Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Sandt, men jeg ville mene det samme lige meget hvem som var træner for os i denne situation. Når man er cheftræner, så skal man da træde i karakter med det samme og ikke lige vente til kampene går i gang. Især når man er rykket ned med holdet og flere gerne vil væk fra klubben. Det burde da være standarden i en prof. klub og det lige meget hvem cheftræneren er.
    Er der et lille bitte element, bare et lille et, af, at uanset, hvad manden foretager sig, så vil hans hårdeste kritikere til enhver tid argumentere for, hvorfor det er håbløst.

    Derudover ved vi vel ikke om han er trådt i karakter overfor spillerne eller ej, vi ved kun, hvad han kommunikerer til pressen. Nu arbejder jeg selv i en virksomhed, der kommunikerer på én måde internt og en let modificeret version til omverdenen. Det er sjældent man, af alle mulige årsager, lufter alt det sure undertøj for hele verden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Er der et lille bitte element, bare et lille et, af, at uanset, hvad manden foretager sig, så vil hans hårdeste kritikere til enhver tid argumentere for, hvorfor det er håbløst.

      Derudover ved vi vel ikke om han er trådt i karakter overfor spillerne eller ej, vi ved kun, hvad han kommunikerer til pressen. Nu arbejder jeg selv i en virksomhed, der kommunikerer på én måde internt og en let modificeret version til omverdenen. Det er sjældent man, af alle mulige årsager, lufter alt det sure undertøj for hele verden.
      Nu skal du jo lige have HELE konteksten med. Jeg svarede blot på en kommentar, hvor der var en der skrev at når kampene går i gang skal SK træde i karakter og jeg mener at det skal en cheftræner gøre dag 1 efter ferien og det lige meget hvem det er cheftræner. Vi er en prof. fodbold og tilmed i krise, ikke en sunday football forening på Facebook etc. Derfor er det da et basalt krav, til den til en hver tid ansatte cheftræner i OB og i en hvilken som helst anden prof. fodboldklub. Naturligvis ved vi ikke alt, det siger sig selv.

      Men det mener du så åbenbart ikke eller?
      Last edited by Mwape; 11-07-2024, 11:09.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Nu skal du jo lige have HELE konteksten med. Jeg svarede blot på en kommentar, hvor der var en der skrev at når kampene går i gang skal SK træde i karakter og jeg mener at det skal en cheftræner gøre dag 1 efter ferien og det lige meget hvem det er cheftræner. Vi er en prof. fodbold og tilmed i krise, ikke en sunday football forening på Facebook etc. Derfor er det da et basalt krav, til den til en hver tid ansatte cheftræner i OB og i en hvilken som helst anden prof. fodboldklub. Naturligvis ved vi ikke alt, det siger sig selv.

        Men det mener du så åbenbart ikke eller?
        Du tager det jo ud af en sammenhæng. Når vinduet er lukket, kan TB ikke bede SK om noget. Hvis TB har sagt at de bliver nødt til at holde den gruppe af spillere igang. Hvad skal SK så sige? Fuck dig, TB. De må ikke være på OBs anlæg. Synes sgu I “hater” lige lovligt meget. ALT hvad SK gør eller ikke gør, er et kæmpe problem. Selv ting han ikke er herre over. Er det nødvendigt?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Er der et lille bitte element, bare et lille et, af, at uanset, hvad manden foretager sig, så vil hans hårdeste kritikere til enhver tid argumentere for, hvorfor det er håbløst.

          Derudover ved vi vel ikke om han er trådt i karakter overfor spillerne eller ej, vi ved kun, hvad han kommunikerer til pressen. Nu arbejder jeg selv i en virksomhed, der kommunikerer på én måde internt og en let modificeret version til omverdenen. Det er sjældent man, af alle mulige årsager, lufter alt det sure undertøj for hele verden.
          Jeg skal være den første til at rose Søren Krogh når/hvis den tid kommer.Jeg har ikke haft behov for at gøre det endnu.

          Han overtog OB i en situation hvor 2 hold skulle overhale os for at vi rykkede ned og det gjorde de.

          Indtil nu har der været meget snak, jeg vil se resultater og jeg venter som sagt stadig og minder om at SK også var central skikkelse i trænerteamet under Alm. Det kan godt være kan har trådt i karakter overfor spillerne, men det skal så bare udmønte sig i resultater og vi har ikke tid til at vente 2-3 år på at han udvikler sig.

          Hvis SK begynder at levere resultater for OB som cheftræner, så skal jeg som sagt nok pakke al min skepsis sammen igen, men jeg køber simpelthen ikke præmissen om at det kun var Bjørn Weststrøm der var skyld i vores katastrofale nedrykning.

          Det her det er fucking benhård kokurrencesport og der skal leveres resultater fra dag ét, ellers overhaler konkurrenterne os.

          SK og OB er LANGT forbi dag ét.
          Last edited by OleKBH; 11-07-2024, 14:30.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Nu skal du jo lige have HELE konteksten med. Jeg svarede blot på en kommentar, hvor der var en der skrev at når kampene går i gang skal SK træde i karakter og jeg mener at det skal en cheftræner gøre dag 1 efter ferien og det lige meget hvem det er cheftræner. Vi er en prof. fodbold og tilmed i krise, ikke en sunday football forening på Facebook etc. Derfor er det da et basalt krav, til den til en hver tid ansatte cheftræner i OB og i en hvilken som helst anden prof. fodboldklub. Naturligvis ved vi ikke alt, det siger sig selv.

            Men det mener du så åbenbart ikke eller?
            Nu følger jeg forum dagligt, og du misser aldrig én eneste chance for at tilskrive Søren Krogh den ene eller anden dårligdom eller katastrofe.

            Du har naturligvis ret til din holdning, og Søren Krogh er vel langtfra Danmarks dygtigste træner, men han er vores træner, og den Troels Bech har udpeget. Søren Krogh skal have kritik, når han fucker up, men jeg tænkte også bare, at vi måske kunne give ham 'benefit of the doubt' bare en gang i mellem.

            Det er et debatforum, og jeg ønsker ikke enighed, så du må ikke misforstå mig, men SK-skeptikerne (hvortil du må medregnes) er meget nidkære og meget vokale, grænsende til det repetitive.

            Måske tolker jeg noget i dit svar, du slet ikke mente, og så beklager jeg da. Men umiddelbart så det ud som om, du mente han ikke var trådt i karakter, og det burde han have gjort for længe siden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jeg skal være den første til at rose Søren Krogh når/hvis den tid kommer.Jeg har ikke haft behov for at gøre det endnu.

              Han overtog OB i en situation hvor 2 hold skulle overhale os for at vi rykkede ned og det gjorde de.

              Indtil nu har der været meget snak, jeg vil se resultater og jeg venter som sagt stadig og minder om at SK også var central skikkelse i trænerteamet under Alm. Det kan godt være kan har trådt i karakter overfor spillerne, men det skal så bare udmønte sig i resultater og vi har ikke tid til at vente 2-3 år på at han udvikler sig.

              Hvis SK begynder at levere resultater for OB som cheftræner, så skal jeg som sagt nok pakke al min skepsis sammen igen, men jeg køber simpelthen ikke præmissen om at det kun var Bjørn Weststrøm der var skyld i vores katastrofale nedrykning.
              + 1

              Vil elske at tage fejl. Men er meget skeptisk. Kan slet ikke se nogen rød tråd i han dispositioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg skal være den første til at rose Søren Krogh når/hvis den tid kommer.Jeg har ikke haft behov for at gøre det endnu.

                Han overtog OB i en situation hvor 2 hold skulle overhale os for at vi rykkede ned og det gjorde de.

                Indtil nu har der været meget snak, jeg vil se resultater og jeg venter som sagt stadig og minder om at SK også var central skikkelse i trænerteamet under Alm. Det kan godt være kan har trådt i karakter overfor spillerne, men det skal så bare udmønte sig i resultater og vi har ikke tid til at vente 2-3 år på at han udvikler sig.

                Hvis SK begynder at levere resultater for OB som cheftræner, så skal jeg som sagt nok pakke al min skepsis sammen igen, men jeg køber simpelthen ikke præmissen om at det kun var Bjørn Weststrøm der var skyld i vores katastrofale nedrykning.
                I sidstnævnte statement er vi helt enige.

                Og jeg tror ikke, at nogen på forum ønsker kæft, trit og retning, for så har debatforummet udspillet sin egen relevans.

                Men lige nu er det sommerpause, ingen - heller ikke Søren Krogh - har haft muligheden for rent faktisk at præstere noget som helst, der var en skid værd. Kunne vi så ikke indtil slaget skal slås den 20. juli mod fiskerne erklære en slags våbenstilstand, hvor vi ikke tærsker igennem de samme 4-5 pointer om hvorfor han er/ikke er en skrækkelig træner, når nu valget blev truffet af Troels?

                En stilstand, hvor man naturligvis kan debattere, men hvor alle debatterne ikke konstant falder tilbage i den samme rille om for/imod Søren Krogh.

                For du har ret, han var en central figur i det katastrofale trekløver under Alm, de bærende spillere fejlede under hans ledelse og han var i spidsen for det første OB-hold, der rykkede ned siden 1997/98. Men han er også vores træner, der nyligt har fået et stærkt mandat af Troels Bech, og det tænker jeg, at vi skal forsøge at respektere, ved at give ham en chance til.

                Comment


                  Kan du finde én herinde, der mener, at det kun er BW, der er skyld i nedrykningen? Ellers argumenterer du jo mod et opfundet synspunkt.

                  OB er langsomt men sikkert kørt i afgrunden af NT og øvrige kompaner. Det sidste og afgørende stød leverede BW, som jo viste sig at være en ren fusentast, der fuldstændig smadrede den sidste rest af kultur i klubben.

                  Jeg er slet ikke sikker på, at OB rejser sig igen - 15 års deroute kommer man sig ikke bare over - men jeg har det fint med, at SK får mere tid. At skifte træner har aldrig hjulpet noget i OB. Som så mange andre er jeg ikke specielt imponeret af SK, men det må også være umuligt at være træner under de her forhold. Lad os håbe, det bedres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    I sidstnævnte statement er vi helt enige.

                    Og jeg tror ikke, at nogen på forum ønsker kæft, trit og retning, for så har debatforummet udspillet sin egen relevans.

                    Men lige nu er det sommerpause, ingen - heller ikke Søren Krogh - har haft muligheden for rent faktisk at præstere noget som helst, der var en skid værd. Kunne vi så ikke indtil slaget skal slås den 20. juli mod fiskerne erklære en slags våbenstilstand, hvor vi ikke tærsker igennem de samme 4-5 pointer om hvorfor han er/ikke er en skrækkelig træner, når nu valget blev truffet af Troels?

                    En stilstand, hvor man naturligvis kan debattere, men hvor alle debatterne ikke konstant falder tilbage i den samme rille om for/imod Søren Krogh.

                    For du har ret, han var en central figur i det katastrofale trekløver under Alm, de bærende spillere fejlede under hans ledelse og han var i spidsen for det første OB-hold, der rykkede ned siden 1997/98. Men han er også vores træner, der nyligt har fået et stærkt mandat af Troels Bech, og det tænker jeg, at vi skal forsøge at respektere, ved at give ham en chance til.
                    Jeg kan sagtens følge dig og jeg vil også give Søren Krogh en chance og jeg håber virkelig meget at min skepsis bliver gjort til skamme.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Du tager det jo ud af en sammenhæng. Når vinduet er lukket, kan TB ikke bede SK om noget. Hvis TB har sagt at de bliver nødt til at holde den gruppe af spillere igang. Hvad skal SK så sige? Fuck dig, TB. De må ikke være på OBs anlæg. Synes sgu I “hater” lige lovligt meget. ALT hvad SK gør eller ikke gør, er et kæmpe problem. Selv ting han ikke er herre over. Er det nødvendigt?
                      TB kan da hele tiden bede cheftræneren om noget, lige meget hvem der er cheftræner. Desuden synes jeg ikke det er helt klart om det er en fælles beslutning af SK og TB eller ej. Men det som jeg kommenterede udelukkende på er, hvorvidt en cheftræner først skal være konsekvent når kampene går i gang eller fra dag 1 af efter ferien. Ikke en skid andet og den diskussion gælder generelt, som jeg også skrev og det mere en indgang.

                      Men det bliver jo umuligt at debattere, hvis du og andre ikke kan adskille den generelle overordnet debat om en cheftræner og så SKs indsats og kvalifikationer. Jeg hader ingen og heller ikke SK. Jeg synes bare ikke at han den rette mand for OB og slet ikke i den nuværende situation. Men det er en helt anden debat.

                      Denne debat er hvorvidt en cheftræner skal være konsekvent fra dag 1 af efter ferien eller om han/hun kan vente til kampene går i gang. Det var det da blev skrevet og det var det jeg helt OVERORDNET forholdt mig til. Hvis det så er noget andet som er ment, fint. Så skrev dog det og prøv at skille tingene ad. Alt handler ikke om SK altid, der er også nogle overordnede diskussioner om en cheftræners rolle som bør og skal tages engang imellem og det uden at inddrage den cheftræner som er der for nuværende.

                      Det burde være muligt, ikke?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                        Nu følger jeg forum dagligt, og du misser aldrig én eneste chance for at tilskrive Søren Krogh den ene eller anden dårligdom eller katastrofe.

                        Du har naturligvis ret til din holdning, og Søren Krogh er vel langtfra Danmarks dygtigste træner, men han er vores træner, og den Troels Bech har udpeget. Søren Krogh skal have kritik, når han fucker up, men jeg tænkte også bare, at vi måske kunne give ham 'benefit of the doubt' bare en gang i mellem.

                        Det er et debatforum, og jeg ønsker ikke enighed, så du må ikke misforstå mig, men SK-skeptikerne (hvortil du må medregnes) er meget nidkære og meget vokale, grænsende til det repetitive.

                        Måske tolker jeg noget i dit svar, du slet ikke mente, og så beklager jeg da. Men umiddelbart så det ud som om, du mente han ikke var trådt i karakter, og det burde han have gjort for længe siden.
                        Der skal være plads til alle holdninger, det jeg enig i. Men det er også vigtigt, at vi kan tage en overordnet debat om en cheftræners rolle og det altid samt når der er brug for det. Nu når vi som klub står i en situation som vi gør, er det vel et fint tidspunkt?

                        Ved at tage den overordnet debat behøver vi ikke overhovedet at inddrage Søren Krogh og hans evner/indsats, for han er valgt til at forsætte i denne sæson. Det er en helt anden debat, men det ser udtil at SK-tilhængerne ikke formår at adskille de 2 debatter og det da trist.

                        Du skriver "grænsende til repetive", her må jeg lige påpege at jeg i denne konkrete debat UDELUKKENDE har forholdt mig til, hvorvidt jeg mener en cheftræner skal være konsekvent fra dag 1 efter en ferie eller om en cheftræner kan vente til kampene i sæsonen går i gang eller ej. Det lige meget hvem der er cheftræner i OB og debatten er vedr. en cheftræner i hvilken som helst prof. fodboldklub.

                        Det er med andre ord en overordnet diskussion, men SK-tilhængerne dig selv inklusiv bliver ved med at inddrage SK i den debat. Jeg har i den debat hidtil overhovedet ikke nævnt SK med et ord. Det er udelukkende jer SK-tilhængere, som bliver ved med at dreje debatten over i det spor. Det er sku ikke mig, det er en helt anden diskussion og den kan vi godt tage. Men skæg for sig og snot for sig!

                        Mange af jer SK-tilhængere er så utrolig touchy og putter til tider ord i munden på mig og andre kritikere af SK som cheftræner. Alt drejer sig om SK, selv når jeg/vi forsørger at debattere noget andet. Prøv venligst at skille tingene ad og lad os håbe det bedste for OB og SK.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          I sidstnævnte statement er vi helt enige.

                          Og jeg tror ikke, at nogen på forum ønsker kæft, trit og retning, for så har debatforummet udspillet sin egen relevans.

                          Men lige nu er det sommerpause, ingen - heller ikke Søren Krogh - har haft muligheden for rent faktisk at præstere noget som helst, der var en skid værd. Kunne vi så ikke indtil slaget skal slås den 20. juli mod fiskerne erklære en slags våbenstilstand, hvor vi ikke tærsker igennem de samme 4-5 pointer om hvorfor han er/ikke er en skrækkelig træner, når nu valget blev truffet af Troels?

                          En stilstand, hvor man naturligvis kan debattere, men hvor alle debatterne ikke konstant falder tilbage i den samme rille om for/imod Søren Krogh.

                          For du har ret, han var en central figur i det katastrofale trekløver under Alm, de bærende spillere fejlede under hans ledelse og han var i spidsen for det første OB-hold, der rykkede ned siden 1997/98. Men han er også vores træner, der nyligt har fået et stærkt mandat af Troels Bech, og det tænker jeg, at vi skal forsøge at respektere, ved at give ham en chance til.
                          Ingen, heller ikke Troels Bech har optjent nogen som helst ret til benefit of the doubt. Indtil virkeligheden ser anderledes ud, starter ALLE, der enten er ansat eller bliver ansat i OSE i et kæmpe minus. "Vi" skal ikke respektere noget som helst.

                          Den dér konstante "skulle vi nu ikke lige", "ro på" mentalitet, duer ikke overfor utålmodige og ramte fans, uanset hvor mange gange du forsøger at argumentere for den.

                          Ingen i og omkring OB har gjort sig fortjent, endnu, til andet end total og betingelsesløs skepsis. Og hvis du og andre er træt af dét, er der ikke vel ikke andet at gøre end at holde sig væk?

                          Det virker næsten som om at for dig og andre har de sidste 10-12 år slet ikke fundet sted.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Ingen, heller ikke Troels Bech har optjent nogen som helst ret til benefit of the doubt. Indtil virkeligheden ser anderledes ud, starter ALLE, der enten er ansat eller bliver ansat i OSE i et kæmpe minus. "Vi" skal ikke respektere noget som helst.

                            Den dér konstante "skulle vi nu ikke lige", "ro på" mentalitet, duer ikke overfor utålmodige og ramte fans, uanset hvor mange gange du forsøger at argumentere for den.

                            Ingen i og omkring OB har gjort sig fortjent, endnu, til andet end total og betingelsesløs skepsis. Og hvis du og andre er træt af dét, er der ikke vel ikke andet at gøre end at holde sig væk?

                            Det virker næsten som om at for dig og andre har de sidste 10-12 år slet ikke fundet sted.

                            MvH ChrisOB
                            Det er muligt jeg misforstår dig, men at alle starter i kæmpe minus som nyansatte er simpelthen noget vrøvl. Mener du, at en ny spiller eksempelvis Bonde, hvis han signes, starter i kæmpe minus?? Hvorfor skulle han dog det? Han er da på ingen måde ansvarlig for hvordan udviklingen har været i OB hidtil.

                            Det er noget sludder, og der er da ingen der ønsker at komme til OB, hvis vi fans starter med at synes, at de er i minus, inden de har rørt grønsværen.

                            Jeg tror nu også, du står lidt alene med den holdning...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Ingen, heller ikke Troels Bech har optjent nogen som helst ret til benefit of the doubt. Indtil virkeligheden ser anderledes ud, starter ALLE, der enten er ansat eller bliver ansat i OSE i et kæmpe minus. "Vi" skal ikke respektere noget som helst.

                              Den dér konstante "skulle vi nu ikke lige", "ro på" mentalitet, duer ikke overfor utålmodige og ramte fans, uanset hvor mange gange du forsøger at argumentere for den.

                              Ingen i og omkring OB har gjort sig fortjent, endnu, til andet end total og betingelsesløs skepsis. Og hvis du og andre er træt af dét, er der ikke vel ikke andet at gøre end at holde sig væk?

                              Det virker næsten som om at for dig og andre har de sidste 10-12 år slet ikke fundet sted.

                              MvH ChrisOB
                              Sikken gang vrøvl - vi er fans og bør bakke klubben, spillere og ansatte op også når vi er skuffede. Heldigvis er der da plads til forskellige meninger om hvad der foregår i vores hjerteklub - men fordi man er træt af din holdning til tingene skal man da ikke bare blive væk - hvem har kvalificeret din mening til at være bedre eller mere rigtig end andres ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Ingen, heller ikke Troels Bech har optjent nogen som helst ret til benefit of the doubt. Indtil virkeligheden ser anderledes ud, starter ALLE, der enten er ansat eller bliver ansat i OSE i et kæmpe minus. "Vi" skal ikke respektere noget som helst.

                                Den dér konstante "skulle vi nu ikke lige", "ro på" mentalitet, duer ikke overfor utålmodige og ramte fans, uanset hvor mange gange du forsøger at argumentere for den.

                                Ingen i og omkring OB har gjort sig fortjent, endnu, til andet end total og betingelsesløs skepsis. Og hvis du og andre er træt af dét, er der ikke vel ikke andet at gøre end at holde sig væk?

                                Det virker næsten som om at for dig og andre har de sidste 10-12 år slet ikke fundet sted.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg respekterer din holdning, men jeg synes du er helt galt afmarcheret.

                                Jeg har været med OB siden jeg var barn, og det irriterer mig, når det går så galt, som det er gået. Jeg forstår så også, og det er måske bare mig som menneske, at vrede og skuffelse - berettiget som det end måtte være - ikke gør klubben noget godt. Jeg har ret til at føle det, og jeg giver udtryk for det, når det er passende, men så kommer jeg videre og skuer fremad, fordi det ikke gavner nogen som helst, at være sure over, hvad der skete i 2014, 2015, 2016 osv.

                                Jeg går ud fra, at næsten alle med undtagelse af et par force majeures gør deres absolut bedste for at præstere på så højt niveau, de kan. Jeg er dog heller ikke blind for, at der er alle mulige årsager til, hvorfor det ikke er faldet ud til vores fordel endnu.

                                Så når du kun har total og betingelsesløs skepsis, så er jeg med Simon Voetmann fra SFÅ, når han siger, at alle der bærer striberne per automatik er helte, også dem der har båret dem førhen (med få undtagelser). Dem støtter jeg og ønsker alt det bedste OG jeg vil altid give dem benefit of the doubt.

                                Hvis du er træt af dét, så kan du vel også bare holde dig væk?

                                Comment

                                Working...
                                X