Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jada .. når du spørger så pænt vil jeg da gerne

    Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.
    Stærkt, tak for referat

    Jeg tror på lyse tider i OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Stærkt, tak for referat

      Jeg tror på lyse tider i OB
      Er der nogen der ved om man kan se Middelfart-OB i TV og i så fald hvilken kanal?.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Er der nogen der ved om man kan se Middelfart-OB i TV og i så fald hvilken kanal?.
        Den bliver ikke sendt i TV. Men du kan vidst se den på https://pokalturnering.dk/livestream

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

          Den bliver ikke sendt i TV. Men du kan vidst se den på https://pokalturnering.dk/livestream
          Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg

            Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!
            De to kampe bliver jo spillet i dag, mon ikke de andre dukker op på hjemmesiden i morgen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg

              Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!
              det er idag også sætter de kampene på imorgen:)
              hvis du går ind under kampprogrammet der står der at den bliver sendt på pokaltv;)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                det er idag også sætter de kampene på imorgen:)
                hvis du går ind under kampprogrammet der står der at den bliver sendt på pokaltv;)
                jeg mener også den kommer på JFM-play men det er nok kun for os med abonnement

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg mener også den kommer på JFM-play men det er nok kun for os med abonnement
                  Ob har lige lavet et opslag på Facebook hvor de skriver at den kan ses på Viaplay og pokalturnering.dk

                  Comment


                    Lader til at Randers får nye udenlandske ejere indenfor kort tid.

                    Mon ikke det betyder et højere budget og ambitionen om konstant om at være i Top6 i SL.

                    Håber ikke at vi bliver hængende alt for længe i 1. divisionsdynget.

                    Selv hvis vi rykker direkte op, vil vi så have en spillertrup, der sikrer, at vi ikke spiller bundkampe igen igen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Lader til at Randers får nye udenlandske ejere indenfor kort tid.

                      Mon ikke det betyder et højere budget og ambitionen om konstant om at være i Top6 i SL.

                      Håber ikke at vi bliver hængende alt for længe i 1. divisionsdynget.

                      Selv hvis vi rykker direkte op, vil vi så have en spillertrup, der sikrer, at vi ikke spiller bundkampe igen igen.
                      jeg tænker det første år tilbage, der handler det om at genetablere sig i superligaen - altså overlevelse, så sikkert som muligt men om det er en 7 eller 10 plads er næppe så vigtigt.

                      Og så håber jeg da man er inde i en positiv udvikling - så der løbende bliver lagt på.

                      Men lad os nu se; kun et par måneder siden vi rykkede ned og TB kom ind - der er laaang vej igen som kampen i går tydeligt viste

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        jeg tænker det første år tilbage, der handler det om at genetablere sig i superligaen - altså overlevelse, så sikkert som muligt men om det er en 7 eller 10 plads er næppe så vigtigt.

                        Og så håber jeg da man er inde i en positiv udvikling - så der løbende bliver lagt på.

                        Men lad os nu se; kun et par måneder siden vi rykkede ned og TB kom ind - der er laaang vej igen som kampen i går tydeligt viste
                        Enig. Der skal iøvrigt også en del kvalitet ind over de næste transfervinduer, især hvis vi vil fastholde det nuværende system. Der har vi slet ikke kvaliteten til at overleve i Superligaen. Men kan være vi igen igen skifter system. Vi får at se. Der kan og vil ske en masse.

                        Comment


                          https://obstemmer.dk/mellemrummet-alt-det-boevl/ fuldstændig enig i det her indlæg, hvor han også nævner de problemer som Hvidovres systemskifte giver os af problemer og som vi ikke har et modsvar på, hvilket vi så heldigt/dygtigt for lukket ned ved vores 2-0 mål. Men igen, vi ændrer ikke system når det ikke fungerer og han nævner også at vi ikke har bredden til 4-3-3. Hvilket jeg før har påpeget i sæsonstarten. Det ville vi have lidt mere have ved en 4-4-2 diamant, som vi allerede har ret meget success med i de allersidste kampe i Superligaen. Håber på vi får flere ind, så vi har bredden over en helt sæson til at spille 4-3-3, da det jo åbenbart det som vi skal spille uanset, hvordan det går i den enkelte kamp.​
                          Last edited by Mwape; 08-08-2024, 09:28.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            https://obstemmer.dk/mellemrummet-alt-det-boevl/ fuldstændig enig i det her indlæg, hvor han også nævner de problemer som Hvidovres systemskifte giver os af problemer og som vi ikke har et modsvar på, hvilket vi så heldigt/dygtigt for lukket ned ved vores 2-0 mål. Men igen, vi ændrer ikke system når det ikke fungerer og han nævner også at vi ikke har bredden til 4-3-3. Hvilket jeg før har påpeget i sæsonstarten. Det ville vi have lidt mere have ved en 4-4-2 diamant, som vi allerede har ret meget success med i de allersidste kampe i Superligaen. Håber på vi får flere ind, så vi har bredden over en helt sæson til at spille 4-3-3, da det jo åbenbart det som vi skal spille uanset, hvordan det går i den enkelte kamp.​
                            Hvordan spiller de på akademiet?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Hvordan spiller de på akademiet?
                              Der må jeg være dig svar skyldig. Har ikke set meget til dem, da jeg bor i udlandet. Men ville være fint, hvis der var en rød tråd i hvilket system/systemer at vi spiller. Så overgangen fra akademiet til førsteholdet er lettere her. Men jeg håber at vi ikke bliver ved med at skifte system i hver sæson, fordi vi skal jo også købe spillere ind til det system, som vi gerne vil spille. Bliver svært at få det til at fungerer, hvis vi skifter alt for tit. Naturligvis skal en pro spiller være klar på at kunne spille i flere systemer. Men nogle spiller jo bedre i et system frem for et andet.

                              Vi får ikke i Superligaen et slagkraftigt hold på sigt, hvis vi skifter system hver sæson. Bliver i så fald ekstra svært at få den rigtige trup samlet over de næste transfervinduer.
                              Last edited by Mwape; 08-08-2024, 10:01.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Der må jeg være dig svar skyldig. Har ikke set meget til dem, da jeg bor i udlandet. Men ville være fint, hvis der var en rød tråd i hvilket system/systemer at vi spiller. Så overgangen fra akademiet til førsteholdet er lettere her. Men jeg håber at vi ikke bliver ved med at skifte system i hver sæson, fordi vi skal jo også købe spillere ind til det system, som vi gerne vil spille. Bliver svært at få det til at fungerer, hvis vi skifter alt for tit. Naturligvis skal en pro spiller være klar på at kunne spille i flere systemer. Men nogle spiller jo bedre i et system frem for et andet.

                                Vi får ikke i Superligaen et slagkraftigt hold på sigt, hvis vi skifter system hver sæson. Bliver i så fald ekstra svært at få den rigtige trup samlet over de næste transfervinduer.
                                Det afgørende er ikke om vi spiller 4-3-3, eller 4-4-2 eller om vi spiller med to 6'ere eller én 6'er. Det afgørende er hvilket spillermateriale man har til rådighed. Problemet er når systemet bliver valgt fordi man har en idealistisk tilgang til netop ét system.

                                Comment

                                Working...
                                X