Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg husker Tarik som et stort talent, men ved ikke, hvordan han har udviklet sig siden han forlod OB

Comment

Er/var det ikke ham der havde mest travlt med at ligne Ronaldo....
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja ok - kan godt følge din tankegang - til dels enig. Vi skulle have noget ind inden sæsonstart - check.

Vi har en start 11 der vil kunne spille med; check. Men en skade kan vælte hele korthuset. Og vi er allerede pressede når der skal skiftes - der var nok en grund til Zorniger træk de sidste udskiftnigner så længe som han gjorde.

Så "nice-to-have" vil jeg stadig ikke kalde det, simpelthen fordi truppen har tydelige mangler. Men enig i man har købt sig lidt tid med de tre signinger man har lavet. Men derfor behøver man ikke trække den ALT for lang tid
        Helt enig. Jo hurtigere jo bedre. Nu har Zorniger også utallige gange ytret ønske om flere spillere. Den griber journalisterne utvivlsomt, og vil spørge til ønskede tilgange efter hver kamp, indtil han får sine spillere. Det kan også blive lidt anstrengt for trup og TB i længden, så jeg håber da vi lykkedes med især at få den ekstra midtbanespiller ind, som vi ved der efterspørges.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Synes jeg ikke man kan klandre ham for, ville jeg også gerne

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
            Jeg husker Tarik som et stort talent, men ved ikke, hvordan han har udviklet sig siden han forlod OB
            Positivt jfr. Transfermarkt men det kommer også fra et forholdsvist lavt udgangspunkt: https://www.transfermarkt.com/tarik-...spieler/602486

https://ob.dk/nyheder/2020/maj/ibrahimagic-underskriver-fuldtidskontrakt-med-ob

var det ikke det U19 hold der blev mestre?
            Last edited by Plum; i går, 08:01.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Var det ikke Shanta Kordbatchje?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Positivt jfr. Transfermarkt men det kommer også fra et forholdsvist lavt udgangspunkt: https://www.transfermarkt.com/tarik-...spieler/602486

https://ob.dk/nyheder/2020/maj/ibrahimagic-underskriver-fuldtidskontrakt-med-ob

var det ikke det U19 hold der blev mestre?
                Husker jeg forkert eller var det ikke på det tidspunkt OB satsede på Tarik frem for eksempelvis Anders Klynge, som Silkeborg så meget fornuftigt havde bedre øje på.

Mht. Tarik, så er det godt at høre hvis han udvikler sig positivt på Island, som med garanti er en liga med “kø’ma”.

Comment

Ja så skete der ikke noget i denne uge. Håber vi kan slå Viborg og ikke får nogen skader.
                  Start 11 er jo fin nok pt.

Comment

Unge Tarik er en utroligt fornuftig og sympatisk ung mand fra OKS. En sindig fynbo, der tager sin fodbold seriøst. Desværre plaget af skader ligesom talentet måske ikke helt rakte, men mentaliteten synes jeg ikke man kan sætte en finger på. Ydmyg og arbejdsom..

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Var det ikke Shanta Kordbatchje?
                      Jo sgu da, det var ham....

..... og undskyld til Tarik for den.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Unge Tarik er en utroligt fornuftig og sympatisk ung mand fra OKS. En sindig fynbo, der tager sin fodbold seriøst. Desværre plaget af skader ligesom talentet måske ikke helt rakte, men mentaliteten synes jeg ikke man kan sætte en finger på. Ydmyg og arbejdsom..
                        Enig. Også mit indtryk

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Siger mig noget, nu du skriver det med skaderne, men ellers må jeg indrømme det mest er navnet jeg husker. Alt det bedste til Tarik

Comment

Siger mig noget, nu du skriver det med skaderne, men ellers må jeg indrømme det mest er navnet jeg husker. Alt det bedste til Tarik

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vil også mene midtbane positionen står først for. Men med afgang af både Luca og Don D så trænger vi også til en opgradering oppe foran. Freriks er nok ikke ønske signingen, havde nok håbet på noget fra en lidt højere hylde. Men kan omvendt godt se det kan give mening - tænker ikke han vil være SÅ dyr at bringe ind
                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...jerg-topscorer
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Shit jeg er glad for vi ikke spiller i 1. division pt.... Der bliver vild kamp om de to oprydningspladser.

Mit håb er at Kolding og Lyngby rykker op.

Comment

Working...
                                X