Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Og forbløffende få tilskuere, og en noget død stemning i Horsens.
    Det var der så en årsag til men gør da ikke noget at de har lidt uro derovre ..

https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...og-karantaener

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvordan har de bygget det op?
    Det har de først og fremmest gjort på tålmodighed. Ambitioner og udvikling baseret på en respekt for at ting tager tid. At det ikke nytter noget at vil tage 2 skridt når man kun kan tage et.

En klub der har været voldsomt i klemme på talentfronten, bla. grundet deres geografiske placering, men som fremfor at konkurrere med de andre klubber om talenterne, i stedet har opbygget et tæt samarbejde med klubberne, og på den måde formået at opbygge en hel ny platform for deres akademi, udvikling af egne spillere og tilgange af spillere udefra.

Kontra Horsens, som i 2024 brugte 45 millioner på hurtigt at købe sig i Superligaen. Købte 15-16 årige knægte for 2-3-4 millioner stykket for at styrke akademiet.... så tiltaler det første mig noget mere.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Ingen tvivl om at samarbejdet med FCM har haft en afgørende betydning igennem de sidste år. Spørgsmålet er om man kan køre det videre på samme måde hvis de rykker op. Specielt når de nu har en klub i Portugal hvor de hellere vil smide de bedste ned nu.
    Men 1000 gange hellere dem end Horsens op uanset hvordan vi har det indbyrdes med dem

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Min sympati er nu for Fredericia og deres foretagende og måden de har bygget det op på.

Håber de ryger med op.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Min sympati er nu for Fredericia og deres foretagende og måden de har bygget det op på.

Håber de ryger med op.

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Og forbløffende få tilskuere, og en noget død stemning i Horsens.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    2-2 i Horsens ved pausen ..
    3-2 i en kamp hvor ACH ikke var bedst …

Leave a comment:

• Plum
    replied
    2-2 i Horsens ved pausen ..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    4-0 efter 33 minutter de blev fuldstændig splittet ad.

Håber du får ret de trænger til en tur mere ned Lyngby og Vejle dufter meget mere af fodbold.
    Ja AaB dufter sgu ikke meget af bold i hvert fald.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    4-0 efter 33 minutter de blev fuldstændig splittet ad.

Håber du får ret de trænger til en tur mere ned Lyngby og Vejle dufter meget mere af fodbold.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    AaB får en snitter på 4-0 i Silkeborg.... bevares, de står ikke pt. til en nedrykning, men det er sgu lidt et skrækeksempel for hvordan det helst ikke skulle gå for os i næste sæson. 4-0 i SIF må ikke ske!

Jeg tror sgu ikke de klare den. De må ned igen.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Det er han iflg SFÅ
    Takker.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nogen der ved om Max Ejdum er klar igen ?
    Det er han iflg SFÅ

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Nogen der ved om Max Ejdum er klar igen ?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, andet ville da være mærkeligt... jeg har hele tiden ment, at SK ikke var den rette, mens mange herinde var uenige med mig (fik diverse svinere)... og lige pludselig i dag har de fuldstændig har skiftet mening

Mener bare at artiklen var en ikke-nyhed
    Som en der heller aldrig har ment SK var den rette (bortset som midlertidig efter Alm) har jeg aldrig været bare i nærheden af at få svinere fordi jeg har den holdning til SK. Du har heller ikke fået svinere fordi du har den holdning til SK. De "svinere" du har fået herinde, det kommer sig af den måde du ofte præsenterer din holdning på, og den tilgang du ofte har til dem af modsatte mening.

Et enkelt af mange eksempler kunne f.eks være fra det seneste indlæg du har skrevet:

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    de sædvanlige flosker uden handling, som mange elsker herinde ? !
    Den slags unødigt fnidder og barnlig tilgang gider de fleste voksne mennesker ikke høre på. Det er derfor flere har frabedt sig at du henvender dig til dem, eller bare kalder dig Troll. Det har du valgt at ignorere igen og igen, og i stedet kastet dig over at det er alle os andre der er problemet, vi dræber Forum og du truer med at skride osv...

... og så må det jo være sådan.

Leave a comment:

Working...
X