Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
Det er jeg helt enig i. Det var faktisk lidt skræmmende at se Ejdum og Martin lave indlæg i den første afslutningsøvelse. De blev begge skiftet ud efter flere håbløse forsøg. Så fik Arp den tjans, og så kunne øvelsen gennemføres med et ordentligt niveau.
Men det hjalp bestemt da Arp begyndte at smide dem ind over
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Fuldstændig enig. Når man ser, hvor god Falk fra dag 1 er i en OB-kontekst, er det svært at forestille sig, hvor meget Eriksen ville gøre. Jeg tror det lidt mærkelige forløb i United især det sidste år har fået folk til at glemme, hvor enormt god han er.
Eriksen ville løfte OB til et niveau sjældent set
Men det er jo bare drømme. For det sker ikke nu. Måske om et par år. Og kun måske
Kunne være vildt med en sæson eller 2 hvor Falk og Eriksen hersker på midten
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
Det er jeg helt enig i. Det var faktisk lidt skræmmende at se Ejdum og Martin lave indlæg i den første afslutningsøvelse. De blev begge skiftet ud efter flere håbløse forsøg. Så fik Arp den tjans, og så kunne øvelsen gennemføres med et ordentligt niveau.
Niveuet til træning er helt anderledes under AZ, og det er en stor inspiration at se intensiteten fra folk som Falk og Arp. Jeg har set træninger on/off i 20 år, og det har altså ikke altid været prangede.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Præcis. Vi så jo også dengang med DD hvor vild han var i superligaen selvom han ikke var god nok til Man U
Eriksen ville løfte OB til et niveau sjældent set
Men det er jo bare drømme. For det sker ikke nu. Måske om et par år. Og kun måske
Kunne være vildt med en sæson eller 2 hvor Falk og Eriksen hersker på midten
- Likes 1
Comment
-
Kunne man måske håbe at OB rakte ud til CE og tilbød ham at træne med i Ådalen?
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-07...-indhentet-ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægEt langt ude rygte, hørt fra en ven’s ven som kender en der måske har hørt noget. ( røven i klaskehøjde ) HSV skulle være i dialog med Eriksen, i følge rygtet en 2 årig kontrakt! Som sagt et noget tyndt rygte, men tror godt vi kan glemme alt om Eriksen for nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne man måske håbe at OB rakte ud til CE og tilbød ham at træne med i Ådalen?
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-07...-indhentet-ham
Men hvis nu Troels skulle have dokumenterne klar, så er der ikke så langt ud, og hele Odense by låner gerne kuglepennen ud til underskrift.
Comment
-
Jeg forstår godt, at tanken om Eriksen i Ådalen får nogle til at dagdrømme lidt, men helt ærligt: Når han helt tydeligt har sagt han ikke har nogen intention om at spille for OB nu, så er det en dårlig idé. Det vil tiltrække enorm opmærksomhed – mest af alt fra medier og fans – og det risikerer at fjerne fokus fra truppen og forstyrre førsteholdets træningsmiljø. OB er midt i en vigtig opstart, hvor der skal arbejdes benhårdt og koncentreret, det kommer før at fodre vores romantiske drømme. Det kan hurtigt blive en mediecirkus-øvelse, der ikke gavner nogen. Jeg vil faktisk ikke blive overrasket, hvis AZ helst ville være fri.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg forstår godt, at tanken om Eriksen i Ådalen får nogle til at dagdrømme lidt, men helt ærligt: Når han helt tydeligt har sagt han ikke har nogen intention om at spille for OB nu, så er det en dårlig idé. Det vil tiltrække enorm opmærksomhed – mest af alt fra medier og fans – og det risikerer at fjerne fokus fra truppen og forstyrre førsteholdets træningsmiljø. OB er midt i en vigtig opstart, hvor der skal arbejdes benhårdt og koncentreret, det kommer før at fodre vores romantiske drømme. Det kan hurtigt blive en mediecirkus-øvelse, der ikke gavner nogen. Jeg vil faktisk ikke blive overrasket, hvis AZ helst ville være fri.
Jeg forstår godt, hvad du mener på et abstrakt plan, men Zorniger ville elske Eriksen i truppen. Alle trænere vil have så gode spillere som muligt for at lykkes. Det rykker lidt kameraer og journalister ikke det fjerneste på.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg taler om at han træner med i klubben, ikke at han spiller for OB. For det sidste er jo en no-brainer.
Jeg ville nu gerne se Eriksen holde sig i form i Ådalen. Danne lidt relationer, blive lidt glad for træneren og træningen - begynde at synes, det er et fedt sted at være.
Så kan gribbene flokkes som de vil.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Hørte lige at Eriksen er i Odense i dag, men mon dog, man skal lægge mærke i dét end sommerferie tæt på familien.
Men hvis nu Troels skulle have dokumenterne klar, så er der ikke så langt ud, og hele Odense by låner gerne kuglepennen ud til underskrift.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Selvfølgelig vil man også mere, men vi sparker jo ikke bare døren ind og så er vi klar på en måned eller 2.
Det er en genopbygning der er i gang. Zorniger har også meldt klart ud, at den her sæson handler om overlevelse.
Det må vi bare æde, om vi kan lide menuen eller ej.
Det er da klart, at hvis vi rammer de rigtige signings, både på den ene, den anden og tredje måde, jamen så kan det ændre sig... men flasker det sig sådan? nok næppe. Vi skal lade være med at bilde os selv ind, at tingene kan gå op I en højere enhed i dette vindue. Og det er ikke for at spare os til resultater. Det er nærmere for at undgå at købe os til dårligere resultater. Ikke mere af del slags!
se hvor meget Zorniger har rykket på under 2 mdr. og med tre tilgange.
Ender det "kun" med overlevelse i første sæson tilbage - så tager jeg også det. Men det skal da ikke være fordi vi ikke har ambitionerne om mere. Har jeg også svært ved at tro Zorniger eller Falk for den sags skyld på den måde stiller sig tilfreds.
Vi har lige solgt sidste sæsons topscorer for et pænt beløb, der må være noget at gøre med.
- Likes 1
Comment
Comment