Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg er bange for at vi har efterladt for mange transfers til sidste del af vinduet. Hvis vi regner med at sælge MJ og leje en eller to ud skal vi have 5 ind minimum.
    De sidste dage i transfervinduet er også en stole dans hvor vi risikerer at alle vores forberedte transfer prioriteter er væk når vi er klar til at handle.
    Ville ønske vi kunne lukke 2-3 i denne uge allerede.
    Synes virkelig Viborgs transfer strategi har set stærk ud med fornuftige erstatninger for salg klar inden for få dage.
    Jeg vil ikke sige at jeg er nervøs. Nok kun lidt bekymret som dagene går. Jeg har hørt om en del transfers de sidste par uger uden der er sket noget. Og ja det kan gå hen og blive en stole leg. Men som jeg hører det har vi en pæn pose penge med på vej ind i de sidste uger af vinduet. Så noget skal nok lykkedes. Kun et spørsmål om hvor godt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvornår har vi kørt med korte lejekontrakter uden option? i de sidste mange mange år
      Kan simpelthen ikke mindes nogen andre end Gigovic som jo stod uden kontrakt og der netop var mulighed for at forlænge med efter de 4-5 måneder

Meget enig i det sidste. Vi skal have de lange briller på. Men hvis vi ikke har de kort synede læsebriller lige ved hånden kan det gå helt galt for projektet.
      OB er i kæmpe vokseværk lige nu. Specielt uden for kridtstregerne. Der er simpelthen så mange stærke og positive ting i gang…

Men ALT afhænger af at vi spiller i superligaen. Derfor er det nød til at gå hånd i hånd
      Gigovic var vidst på kontrakt i Rusland og kunne så pga Rusland invasion af Ukraine frit finde et andet sted at spille. Tror faktisk det kun var muligt et halvt år af gangen men jeg er ikke sikker

Comment

Hvornår har vi kørt med korte lejekontrakter uden option? i de sidste mange mange år
        Kan simpelthen ikke mindes nogen andre end Gigovic som jo stod uden kontrakt og der netop var mulighed for at forlænge med efter de 4-5 måneder

Meget enig i det sidste. Vi skal have de lange briller på. Men hvis vi ikke har de kort synede læsebriller lige ved hånden kan det gå helt galt for projektet.
        OB er i kæmpe vokseværk lige nu. Specielt uden for kridtstregerne. Der er simpelthen så mange stærke og positive ting i gang…

Men ALT afhænger af at vi spiller i superligaen. Derfor er det nød til at gå hånd i hånd
        Gigovic er det oplagte eksempel - men BW fremhævede det jo jævnligt som en mulighed - var Helander ikke også på en måde det samme ( en 1 årig uden forlængelses option) er vel næsten det samme ?
        Jeg tænker som dig at overlevelse er meget vigtig - og jeg tror helt sikkert på at vi klarer det - men også at det kan blive tæt afhælngigt af forstærkningerne. Jeg er overbevist om at Fredericia tager den ene plads - de gør det godt men jeg forventer de får problemer senere på sæsonen når mandskabet bliver slidt og karantæner og skader melder sig. Den anden plads er mere åben - SJF, Vejle, OB og måske Silkeborg ( en så dårlig start kan bide sig fast). Så ja vi skal have noget solidt ind i truppen.
        Hvor mange ? tja - jeg mener ikke at MJ nødvendigvis kræver en ekstra - han har desværre ikke haft output endnu - og efterlader ikke noget stort hul - men 3 måske 4 som kan gå ind på et højere niveau end Grubbe, Sørensen og Bjørn P vil være rigtigt godt. Og det tror jeg på er muligt.

Comment

Gigovic var vidst på kontrakt i Rusland og kunne så pga Rusland invasion af Ukraine frit finde et andet sted at spille. Tror faktisk det kun var muligt et halvt år af gangen men jeg er ikke sikker
          Han kunne jo skifte videre til FCM på leje. Så jo det var bestemt muligt. Kan ikke komme på et eksempel hvor vi har hentet en på leje uden option i nyere tid

Comment

Han kunne jo skifte videre til FCM på leje. Så jo det var bestemt muligt. Kan ikke komme på et eksempel hvor vi har hentet en på leje uden option i nyere tid
            Og forresten også Nathan Skytte

Comment

UEFA vedtog nogle særregler ifbm krigen. Kan ikke huske præcis hvordan det hang sammen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Gigovic er det oplagte eksempel - men BW fremhævede det jo jævnligt som en mulighed - var Helander ikke også på en måde det samme ( en 1 årig uden forlængelses option) er vel næsten det samme ?
                Jeg tænker som dig at overlevelse er meget vigtig - og jeg tror helt sikkert på at vi klarer det - men også at det kan blive tæt afhælngigt af forstærkningerne. Jeg er overbevist om at Fredericia tager den ene plads - de gør det godt men jeg forventer de får problemer senere på sæsonen når mandskabet bliver slidt og karantæner og skader melder sig. Den anden plads er mere åben - SJF, Vejle, OB og måske Silkeborg ( en så dårlig start kan bide sig fast). Så ja vi skal have noget solidt ind i truppen.
                Hvor mange ? tja - jeg mener ikke at MJ nødvendigvis kræver en ekstra - han har desværre ikke haft output endnu - og efterlader ikke noget stort hul - men 3 måske 4 som kan gå ind på et højere niveau end Grubbe, Sørensen og Bjørn P vil være rigtigt godt. Og det tror jeg på er muligt.
                Lige nu er MJ vel vores eneste offensive indskifter. Vi skal have mindst 2 til angrebet hvis han skifter

Comment

Helander var jo ikke på leje uden option. Han var bare på en kort kontrakt hvor der kunne forlænges som alle andre kontrakter hvis parterne er enige

Ja vi skal til at have noget kvalitet ind på 3-4 pladser. Tror heller ikke det varer længe inden Trybull vil væk. Spørgsmålet er mere om nogen overtager ham eller man ophæver.
                  Så kunne Hansborg også forlade os og måske udlejning af en ung

Comment

Og forresten også Nathan Skytte
                    Ja det er rigtigt. Ham havde jeg glemt

Comment

Lige nu er MJ vel vores eneste offensive indskifter. Vi skal have mindst 2 til angrebet hvis han skifter
                      Enig. Fuldstændig til grin at se Adam Sørensen komme ind på 10`er pladsen mod Vejle. Et kæmpe statement fra Zorniger IMO

Comment

Det ser ud til, at både Viborg og Vejle scouter bedre end OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Kan ikke lige se at Viborg gør det og for Vejles vedkommende er der nok min 1 som vi har budt på, men hvor vedkommende har foretrukket Vejle frem for os.

Comment

Det er også den nemme tanke, men vi ved reelt ikke om de har ramt rigtigt, før vi er inde i sæsonen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Det er også den nemme tanke, men vi ved reelt ikke om de har ramt rigtigt, før vi er inde i sæsonen.
                              Det er sandt :-)

Comment

Hvorfor opretter vi så ikke bare et scouting team, og i første omgang headhunter dem, der p.t. er scouts i hhv. Viborg, Vejle og Silkeborg?
                                De bliver på samme tid stillet ringere, og det er med garanti meget billigere end alle de der A++ og Wow-spillere....

Comment

Working...
                                X