Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

3 gode år føler jeg måske er lige vel optimistisk. Når spillere kommer op i den alder er det generelt svært at forudse hvor meget de vil bidrage med i fremtiden. Vi ser spillere der toppræsterer i midten af 30erne og spillere som fuldstændig mister deres niveau den dag de fylder 30. Som du selv siger, så har lønnen selvfølgelig meget at sige her, men jeg tror ikke der er tvivl om at han vil blive lønførende. Personligt ville jeg ikke være tryg med andet end en 1-årlig kontrakt til ham, måske 1+1 hvis vi strammer den.
    det svært at spå - især om fremtiden

Min pointe er at der fint kan være 3 gode år i ham. Har han lysten så er der i teorien intet i vejen for han kan spille til han bliver 36.

Men ja det kan være hans niveau falder eller han bliver skadet under første træning og aldrig spiller mere.

En et årig aftale så tror jeg slet ikke det er en mulighed. Heller ikke en 1+1.

Måske en 2 årig med en option.

At han bliver lønførende har jeg ikke noget problem med. Har man en ramme der hedder eks. 200K om måneden - så mener jeg bare man skal holde sig til den struktur (eller ihvertfald ikke sprænge rammen alt for meget)

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Har har ansat Zorniger for at please mig. Come on….
      Bare se hvordan vinter vinduet pleasede folk. Eller hans udtalelser, især den om at oprykning er sekundært.

"Sød musik" der pleaser..... eller noget
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Bare se hvordan vinter vinduet pleasede folk. Eller hans udtalelser, især den om at oprykning er sekundært.

"Sød musik" der pleaser..... eller noget
        Tror du folk havde hyldet ham, hvis han havde hentet 3 spiller i Køge, Hobro og Kolding, eller hvad er din pointe?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det svært at spå - især om fremtiden

Min pointe er at der fint kan være 3 gode år i ham. Har han lysten så er der i teorien intet i vejen for han kan spille til han bliver 36.

Men ja det kan være hans niveau falder eller han bliver skadet under første træning og aldrig spiller mere.

En et årig aftale så tror jeg slet ikke det er en mulighed. Heller ikke en 1+1.

Måske en 2 årig med en option.

At han bliver lønførende har jeg ikke noget problem med. Har man en ramme der hedder eks. 200K om måneden - så mener jeg bare man skal holde sig til den struktur (eller ihvertfald ikke sprænge rammen alt for meget)
          Hvis det er sandt, bør vi holde os væk imo.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis det er sandt, bør vi holde os væk imo.
            dét aner jeg ikke om det er - det er jo ren spekulation vi har gang i her.

Men har han to år tilbage i FCK til en hyrer vi ikke kan komme i nærheden af - hvorfor skulle han skifte det ud med en 1 årig?

Og vil man have spillere der "køber ind" på projektet - så går det vel begge veje. Vil også mene at er vi nede i 1 årige kontrakter så kan vi jo ligeså godt kaste os ud i leje aftaler som under BW (dem var der jo mange der var SÅ glade for)

Hvis man ikke tror Falk kan holde mere end et år - så skal man holde sig langt væk.

Men tror man på han kan præstere de næste 2-3 sæsoner (og prisen er fornuftig) så tror jeg han kunne være en fin signing.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Tror du folk havde hyldet ham, hvis han havde hentet 3 spiller i Køge, Hobro og Kolding, eller hvad er din pointe?
              .... at hans udtalelser jo ikke ligefrem har pleaset folket. Hans ageren i transfervinduet ej heller. Tværtimod.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
              X