Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Han kan vel godt bruges for at rense afløbet, skrubbe gulvet og fjerne ukrudt uden at det generer de andre.
    Hvis det kan ordentlig kammufleres som træning lyder det som en god plan. Hvis det ikke kan lykkes synes jeg bar at "das schweinhund" skal holde sig langt væk fra Odense og Ådalen i særdeleshed

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Ser frem til 2 kampe, OB-Esbjerg og Esbjerg-OB, og så kan der potentielt blive en pokalkamp eller to. Tænker jeg skaffer de par billetter på dagen, sæsonkortet skal i 499 kr såfremt det skal være aktuelt.
      Det var da en trist holdning.

      Jeg ser frem til alle kampe, for håber på et nyt udtryk båret frem af vores unge drenge. Jeg glæder mig til forhåbenligt at skulle kæmpe med i toppen af en liga, og ja det er kun 1 div, men den hurtige oprykning er så vigtig, så i min verden er der meget på spil i alle kampe.

      Ved godt klubben på mange måde har svigtet, og såret os fans. Men kan vi stå sammen, og opretholde et snit på 8000-10000, så vil hjemmekampene da dufte en smule af, at man er til en superligakamp :)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

        Det var da en trist holdning.

        Jeg ser frem til alle kampe, for håber på et nyt udtryk båret frem af vores unge drenge. Jeg glæder mig til forhåbenligt at skulle kæmpe med i toppen af en liga, og ja det er kun 1 div, men den hurtige oprykning er så vigtig, så i min verden er der meget på spil i alle kampe.

        Ved godt klubben på mange måde har svigtet, og såret os fans. Men kan vi stå sammen, og opretholde et snit på 8000-10000, så vil hjemmekampene da dufte en smule af, at man er til en superligakamp :)
        Hvad er gennemsnittet i 1. div.? Hvad kunne AAB holde i sidste sæson?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Hvad er gennemsnittet i 1. div.? Hvad kunne AAB holde i sidste sæson?
          https://superstats.dk/1div/tilskuere...024&vis=samlet

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Håber den fulde historie kommer frem en dag.

            Fodboldmæssigt var han overvurderet fra dag ét (tung og teknisk dårlig), men han havde pondus og virkede også til at have marginalt mere mellem ørene end den gennemsnitlige fodboldspiller. Det fordrer desværre ikke god moral, og jeg håber, han rammes af karma.
            enig tænker også jeg vil nøjes med at ønske Karma rammer ham! Bare fordi andre opfører sig som idioter, behøver vi som klub ikke synke ned på det niveau, meget federe, som klub, efterfølgende at kunne sige "vi gjorde hvad vi kunne men desværre oplevede vi en spiller som tænkte anderledes!..."
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

              Det var da en trist holdning.

              Jeg ser frem til alle kampe, for håber på et nyt udtryk båret frem af vores unge drenge. Jeg glæder mig til forhåbenligt at skulle kæmpe med i toppen af en liga, og ja det er kun 1 div, men den hurtige oprykning er så vigtig, så i min verden er der meget på spil i alle kampe.

              Ved godt klubben på mange måde har svigtet, og såret os fans. Men kan vi stå sammen, og opretholde et snit på 8000-10000, så vil hjemmekampene da dufte en smule af, at man er til en superligakamp :)
              der er vildt meget på spil i alle kampe. Men vil især mene i starten af den nye sæson; bliver så vigtigt at komme godt fra land så den negative fortælling fra sidste sæson ikke tages med.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Ser frem til 2 kampe, OB-Esbjerg og Esbjerg-OB, og så kan der potentielt blive en pokalkamp eller to. Tænker jeg skaffer de par billetter på dagen, sæsonkortet skal i 499 kr såfremt det skal være aktuelt.
                Det jo så din måde at vurdere tingene på.

                Personligt kommer jeg til at være på stadion så ofte, som jeg kan - ligesom jeg plejer.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  der er vildt meget på spil i alle kampe. Men vil især mene i starten af den nye sæson; bliver så vigtigt at komme godt fra land så den negative fortælling fra sidste sæson ikke tages med.
                  Det burde næsten være sikre 6 points, da vi starter med 2 udekampe

                  Comment


                    #24
                    2. division afsluttes 15. juni kan jeg se, er der nogen der ved, hvor lang tid der normalt går, før der er kampprogram for den nye sæson klar?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      der er vildt meget på spil i alle kampe. Men vil især mene i starten af den nye sæson; bliver så vigtigt at komme godt fra land så den negative fortælling fra sidste sæson ikke tages med.
                      Min forudsigelse er, at vi kommer til at have et snit omkring de 7-8K i den kommende sæson. Der vil naturligt komme et drop off, eftersom det ikke længere er Superligabold, men jeg tænker også at en forhåbentlig god stime med flere sejre end vi er vant til, vil skubbe nogle flere på stadion over tid i sæsonen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Det burde næsten være sikre 6 points, da vi starter med 2 udekampe
                        ja dén fortælling skal vi også hurtigst muligt have lagt væk...første hjemmekamp = sejr, så er vi videre.

                        Prøv lige at forestille dig at OB står uden hjemmesejr efter 3 hjemmekampe...så kører den igen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          ja dén fortælling skal vi også hurtigst muligt have lagt væk...første hjemmekamp = sejr, så er vi videre.

                          Prøv lige at forestille dig at OB står uden hjemmesejr efter 3 hjemmekampe...så kører den igen
                          Ja, vi er fuldstændige enige

                          Comment


                            #28
                            5323 i snit. Skulle vi mindst kunne matche. Jeg har meget mere lyst til at tage på stadion nu, hvor de selvoptagede lejesvende forhåbentlig smutter.
                            Last edited by Fergi; 30-05-2024, 09:22.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              5323 i snit. Skulle vi mindst kunne matche. Jeg har meget mere lyst til at tage på stadion nu, hvor de selvoptagede lejesvende forhåbentlig smutter.
                              Det er vel 7351, hjemmebanesnit? Jeg tror vi skal være ret godt kørende, hvis vi kommer derop. Men jeg håber det da. I Odense, som de fleste andre steder, er der jo en del der kommer for at opleve et "event", og for hvem selve fodboldkampen spiller en mindre rolle.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                                Det er vel 7351, hjemmebanesnit? Jeg tror vi skal være ret godt kørende, hvis vi kommer derop. Men jeg håber det da. I Odense, som de fleste andre steder, er der jo en del der kommer for at opleve et "event", og for hvem selve fodboldkampen spiller en mindre rolle.
                                Det er rigtigt. Og det kommer vi til at slå.

                                Comment

                                Working...
                                X