Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen

    tænker at OB og TB kan bruge noget input ..

    Tror da at det kunne være interessant for mange at være med til at rejse en historisk storklub og være med til at ligge grundstenene med hans erfaring ..
    Last edited by Plum; 25-06-2024, 19:56.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Vi har snakket med Thomas Skou Juul Jensen om hans nye job som transitionstræner.

      Fra dobbelt mestertræner til transitionstræner: - En lyst jeg har haft i mange år - OBstruktion

      Comment


        Viljar Myhra er meget motiveret for at hjælpe OB tilbage i Superligaen igen.

        Motiveret Myhra vil hjælpe OB tilbage i Superligaen - OBstruktion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Viljar Myhra er meget motiveret for at hjælpe OB tilbage i Superligaen igen.

          Motiveret Myhra vil hjælpe OB tilbage i Superligaen - OBstruktion
          Lyder godt

          Er træningen tilbage i Ådalen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lyder godt

            Er træningen tilbage i Ådalen?
            Yes

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

              Yes
              Tak

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Viljar Myhra er meget motiveret for at hjælpe OB tilbage i Superligaen igen.

                Motiveret Myhra vil hjælpe OB tilbage i Superligaen - OBstruktion
                Myhra er en rigtig god fyr! Der var mange signings i OB som gik galt men ikke den her var en virkelig god beslutning
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Gustav Grubbe bliver gerne i OB, hvis der er udsigt til en større rolle i sidste sæson, og så mener han, at der skal spilles med dem, der gerne vil være i klubben.

                  Grubbe vil blive i OB: Ledelsen skal finde ud af, hvem vi kan stole på - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Gustav Grubbe bliver gerne i OB, hvis der er udsigt til en større rolle i sidste sæson, og så mener han, at der skal spilles med dem, der gerne vil være i klubben.

                    Grubbe vil blive i OB: Ledelsen skal finde ud af, hvem vi kan stole på - OBstruktion
                    Det er et stort emne hvilke spiller vil spille for OB og hvilke vil det ikke. Vi kan kommer først videre og kan bygge op et hold hvis det er afklaret. Det er er første skridt at lade de der uden vilje og fremtid trænere som lille gruppe for sig selv men det er ikke en god tilstand for længere tid. Håber TB kan få de væk asap. De hæmmer udviklingen og nyopbygningen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det fortælles, at en gruppe spillere træner for sig selv i et hjørne, da de har meldt at de ikke ønsker at være i OB fremadrettet. Hvordan kan det være de får lov til at møde ind på samme tid og samme sted, som den trup der skal spille i OB? Burde de ikke isoleres, således at de ikke kan påvirke truppen negativt? De steder hvor jeg har været, har man da konsekvent sendt dem væk, der melder at de ikke ønsker stedet længere. Hvad har OB ud af at lade 5-6 mand stå for sig selv i et hjørne?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                        Det fortælles, at en gruppe spillere træner for sig selv i et hjørne, da de har meldt at de ikke ønsker at være i OB fremadrettet. Hvordan kan det være de får lov til at møde ind på samme tid og samme sted, som den trup der skal spille i OB? Burde de ikke isoleres, således at de ikke kan påvirke truppen negativt? De steder hvor jeg har været, har man da konsekvent sendt dem væk, der melder at de ikke ønsker stedet længere. Hvad har OB ud af at lade 5-6 mand stå for sig selv i et hjørne?
                        Der kan være hensyn, der skal tages til mere end blot ét aspekt i denne sag.

                        Som jeg forstod interviewet med Troels Bech, så var Aske "i tvivl", hvis man isolerer Aske mere end højest nødvendigt, så er han endegyldigt tabt - hvilket ikke virker til at være i vores interesse (ifølge Troels Bech).

                        For det andet, så er klubben - efter mit begrænsede kendskab til professionelle fodboldkontrakter - via kontrakten forpligtet til at stille relevant og kompetent træning til rådighed for spillere, der ikke er skadede. Så vidt jeg ved, er akademiets hold stadig på sommerferie, hvorfor du ikke kan sende 6 mand på U19 træning. Så medmindre du ønsker, at alle 1. holdets trænere skal arbejde overtid med ekstra træningssessioner til 6 mand der ikke gider, kan du ikke isolere dem mere effektivt end du gør. Ikke rent praktisk

                        For det tredje, så ville det klæde "det nye OB", at være den store og den voksne. Den fremstrakte hånd, der ønsker, at dygtige spillere skal blive i klubben, men ikke går til "modangreb" og "gør gengæld" mod spillere, der på fejeste vis forsøger at presse sig væk fra klubben. På den lange bane tror jeg, at det vil komme klubben til gode, at pleje sit image i fodboldspillerkredse ved at spille med åbne kort og holde, hvad man lover og være en ordentligt og værdidrevet fodboldklub. Det er trods alt også helt oppe fra toppen at kultur drypper ned. Hvilket jeg faktisk tror Troels Bech også godt ved og værdsætter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Der kan være hensyn, der skal tages til mere end blot ét aspekt i denne sag.

                          Som jeg forstod interviewet med Troels Bech, så var Aske "i tvivl", hvis man isolerer Aske mere end højest nødvendigt, så er han endegyldigt tabt - hvilket ikke virker til at være i vores interesse (ifølge Troels Bech).

                          For det andet, så er klubben - efter mit begrænsede kendskab til professionelle fodboldkontrakter - via kontrakten forpligtet til at stille relevant og kompetent træning til rådighed for spillere, der ikke er skadede. Så vidt jeg ved, er akademiets hold stadig på sommerferie, hvorfor du ikke kan sende 6 mand på U19 træning. Så medmindre du ønsker, at alle 1. holdets trænere skal arbejde overtid med ekstra træningssessioner til 6 mand der ikke gider, kan du ikke isolere dem mere effektivt end du gør. Ikke rent praktisk

                          For det tredje, så ville det klæde "det nye OB", at være den store og den voksne. Den fremstrakte hånd, der ønsker, at dygtige spillere skal blive i klubben, men ikke går til "modangreb" og "gør gengæld" mod spillere, der på fejeste vis forsøger at presse sig væk fra klubben. På den lange bane tror jeg, at det vil komme klubben til gode, at pleje sit image i fodboldspillerkredse ved at spille med åbne kort og holde, hvad man lover og være en ordentligt og værdidrevet fodboldklub. Det er trods alt også helt oppe fra toppen at kultur drypper ned. Hvilket jeg faktisk tror Troels Bech også godt ved og værdsætter.
                          Måske vi kan ja hente Peter Hyballa med en kort aftale at træner den gruppe.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Måske vi kan ja hente Peter Hyballa med en kort aftale at træner den gruppe.
                            Du må da foretrække A.Alm

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Der kan være hensyn, der skal tages til mere end blot ét aspekt i denne sag.

                              Som jeg forstod interviewet med Troels Bech, så var Aske "i tvivl", hvis man isolerer Aske mere end højest nødvendigt, så er han endegyldigt tabt - hvilket ikke virker til at være i vores interesse (ifølge Troels Bech).

                              For det andet, så er klubben - efter mit begrænsede kendskab til professionelle fodboldkontrakter - via kontrakten forpligtet til at stille relevant og kompetent træning til rådighed for spillere, der ikke er skadede. Så vidt jeg ved, er akademiets hold stadig på sommerferie, hvorfor du ikke kan sende 6 mand på U19 træning. Så medmindre du ønsker, at alle 1. holdets trænere skal arbejde overtid med ekstra træningssessioner til 6 mand der ikke gider, kan du ikke isolere dem mere effektivt end du gør. Ikke rent praktisk

                              For det tredje, så ville det klæde "det nye OB", at være den store og den voksne. Den fremstrakte hånd, der ønsker, at dygtige spillere skal blive i klubben, men ikke går til "modangreb" og "gør gengæld" mod spillere, der på fejeste vis forsøger at presse sig væk fra klubben. På den lange bane tror jeg, at det vil komme klubben til gode, at pleje sit image i fodboldspillerkredse ved at spille med åbne kort og holde, hvad man lover og være en ordentligt og værdidrevet fodboldklub. Det er trods alt også helt oppe fra toppen at kultur drypper ned. Hvilket jeg faktisk tror Troels Bech også godt ved og værdsætter.
                              Det ville klæde det “nye” OB at få trukket en streg, og komme videre. Det kommer du ikke før de er væk fra omklædningsrummet, træningsbanen, stedet i det hele taget. Træneren bør ikke ænse dem så meget som et eneste blik, trænerens blik skal kun være rettet på dem der er med i bussen. På en voksen arbejdsplads er skabet tømt i samme moment en medarbejder har tilkendegivet, at han ikke ønsker at være på stedet længere. Det røvslikkeri skal være historie, og der skal ansættes voksne mennesker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Det ville klæde det “nye” OB at få trukket en streg, og komme videre. Det kommer du ikke før de er væk fra omklædningsrummet, træningsbanen, stedet i det hele taget. Træneren bør ikke ænse dem så meget som et eneste blik, trænerens blik skal kun være rettet på dem der er med i bussen. På en voksen arbejdsplads er skabet tømt i samme moment en medarbejder har tilkendegivet, at han ikke ønsker at være på stedet længere. Det røvslikkeri skal være historie, og der skal ansættes voksne mennesker.
                                På en såkaldt "voksen arbejdsplads" er det så også sådan at medarbejdere der har sagt op behandles ordentligt og efter reglerne indtil de stopper - alt andet ville hurtigt rygtes i branchen og være en stopklods for fremtidig rekruttering. Dem som ikke opfører sig ordentligt bør fritstilles omgående - det kan man så ikke helt i fodboldens verden da man har en forpligtelse til at stille relevant træning til rådighed for spilleren - og mon ikke det er det OB prøver lige nu. Men jeg er enig i, at de mest håbløse i forhold til et hurtigt salg bør tilbydes en ophævelse af kontrakten i mod betaling så man kan få dem ud af vagten hvis det er muligt.

                                Comment

                                Working...
                                X