Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det godt vi har nogle lokale medier der dækker OB - men hold op hvor bliver man bare sat af.

    Tror Mediano har en smule fra 1 division et par gange om året - men ud over det så kommer jeg næppe til at følge med ved dem mere.

    Og al den transfer snak man plejer at få hen over sommeren - igen må vi nok nøjes med SFÅ og Fyens
    Enig, godt vi har SFÅ, Fyens og OBstruktion.

    Vi slipper dog for:
    VAR
    Brøndby og FCK fans i byen og på vores stadion.
    Ulvehyl og Steinlein.
    KEP.

    Transfervinduet åbner på lørdag (15/6). Det bliver spændende hvad Bech og Nagel har af planer med vores Trup mm..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Enig, godt vi har SFÅ, Fyens og OBstruktion.

      Vi slipper dog for:
      VAR
      Brøndby og FCK fans i byen og på vores stadion.
      Ulvehyl og Steinlein.
      KEP.

      Transfervinduet åbner på lørdag (15/6). Det bliver spændende hvad Bech og Nagel har af planer med vores Trup mm..
      Det er VIRKELIG nogle dejlige ting at slippe for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Enig, godt vi har SFÅ, Fyens og OBstruktion.

        Vi slipper dog for:
        VAR
        Brøndby og FCK fans i byen og på vores stadion.
        Ulvehyl og Steinlein.
        KEP.

        Transfervinduet åbner på lørdag (15/6). Det bliver spændende hvad Bech og Nagel har af planer med vores Trup mm..
        Hvilket næsten er at foretrække. Superligaen er overvurderet, og glad for at slippe for alle de selvudnævnte experter.
        Mon ikke det bliver sjovere i 1.division?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Hvilket næsten er at foretrække. Superligaen er overvurderet, og glad for at slippe for alle de selvudnævnte experter.
          Mon ikke det bliver sjovere i 1.division?
          Ahh stop nu - alene den totale mangel på fokus bliver da træls - jeg håber absolut det kun er et enkelt år vi er ude af det gode selskab i Suppen.

          Comment


            Håber selvfølgelig også vi kommer hurtigt tilbage. Det bliver hyggeligt med et lille break i divisionen. Fandme bare en skam, at vi ikke slipper helt for Right to Dream Park og deres lortenet, men at Hillerød spiller der. Men fint for os eksilkøbenhavnere med Østerbro, Køge og Hvidovre. Hillerød havde været kanon, men altså, det bliver sgu tamt. Ved man hvornår kampprogrammet kommer?
            OG ja så fedt at slippe for det der ulvehhyl - det er det mest irriterende i dansk fodbold. Og KEP, den spade.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

              Ahh stop nu - alene den totale mangel på fokus bliver da træls - jeg håber absolut det kun er et enkelt år vi er ude af det gode selskab i Suppen.
              Helt ok du har det sådan. Personligt er jeg fløjtende ligeglad med fokus af 30 sekunder i onside.
              Jeg ser fodbold fordi det er hyggeligt og 12 ligegyldige placeringer i superligaen er nu bare så kedeligt.
              Det er helt ok med nye modstandere, og måske lidt flere sejre. Tænker sagtens vi kan ende som et fremtidigt elevator hold der ikke kan bide sig fast i superligaen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                det godt vi har nogle lokale medier der dækker OB - men hold op hvor bliver man bare sat af.

                Tror Mediano har en smule fra 1 division et par gange om året - men ud over det så kommer jeg næppe til at følge med ved dem mere.

                Og al den transfer snak man plejer at få hen over sommeren - igen må vi nok nøjes med SFÅ og Fyens
                Transfersnak er altid spændende, men det dør for mig lidt ud i at vi nok mister flere profiler end vi får ind. Jeg er som altid spændt på hvad der kommer ind, men alene forventningen om at det nok bliver en masse profiler ud, og et par +30 velkendte navne som har toppet og måske et par talenter vi får ind. Det tager jeg fint fra SFÅ, og så har man et par timer man kan bruge på andet end mediano mv. man kan berige med andet end fodbold.
                Det mest spændende bliver for mig opstarten. Hvordan skal vi spille, og hvem satser man på. Jeg bliver overrasket, hvis ikke vi kommer til at være et hold præget rigtig meget af akademispillere, men her har vi også haft mange spillere ind over i løbet af sæsonen. Det bliver spændende, hvem Krogh og Co udpeger som dem han først og fremmest tror på. Der skal nok dukke nogen overraskelser op.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Transfersnak er altid spændende, men det dør for mig lidt ud i at vi nok mister flere profiler end vi får ind. Jeg er som altid spændt på hvad der kommer ind, men alene forventningen om at det nok bliver en masse profiler ud, og et par +30 velkendte navne som har toppet og måske et par talenter vi får ind. Det tager jeg fint fra SFÅ, og så har man et par timer man kan bruge på andet end mediano mv. man kan berige med andet end fodbold.
                  Det mest spændende bliver for mig opstarten. Hvordan skal vi spille, og hvem satser man på. Jeg bliver overrasket, hvis ikke vi kommer til at være et hold præget rigtig meget af akademispillere, men her har vi også haft mange spillere ind over i løbet af sæsonen. Det bliver spændende, hvem Krogh og Co udpeger som dem han først og fremmest tror på. Der skal nok dukke nogen overraskelser op.
                  Jeg vil nu se hen til at i de kommende vinduer undgår det transferamokcirkus BW udsatte os for, og få noget ro på bagsmækken. Vi undgår det næppe dette vindue, men ser frem til at der bliver investeret klogt og i overensstemmelse med strategi og system og genopbygningen at vores klub.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg vil nu se hen til at i de kommende vinduer undgår det transferamokcirkus BW udsatte os for, og få noget ro på bagsmækken. Vi undgår det næppe dette vindue, men ser frem til at der bliver investeret klogt og i overensstemmelse med strategi og system og genopbygningen at vores klub.
                    Ingen tvivl om at OB skal af med en masse spillere men OB har også rigtig mange spillere så hvis man vil give egne talenter spilletid så burde tilgangen kunne holdes på et mindre antal så man blot skal sørge format få erfarne spillere en til “stiverne”.
                    Myhra eller Martin Hansen i mål, Bjørn i forsvaret og så hente en erfaren til midtbanen (Grønning?) og i angrebet.

                    P.t. 28 spillere tilbage: (tyvstjålet fra fmprOB)

                    Nicholas Michelson 30/6-2025
                    Max Fenger 30/6-2025
                    Mihajlo Ivancevic 30/6-2025(udlejet)
                    Bjørn Paulsen 30/6-2025
                    Tobias Slotsager 30/6-2025
                    Franco Tongya 30/6-2025(udlejet til 30/6-2024)
                    Alasana Manneh 30/6-2025

                    Gustav Grubbe 30/6-2026
                    Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                    Agon Mucolli 30/6-2026
                    Alen Mustafic 30/6-2026(udlejet til 30/6-2024 med købsoption)
                    Max Ejdum 30/6-2026
                    Rami Al-Hajj 30/6-2026
                    Johannes Selvén 30/6-2026(udlejet til 30/6)
                    Leeroy Owusu 30/6-2026
                    Sauli Väisänen 30/6-2026(Udlejet til 30/6-2024 uden option)
                    Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                    Markus Jensen 30/6-2026
                    Tyler Burey 30/6-2026(Udlejet til 30/6-2024)
                    Nicklas Mouritsen 30/6-2026

                    Aske Adelgaard 30/6-2027​​
                    Don Deedson 30/6-202​7​
                    Yaya Bojang 30/6-2027
                    Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                    Julius Berthel Askou 30/6-2027

                    Viljar Myhra 31/12-2028
                    James Gomez 31/12-2028​
                    Marcus McCoy 30/6-​
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Ingen tvivl om at OB skal af med en masse spillere men OB har også rigtig mange spillere så hvis man vil give egne talenter spilletid så burde tilgangen kunne holdes på et mindre antal så man blot skal sørge format få erfarne spillere en til “stiverne”.
                      Myhra eller Martin Hansen i mål, Bjørn i forsvaret og så hente en erfaren til midtbanen (Grønning?) og i angrebet.

                      P.t. 28 spillere tilbage: (tyvstjålet fra fmprOB)

                      Nicholas Michelson 30/6-2025
                      Max Fenger 30/6-2025
                      Mihajlo Ivancevic 30/6-2025(udlejet)
                      Bjørn Paulsen 30/6-2025
                      Tobias Slotsager 30/6-2025
                      Franco Tongya 30/6-2025(udlejet til 30/6-2024)
                      Alasana Manneh 30/6-2025

                      Gustav Grubbe 30/6-2026
                      Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                      Agon Mucolli 30/6-2026
                      Alen Mustafic 30/6-2026(udlejet til 30/6-2024 med købsoption)
                      Max Ejdum 30/6-2026
                      Rami Al-Hajj 30/6-2026
                      Johannes Selvén 30/6-2026(udlejet til 30/6)
                      Leeroy Owusu 30/6-2026
                      Sauli Väisänen 30/6-2026(Udlejet til 30/6-2024 uden option)
                      Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                      Markus Jensen 30/6-2026
                      Tyler Burey 30/6-2026(Udlejet til 30/6-2024)
                      Nicklas Mouritsen 30/6-2026

                      Aske Adelgaard 30/6-2027​​
                      Don Deedson 30/6-202​7​
                      Yaya Bojang 30/6-2027
                      Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                      Julius Berthel Askou 30/6-2027

                      Viljar Myhra 31/12-2028
                      James Gomez 31/12-2028​
                      Marcus McCoy 30/6-​
                      Mangler buya Turay ikke.? Tør slet ikke tænke på hvor lang hans kontrakt er...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Mangler buya Turay ikke.? Tør slet ikke tænke på hvor lang hans kontrakt er...
                        Han er tidligere “solgt” til USA

                        https://ob.dk/nyheder/2024/januar/mo...gham-legion-fc

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er tidligere “solgt” til USA

                          https://ob.dk/nyheder/2024/januar/mo...gham-legion-fc
                          Nå ja, fedt

                          Comment


                            Hjortebjerg fyret

                            Comment


                              Farvel til Hjortebjerg! Og Helveg bliver scout!
                              https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...ng-soren-krogh
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Farvel til Hjortebjerg! Og Helveg bliver scout!
                                https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...ng-soren-krogh
                                Hmm ... ved ikke helt hvad jeg skal mene om det.

                                Comment

                                Working...
                                X