Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
Synes ikke udmeldingen kommer som nogen overraskelse. Lyder som det samme budskab Troels Bech kom med i podcasten med Fyens (Vi taler om OB)
Kan godt forstå at flere vil væk, hvis det er ambitionsniveauet... i værste fald laver vi en EfBLast edited by Online; 24-06-2024, 16:57.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er da ikke specielt motiverende for hverken nuværende eller kommende spillere !
Kan godt forstå at flere vil væk, hvis det er ambitionsniveauet... i værste fald laver vi en EfB
... og som nogen siger "culture eats strategy for breakfast"
Comment
-
Jeg synes det er en svær diskussion. Alle ansatte i OB ved nok godt, at der forventes og kræves en oprykning i første huk. Men kan dette lade sig gøre, uden at der skabes den rette (vinder)kultur?
Sværere er det vel ikke !
Comment
-
Jeg synes det er en svær diskussion. Alle ansatte i OB ved nok godt, at der forventes og kræves en oprykning i første huk. Men kan dette lade sig gøre, uden at der skabes den rette (vinder)kultur?
Edit: og som jeg ser det er det den helt rigtige
tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb.Last edited by Orskov; 24-06-2024, 17:12.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg læser det nu egentlig også bare som om, at SK italesætter at det er kulturen, der skal bære resultaterne, og at hvis kulturen kommet på plads giver det bedre forudsætninger for at sikre oprykning.
tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg ser SK's udtalelser som den eneste vej til at få noget positivt ud af den katastrofale nedrykning.
Forstår dog ikke, når man nu lægger så meget vægt på "kulturen", at man så har sendt Helveg ud på et sidespor som scout
Han fremstår da netop som en, der ved at man med hårdt arbejde og sunde vaner kan komme rigtigt langt, selv om talentet måske ikke lige umiddelbart var til det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg læser det nu egentlig også bare som om, at SK italesætter at det er kulturen, der skal bære resultaterne, og at hvis kulturen kommet på plads giver det bedre forudsætninger for at sikre oprykning.
tilgang. Hvis ikke kulturen bliver fikset er en oprykning ikke meget værd i det lange løb.
Og jeg er i øvrigt også helt enig i at vi skal arbejde målrettet på at favne kulturen, spille som akademiets hold gør, og derigennem skaffe oprykningen og modne holdet til at vi ikke er i 1. Division igen i sæsonen 26/27
- Likes 1
Comment
-
Jeg et helt enig med SK. Vi har en trup, hvor flere ikke. ønsker at være i OB. Det er den klub, OB er blevet.
Der skal skabes en anden kultur, og det er, hvad der betyder noget langsigtet. Og selvfølgelig skal vi gerne rykke op som et led i den udvikling.
Men hvad er det, vi skal rykke op til? Samme elendighed som de seneste 15 år? Nej - lad os nu gøre tingene på en anden måde.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg et helt enig med SK. Vi har en trup, hvor flere ikke. ønsker at være i OB. Det er den klub, OB er blevet.
Der skal skabes en anden kultur, og det er, hvad der betyder noget langsigtet. Og selvfølgelig skal vi gerne rykke op som et led i den udvikling.
Men hvad er det, vi skal rykke op til? Samme elendighed som de seneste 15 år? Nej - lad os nu gøre tingene på en anden måde.
Selvfølgelig ville der være nogle der ville forsøge at komme videre til noget bedre denne sommer selv om der stadig stod superliga på programmet. Men det ville ikke være SÅ markant som det er nu.
Lad os tage Rami som eksempel; tænker han kom hertil for at få gang i karrieren, fast spilletid og så, alt efter hvor godt han gjorde det - videre til noget større efter 1-2 år. I den plan er et år i 1 division næppe videre attraktivt. Havde vi klaret frisag og fortsat gik og bildte os selv ind at vi kunne komme i top 6 - så havde han nok gerne taget et år mere...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu syntes jeg heller ikke vi skal gøre det værre end det nødvendigvis er; grunden til mange af dem ikke længere ser sig i OB er at vi er rykket ned.
Selvfølgelig ville der være nogle der ville forsøge at komme videre til noget bedre denne sommer selv om der stadig stod superliga på programmet. Men det ville ikke være SÅ markant som det er nu.
Lad os tage Rami som eksempel; tænker han kom hertil for at få gang i karrieren, fast spilletid og så, alt efter hvor godt han gjorde det - videre til noget større efter 1-2 år. I den plan er et år i 1 division næppe videre attraktivt. Havde vi klaret frisag og fortsat gik og bildte os selv ind at vi kunne komme i top 6 - så havde han nok gerne taget et år mere...
Var Rami ikke også udtaget til U-21 tidligere i år
Comment
Comment