Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Luca efterudtaget til U21 landsholdet. Vi må håbe hans fysik kan holde til det(Jinx)

https://campo.dk/2025/03/17/kvistgaa...iber-indkaldt/
    Sørme om han ikke også lige scorede en enkelt gang .. han udlignede den til 2-2 efter en polsk 2-0 føring. Dk kom også foran 3-2 men det hele sluttede 3-3

https://fyens.dk/ob/kjerrumgaard-vis...YHWX_3NTtLvebA

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Horsens er da klare favoritter i den kamp.
    Uenig. Vores hjemmebane. Vi topper ligaen. Og selvom de sidste uger var skuffende så spiller vi traditionelt stærkt mod de bedre hold.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Horsens er da klare favoritter i den kamp.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

også det jeg frygter lidt - kan Krogh sætte holdet ordenligt op. For Horsens vil kunne åbne hele slutspillet op med en sejr, sætte en streg under OBs dårlige og nedadgående form. Det bliver virkelig en test det her.
    Min frygt er også bare at møde et hold som vil det mere. Det er jo generelt et fint resultat med uafgjort igen. Det er også følelsen vi har været nogenlunde tilfredse med uafgjort i de øvrige kampe her i foråret. Den eneste fase jeg kan huske vi decideret har presset en modstander tilbage var i 2. Halveg imod Hillerød. Her var vi også bagud, og med det samme vi fik udlignet, så faldt momentum i kampen også væk.
    Fælles for Hillerød og Horsens er at de skal/skulle bruge en sejr. Hillerød kæmpede for at nå med i top 6 i forårets første kamp. De lagde energien og overmatchede os i 45 min. Man kan frygte Horsens lykkedes med det samme, men har den ekstra kvalitet, at vi denne gang ikke vinder vej tilbage i kampen.
    Jeg er meget spændt!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    SK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i som Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
    Forhåbentlig er publikum i Odense klar over vigtigheden af denne kamp, så vi møder talstærkt op, og så bliver SK's opgave ellers at sætte holdet op, som da vi sidste forår slog Randers hjemme i en af de sidste kampe, hvor det desværre var for sent.
    Lykkedes han ikke med det, tror jeg vi bliver spist og går et meget nervøst slutspil i møde, med endnu en nøglekamp ugen efter, imod et hold som vil gå igennem ild for at hale ind på os.
    Der skal virkelig arbejdes seriøst og fokuseret på træningsbanen i de kommende halvanden uge op til Horsens-kampen!!
    også det jeg frygter lidt - kan Krogh sætte holdet ordenligt op. For Horsens vil kunne åbne hele slutspillet op med en sejr, sætte en streg under OBs dårlige og nedadgående form. Det bliver virkelig en test det her.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    SK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i som Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
    Forhåbentlig er publikum i Odense klar over vigtigheden af denne kamp, så vi møder talstærkt op, og så bliver SK's opgave ellers at sætte holdet op, som da vi sidste forår slog Randers hjemme i en af de sidste kampe, hvor det desværre var for sent.
    Lykkedes han ikke med det, tror jeg vi bliver spist og går et meget nervøst slutspil i møde, med endnu en nøglekamp ugen efter, imod et hold som vil gå igennem ild for at hale ind på os.
    Der skal virkelig arbejdes seriøst og fokuseret på træningsbanen i de kommende halvanden uge op til Horsens-kampen!!
    Alle modstander har alt at vinde og OB har hver gang alt at tabe.

Ærgerligt at vi har et lederteam der er mere bange for at tabe end har lyst til at vinde.
    Frygten vil også sætte sig i spillerne, specielt på hjemmebane, så sindssygt vigtigt at fansene bærer holdet frem i stedet for at være stille eller negative …

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    SK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i sin Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
    Last edited by hankatten; 19-03-2025, 22:02.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

bare de to første runder - to nederlag så snakker vi tæt på katastrofe. 2 sejre så er den tæt på at være hjemme

mon ikke vi fortsætter med at spille 1-1...
    Lige mod Horsens kan vi leve med uafgjort. Så holder vi da afstanden.
    Ja man bliver nøjsom som OB tilhænger nu til dags.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.

Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.

Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!
    bare de to første runder - to nederlag så snakker vi tæt på katastrofe. 2 sejre så er den tæt på at være hjemme

mon ikke vi fortsætter med at spille 1-1...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.

Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.

Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    To finaler i de to første kampe. To sejre, og vi kan koncentrere os om at spille holdet sammen med henblik på Superligaen efter sommerferien.
    0-1 point i de samme kampe, og foråret kan blive alt for spændende...

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Hvor har jeg set et program lignende dette, hvor det efter kamp 1 i slutspillet kan være afgjort

Giver dårlige flashback minder til sidste års slutspil og kampen mod Vejle

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    OB - Horsens i første kamp
    Wau...... spændende

image.png
    Last edited by tjdebat; 19-03-2025, 12:59.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Bender til 1-0

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Jeg ser lidt med. Men de må altså spille simplere. De har ikke teknik til småspil, ser det ud til.

Leave a comment:

Working...
X