Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogle af disse udtalelser vil helt sikkert dele vandende

    https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-trae...-vil-vaere-her
    det der interview virker ihverfald ikke på min bekymring ift SK
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Så oprykning er sekundært... et biprodukt... er det det nye spillere skal købe ind på
      Synes ikke udmeldingen kommer som nogen overraskelse. Lyder som det samme budskab Troels Bech kom med i podcasten med Fyens (Vi taler om OB)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

        Synes ikke udmeldingen kommer som nogen overraskelse. Lyder som det samme budskab Troels Bech kom med i podcasten med Fyens (Vi taler om OB)
        Det er da ikke specielt motiverende for hverken nuværende eller kommende spillere !

        Kan godt forstå at flere vil væk, hvis det er ambitionsniveauet... i værste fald laver vi en EfB
        Last edited by Online; 24-06-2024, 16:57.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Det er da ikke specielt motiverende for hverken nuværende eller kommende spillere !

          Kan godt forstå at flere vil væk, hvis det er ambitionsniveauet... i værste fald laver vi en EfB
          Jeg synes det er en svær diskussion. Alle ansatte i OB ved nok godt, at der forventes og kræves en oprykning i første huk. Men kan dette lade sig gøre, uden at der skabes den rette (vinder)kultur?

          ... og som nogen siger "culture eats strategy for breakfast"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

            Jeg synes det er en svær diskussion. Alle ansatte i OB ved nok godt, at der forventes og kræves en oprykning i første huk. Men kan dette lade sig gøre, uden at der skabes den rette (vinder)kultur?

            ... og som nogen siger "culture eats strategy for breakfast"
            Man kunne bare melde ud at målet er en oprykning, der bl.a. skal sikres ved hjælp af en stærk kultur.

            Sværere er det vel ikke !

            Comment


              Jeg har ingen problem med denne udtalelse.
              Vores klub er syg på mange områder og vi kan ikke bygge en sund kultur før vi bygger et nyt fundament.

              Jeg er også helt sikker på at dette er klappet af med ejer og sportsdirektør.

              Men selvfølgelig er målet at rykke op

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                Jeg synes det er en svær diskussion. Alle ansatte i OB ved nok godt, at der forventes og kræves en oprykning i første huk. Men kan dette lade sig gøre, uden at der skabes den rette (vinder)kultur?

                ... og som nogen siger "culture eats strategy for breakfast"
                Jeg læser det nu egentlig også bare som om, at SK italesætter at det er kulturen, der skal bære resultaterne, og at hvis kulturen kommet på plads giver det bedre forudsætninger for at sikre oprykning.

                Edit: og som jeg ser det er det den helt rigtige
                tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb.
                Last edited by Orskov; 24-06-2024, 17:12.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Jeg læser det nu egentlig også bare som om, at SK italesætter at det er kulturen, der skal bære resultaterne, og at hvis kulturen kommet på plads giver det bedre forudsætninger for at sikre oprykning.

                  Edit: og som jeg ser det er det den helt rigtige
                  tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb.
                  Meget enig. Vi skal skabe en stærk kultur. En oprykning uden at skabe den betyder kun en fortsætning af ørkenvandringen og gør os kun til en elevator-klub i de næste år.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Jeg ser SK's udtalelser som den eneste vej til at få noget positivt ud af den katastrofale nedrykning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Jeg ser SK's udtalelser som den eneste vej til at få noget positivt ud af den katastrofale nedrykning.
                      Jeg synes godt, at han kunne havde vinklet den på en anden måde. Men det er der jo mange meninger om herinde

                      Forstår dog ikke, når man nu lægger så meget vægt på "kulturen", at man så har sendt Helveg ud på et sidespor som scout

                      Han fremstår da netop som en, der ved at man med hårdt arbejde og sunde vaner kan komme rigtigt langt, selv om talentet måske ikke lige umiddelbart var til det.

                      Comment


                        Kjerrumgaard: Vil gøre alt for, at vi kommer hurtigt op - OBstruktion

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg læser det nu egentlig også bare som om, at SK italesætter at det er kulturen, der skal bære resultaterne, og at hvis kulturen kommet på plads giver det bedre forudsætninger for at sikre oprykning.

                          Edit: og som jeg ser det er det den helt rigtige
                          tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb.
                          Ja. Jeg tror ikke han får formuleret sig helt som ønsket. Havde han sagt "gevinsten" i stedet for "biproduktet", så havde hans udtalelse vejet tungere i forhold til at målet er oprykning, som det selvfølgelig er.
                          Og jeg er i øvrigt også helt enig i at vi skal arbejde målrettet på at favne kulturen, spille som akademiets hold gør, og derigennem skaffe oprykningen og modne holdet til at vi ikke er i 1. Division igen i sæsonen 26/27

                          Comment


                            Jeg et helt enig med SK. Vi har en trup, hvor flere ikke. ønsker at være i OB. Det er den klub, OB er blevet.

                            Der skal skabes en anden kultur, og det er, hvad der betyder noget langsigtet. Og selvfølgelig skal vi gerne rykke op som et led i den udvikling.

                            Men hvad er det, vi skal rykke op til? Samme elendighed som de seneste 15 år? Nej - lad os nu gøre tingene på en anden måde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Jeg et helt enig med SK. Vi har en trup, hvor flere ikke. ønsker at være i OB. Det er den klub, OB er blevet.

                              Der skal skabes en anden kultur, og det er, hvad der betyder noget langsigtet. Og selvfølgelig skal vi gerne rykke op som et led i den udvikling.

                              Men hvad er det, vi skal rykke op til? Samme elendighed som de seneste 15 år? Nej - lad os nu gøre tingene på en anden måde.
                              nu syntes jeg heller ikke vi skal gøre det værre end det nødvendigvis er; grunden til mange af dem ikke længere ser sig i OB er at vi er rykket ned.

                              Selvfølgelig ville der være nogle der ville forsøge at komme videre til noget bedre denne sommer selv om der stadig stod superliga på programmet. Men det ville ikke være SÅ markant som det er nu.

                              Lad os tage Rami som eksempel; tænker han kom hertil for at få gang i karrieren, fast spilletid og så, alt efter hvor godt han gjorde det - videre til noget større efter 1-2 år. I den plan er et år i 1 division næppe videre attraktivt. Havde vi klaret frisag og fortsat gik og bildte os selv ind at vi kunne komme i top 6 - så havde han nok gerne taget et år mere...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                nu syntes jeg heller ikke vi skal gøre det værre end det nødvendigvis er; grunden til mange af dem ikke længere ser sig i OB er at vi er rykket ned.

                                Selvfølgelig ville der være nogle der ville forsøge at komme videre til noget bedre denne sommer selv om der stadig stod superliga på programmet. Men det ville ikke være SÅ markant som det er nu.

                                Lad os tage Rami som eksempel; tænker han kom hertil for at få gang i karrieren, fast spilletid og så, alt efter hvor godt han gjorde det - videre til noget større efter 1-2 år. I den plan er et år i 1 division næppe videre attraktivt. Havde vi klaret frisag og fortsat gik og bildte os selv ind at vi kunne komme i top 6 - så havde han nok gerne taget et år mere...
                                Spørgsmålet er vel også om vores landsholdsspillere er bange for at miste deres pladser ved at spille på et lavere niveau i næste sæson.

                                Var Rami ikke også udtaget til U-21 tidligere i år

                                Comment

                                Working...
                                X