Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Det sidste først; det håber jeg da de har været i gang med fra dag 1 af.

    Dernæst - det burde man være begyndt på i sommers, men ellers helt enig der skal hentes 2-3 spillere til vinter så overgangen bliver mere løbende, så man ikke skal lave en alt for stor udskiftning til sommer.

    Håber også der kommer afklaringer på kontraktforhold på nogle af dem med udløb. Vil man gerne beholde Mickelson? Manneh? Så få det klappet af. Og så håber jeg på en afklaring på Slotsager sagen.
    Enig. Det hold OB stiller med nu kommer ikke langt op i SL så der skal forstærkninger til og hvis man så ikke holder på dem der er i klubben, så skal de også erstattes.
    Forventer min. 5-6 forstærkninger til start11 før SL starter op og jo før jo bedre.
    Principielt burde man jo “afkræve”, at de der skal være med i næste sæson forlænger inden nytår.
    Sidste kamp er 1. dec. så der ved både klub og spillere internt og eksternt hvor sandsynligt det er om OB rykker op og så skal man agere ud fra det.
    Ligger OB ikke til en sandsynlig oprykning skal man måske til at vurdere på ledelsen.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Enig. Det hold OB stiller med nu kommer ikke langt op i SL så der skal forstærkninger til og hvis man så ikke holder på dem der er i klubben, så skal de også erstattes.
      Forventer min. 5-6 forstærkninger til start11 før SL starter op og jo før jo bedre.
      Principielt burde man jo “afkræve”, at de der skal være med i næste sæson forlænger inden nytår.
      Sidste kamp er 1. dec. så der ved både klub og spillere internt og eksternt hvor sandsynligt det er om OB rykker op og så skal man agere ud fra det.
      Ligger OB ikke til en sandsynlig oprykning skal man måske til at vurdere på ledelsen.
      holdet som det er nu skal forstærkes. Og så holdt op imod de udløb/forventede afgange.

      Mickelson har udløb - gør det godt, men er det nok til superliga? Og på den forkerte back?

      BP Har gjort det rigtigt godt - men fast starter i næste sæson - det har jeg svært ved at se. En 1 årig forlængelse, som en fin backup spiller der har været med på turen.

      Slotsager må formodes at være væk

      Ivan tænker jeg også er væk...så vi skal have et helt nyt midtforsvar etableret - det må man gerne begynde at kigge på til januar.

      Midtbanen - Manneh?? Kan godt li' ham - men vil han forlænge? Og eller syntes OB han er god nok.

      Angrebet; Fenger er vel væk - i forvejen er vi for tyndt besatte, tænker vi skal have min. to ind en angriber og en kant - og det selv hvis vi holder på Luca. Hansborg har vidst udløb vinteren 25 - der skal også træffes en beslutning.

      Pt vælter vi os i midtstoppere - men det er sjovt nok der jeg tænker vi er nødt til at starte - en del der skal afklares.

      Comment

      Working...
      X