Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Jeg tror på top 6 i år....
    Nu du siger top 6. Fcn - Fcm trak et imponerende tilskueretal på hele 4500. Hvor er det bare 2 ligegyldige klubber. Desværre har de nogle bedre bagmænd end OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
      Jeg tror på top 6 i år....
      Det gør jeg også. Men på trods af to sejre imod hhv. Esbjerg og Køge så føler jeg mig ikke 100% tryg ifht oprykning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Det gør jeg også. Men på trods af to sejre imod hhv. Esbjerg og Køge så føler jeg mig ikke 100% tryg ifht oprykning.
        Der er ingen garantier givet fra klubben, men det er jo klart det overordnede mål. Der kommer nu med HIF på lørdag en svær kamp, de kender OB fra sidste sæson og er et solidt hold som var hårde ved os i sidste sæson. Dernæst Hillerød og B93 inden Fredericia som jeg anser for den vanskeligste modstander i kampen om oprykning.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Nu du siger top 6. Fcn - Fcm trak et imponerende tilskueretal på hele 4500. Hvor er det bare 2 ligegyldige klubber. Desværre har de nogle bedre bagmænd end OB.
          Jo, men det er lige det jeg hentyder til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Nu du siger top 6. Fcn - Fcm trak et imponerende tilskueretal på hele 4500. Hvor er det bare 2 ligegyldige klubber. Desværre har de nogle bedre bagmænd end OB.
            Sæsonkortene i FCM er da udsolgte.

            Det er vel FCN, der ikke har den store opbakning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det gør jeg også. Men på trods af to sejre imod hhv. Esbjerg og Køge så føler jeg mig ikke 100% tryg ifht oprykning.
              Nej, det gør jeg da heller ikke. Dertil er der fortsat alt for mange ubekendte både på og uden for banen. Desuden afhænger det også af, hvad der sker i de andre klubber på transfer fronten. Men hvis det er som nu, så vil det være historisk ringe også af den sportslige ledelse. Hvis vi ikke kan rykker op med dette sportslige setup og økonomi sammenholdt med de andre klubber, så skal der ske noget fundamentalt med klubben. Men mener pt. at oprykning er 80 procent sandsynlig. Men meget kan ændre sig alene indenfor transfervinduets åbning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Nej, det gør jeg da heller ikke. Dertil er der fortsat alt for mange ubekendte både på og uden for banen. Desuden afhænger det også af, hvad der sker i de andre klubber på transfer fronten. Men hvis det er som nu, så vil det være historisk ringe også af den sportslige ledelse. Hvis vi ikke kan rykker op med dette sportslige setup og økonomi sammenholdt med de andre klubber, så skal der ske noget fundamentalt med klubben. Men mener pt. at oprykning er 80 procent sandsynlig. Men meget kan ændre sig alene indenfor transfervinduets åbning.
                Vi skal jo ikke længere tilbage end for 4 måneder siden, hvor jeg var nærmest overbevist om at vi tog 7. pladsen, fordi det så solidt ud. Så tabte vi første kamp i nedrykningsspillet og hele korthuset faldt sammen. Taber vi på lørdag til et hold vi havde store problemer med sidste år, så er spørgsmålet hvordan vi reagerer de efterfølgende kampe. Der skal ikke meget til, særligt ikke med så ung en trup.
                Jeg tror dog på vi er et bedre sted, hvor spillerne er bekendte med at der kommer bump på vejen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Vi skal jo ikke længere tilbage end for 4 måneder siden, hvor jeg var nærmest overbevist om at vi tog 7. pladsen, fordi det så solidt ud. Så tabte vi første kamp i nedrykningsspillet og hele korthuset faldt sammen. Taber vi på lørdag til et hold vi havde store problemer med sidste år, så er spørgsmålet hvordan vi reagerer de efterfølgende kampe. Der skal ikke meget til, særligt ikke med så ung en trup.
                  Jeg tror dog på vi er et bedre sted, hvor spillerne er bekendte med at der kommer bump på vejen.
                  Nej, der skal ikke så meget til, men det skyldes blandt andet også at vi i en længere årrække har haft en dårlig kultur og der har ikke rigtig været en rød tråd.

                  Det er også det jeg mener i det jeg skrev før. Det er for tidligt i sæsonen og vi skal på den anden side af transfervinduet, før vi kan danne også et bedre overblik over klubbens situation.

                  Comment


                    SN holdt kun fem måneder i Horsens

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      SN holdt kun fem måneder i Horsens
                      Synd. Jeg tror det var den karriere. Og jeg tror det er Horsens der har bedt ham stoppe.

                      Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
                      Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Synd. Jeg tror det var den karriere. Og jeg tror det er Horsens der har bedt ham stoppe.

                        Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
                        Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt
                        Han har selv sagt op. Og det er da ikke ham der har købt spillere til Horsens.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Han har selv sagt op. Og det er da ikke ham der har købt spillere til Horsens.
                          Nåh, troede sgu han var sportschef. Skal ikke kunne sige hvad en deputy head of football operations har af opgaver.
                          Sikke en lortetitel.

                          Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Nåh, troede sgu han var sportschef. Skal ikke kunne sige hvad en deputy head of football operations har af opgaver.
                            Sikke en lortetitel.

                            Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic
                            Esben Hansen tidligere OBer er sportschef.

                            Comment


                              Tre mål i to kampe: Kjerrumgaard nyder at spille fodbold - OBstruktion

                              Comment


                                Et længere Søren Krogh interview som beskriver det projekt der foregår i OB lige nu

                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-vi-do-sammen

                                Comment

                                Working...
                                X