Ikke fordi jeg skal være super regelrytter agtig men er det ikke et kæmpe brud på GDPR lovgivningen at sige Eriksen har meldt sig i et fitnesscenter, der skal ikke megen søgning før man kan regne ud det er tale om
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægHørte et interview med Vøge i SFÅ. Han har åbenbart interviewet Martin Schoots som er Eriksens agent. Intet tyder på, det bliver OB i denne omgang jf. det interview og Vøge.
Men du kan jo ikke ligge ret meget i sådanne interviews, de vil helst ikke sige mere end de skal. Og før der er skrevet under på noget så er det ikke sikkert. Hvis agenten så går ud og bare indikere Eriksen kunne være på vej - så går det jo helt amok.
Det er det samme når de interviewer en sportsdirektør om en træner er ved at blive fyret efter en dårlig periode. Der er altid fuld opbakning. Til der ikke er det mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlægIkke fordi jeg skal være super regelrytter agtig men er det ikke et kæmpe brud på GDPR lovgivningen at sige Eriksen har meldt sig i et fitnesscenter, der skal ikke megen søgning før man kan regne ud det er tale omLast edited by kroggaard; i går, 21:50.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af vovhunden Se indlægIkke fordi jeg skal være super regelrytter agtig men er det ikke et kæmpe brud på GDPR lovgivningen at sige Eriksen har meldt sig i et fitnesscenter, der skal ikke megen søgning før man kan regne ud det er tale om…
Jeg havde i øvrigt ikke kunne søge mig frem til ovenstående ;). Måske du skulle fjerne linket (og så sletter jeg også i min kommentar (EDIT)
Ps CE kommer ikke til OB; det er afvist mere eller mindre direkte et utal af gange af alle parter.Last edited by Jungledyret; i går, 21:15.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jo, det er det vel, men det er det jo i og for sig ved alle rygter, der viderebringes, eller hur?
Jeg havde i øvrigt ikke kunne søge mig frem til ovenstående ;). Måske du skulle fjerne linket (og så sletter jeg også i min kommentar (EDIT)
Ps CE kommer ikke til OB; det er afvist mere eller mindre direkte et utal af gange af alle parter.
- Likes 1
Comment
-
Christian Eriksen har spillet 4 år i Ajax, mere end 10 i Premier League og 2 i Italien. Han har desuden rekorden i antallet af landskampe for DK.
Han har selv sagt, at man taber pengene, hvis man spiller på, at han kommer til OB.
Alene af de grunde, er sandsynligheden for han kommer til OB 0,5%
Eriksens karrieremål er at komme til VM til sommer. Det kræver vel mindst en klub der spiller europæisk.
Nu er kvalifikationskampene snart spillet og de første skader har meldt sig. Nu kan de klubber, der har kvalificeret sig, handle ind. Det vil rykke transfermarkedet.
Yderligere, så skal klubberne registrere spillerne til de europæiske turneringer senest 2. September (https://www.uefa.com/uefachampionsle...3eea76b7-1000/)
Snakker vi CL er mulige klubber FCK, 3 af de tyske klubber (-Bayern), Marseille, Monaco, Ajax, Benfica, Vlub Brugge, Union Saint-Gilloise og Villa Real.
Jeg tror, CE vælger en CL klub for at komme til VM.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægChristian Eriksen har spillet 4 år i Ajax, mere end 10 i Premier League og 2 i Italien. Han har desuden rekorden i antallet af landskampe for DK.
Han har selv sagt, at man taber pengene, hvis man spiller på, at han kommer til OB.
Eriksens karrieremål er at komme til VM til sommer. Det kræver vel mindst en klub der spiller europæisk.
Nu er kvalifikationskampene snart spillet og de første skader har meldt sig. Nu kan de klubber, der har kvalificeret sig, handle ind. Det vil rykke transfermarkedet.
Yderligere, så skal klubberne registrere spillerne til de europæiske turneringer senest 2. September (https://www.uefa.com/uefachampionsle...3eea76b7-1000/)
Snakker vi CL er mulige klubber FCK, 3 af de tyske klubber (-Bayern), Marseille, Monaco, Ajax, Benfica, Vlub Brugge, Union Saint-Gilloise og Villa Real.
Det er altså vildt, at han/agenten har haft mere end et halvt år til at finde en ny klub... men uden held
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægChristian Eriksen har spillet 4 år i Ajax, mere end 10 i Premier League og 2 i Italien. Han har desuden rekorden i antallet af landskampe for DK.
Hvis han f.eks. tager til et bundhold i Spanien, så vil han kunne spille sig i form, og uge efter uge blive matchet med modstandere som Barcelona, Real, Atletico, Villareal både i ligaen og i cupturneringen.
Skulle han (Gud forbyde det) tage til FCK, der spiller Champions League, så vil der stadig i hele perioden max. være 5-6 kampe mod højere rangerende modstandere.
Håber iøvrigt, at han selv har så meget situationsfornemmelse (eller har nogle i sin omgangskreds, der har det), så han kan indse, at en stor del af den stjernestatus, han har i Odense (uden at have spillet en eneste førsteholdskamp) vil kunne gå tabt, hvis han vælger at tage til en anden dansk klub. Han har hele sin karriere nægtet, at det ville kunne komme på tale.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilken CL-klub vil signe en 33-årig spiller ude af form (har ikke spillet en eneste kamp i tre måneder og misset preseason) og stadigvæk forventer en løn i den høje ende
Det er altså vildt, at han/agenten har haft mere end et halvt år til at finde en ny klub... men uden held
mest realistisk i min bog er Holland, Belgien, Portugal og FCK. (Af CL klubberne), så er der jo også holdene i de andre europæiske gruppespil. Fx Porto Lyon Celtic osv.
jeg tror, at det har taget lang tid, fordi nogle klubberne skulle have afklaret om de spillede europæisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Jeg tror ikke, det er afgørende om hans kommende klub spiller europæisk eller ej.
Hvis han f.eks. tager til et bundhold i Spanien, så vil han kunne spille sig i form, og uge efter uge blive matchet med modstandere som Barcelona, Real, Atletico, Villareal både i ligaen og i cupturneringen.
Skulle han (Gud forbyde det) tage til FCK, der spiller Champions League, så vil der stadig i hele perioden max. være 5-6 kampe mod højere rangerende modstandere.
Håber iøvrigt, at han selv har så meget situationsfornemmelse (eller har nogle i sin omgangskreds, der har det), så han kan indse, at en stor del af den stjernestatus, han har i Odense (uden at have spillet en eneste førsteholdskamp) vil kunne gå tabt, hvis han vælger at tage til en anden dansk klub. Han har hele sin karriere nægtet, at det ville kunne komme på tale.
mht. til det sidste du skriver, så er jeg bange for, det betyder noget for de få som fx Falk og Agger.
jeg ville elske at se CE i OB, men for mig virker det stadigvæk helt og aldeles urealistisk.
Comment
Comment