem som skriver der stadig er en lille chance

Comment

Men er det ikke også rigeligt med Falk, og den rolle han har som anfører nu. Tror måske
                            man får for meget alder ind i OB, imo skal man kun have en af den slags på et hold. Der må
                            simpelthen findes spillere der er lidt yngre til OB. Bonde og Trybull kommer også retur.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Men er det ikke også rigeligt med Falk, og den rolle han har som anfører nu. Tror måske
                              man får for meget alder ind i OB, imo skal man kun have en af den slags på et hold. Der må
                              simpelthen findes spillere der er lidt yngre til OB. Bonde og Trybull kommer også retur.
                              Jeg tror, du undervurderer hvor god Eriksen vil være i en superligakontekst. Jeg så træning i går, og Arp og Falk er niveauer over alle i måden og intensiteten de går til bolden på. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor god Eriksen vil være i dén kontekst.

Men det er ren fantasi, selvfølgelig, og jeg er da enig med dig i, at en god midtbanespiller i midten af 20’erne - en alder vi har manglet i truppen - er efterstræbeligt.

Comment

Jeg tror, du undervurderer hvor god Eriksen vil være i en superligakontekst. Jeg så træning i går, og Arp og Falk er niveauer over alle i måden og intensiteten de går til bolden på. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor god Eriksen vil være i dén kontekst.

Men det er ren fantasi, selvfølgelig, og jeg er da enig med dig i, at en god midtbanespiller i midten af 20’erne - en alder vi har manglet i truppen - er efterstræbeligt.
                                Det er jeg helt enig i. Det var faktisk lidt skræmmende at se Ejdum og Martin lave indlæg i den første afslutningsøvelse. De blev begge skiftet ud efter flere håbløse forsøg. Så fik Arp den tjans, og så kunne øvelsen gennemføres med et ordentligt niveau.

Comment

Working...
                                X