Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Var der noget med at man kunne se kampene fra Nordic Bet ligean et andet sted på nettet end Viaplay?.
    FS streamer også så vidt jeg ved, det vil dog nok kræve et abonnement på avisen

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS streamer også så vidt jeg ved, det vil dog nok kræve et abonnement på avisen
      Desværre ikke Nordic Bet ligaen, kun op til 2. Division.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Desværre ikke Nordic Bet ligaen, kun op til 2. Division.
        fordømt .. godt jeg har viaplay

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Jeg tror, desværre, at man må acceptere den tort, det er at lade sig indrulle som kunde hos Viaplay, hvis man vil se OB’s kampe, uden at kunne komme på stadion.

          Det er dyrt, det er tvivlsom kvalitet - og alt mulig andet, men jeg glæder mig over, at jeg i det mindste stadig kan se OB, når jeg ikke kan komme på stadion.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
            Jeg tror, desværre, at man må acceptere den tort, det er at lade sig indrulle som kunde hos Viaplay, hvis man vil se OB’s kampe, uden at kunne komme på stadion.

            Det er dyrt, det er tvivlsom kvalitet - og alt mulig andet, men jeg glæder mig over, at jeg i det mindste stadig kan se OB, når jeg ikke kan komme på stadion.
            ja at sige jeg betaler med glæde, er lidt at strække den. Men egentlig er det ikke dyrt, ift hvad jeg skal give for at tage mand og børn med på stadion.

            Comment


              Hvis man har den store TV-pakke igennem Norlys (Stofa) så har man viaplay pakke med OBs kampe til rådighed, hvis der skulle være nogen der ikke er klar over det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
                Hvis man har den store TV-pakke igennem Norlys (Stofa) så har man viaplay pakke med OBs kampe til rådighed, hvis der skulle være nogen der ikke er klar over det.
                Det var tilfældet indtil for et par dage siden hvor Viaplay var så "kreative" at lave en helt ny pakke (Viaplay Premium) hvor alle NordicBet kampene vises og dermed vises de nu ikke mere på deres tidligere største pakke (Viaplay Total) som er den der hører med i Norlys' store pakke.
                Og vupti, med et snuptag tog de lige røven på samtlige af de Norlys-kunder der har betalt for denne pakke kun for at se NordicBet-liga.

                Comment


                  Hold jer langt væk fra Viaplay. Med ild skal det lort bekæmpes.

                  Se kampene på stadion og resten via stream når muligt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Det var tilfældet indtil for et par dage siden hvor Viaplay var så "kreative" at lave en helt ny pakke (Viaplay Premium) hvor alle NordicBet kampene vises og dermed vises de nu ikke mere på deres tidligere største pakke (Viaplay Total) som er den der hører med i Norlys' store pakke.
                    Og vupti, med et snuptag tog de lige røven på samtlige af de Norlys-kunder der har betalt for denne pakke kun for at se NordicBet-liga.
                    Jeg så ellers kampen i mod Vendsyssel derfra, men ja det er klassisk viaplay move.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Jeg tror, desværre, at man må acceptere den tort, det er at lade sig indrulle som kunde hos Viaplay, hvis man vil se OB’s kampe, uden at kunne komme på stadion.

                      Det er dyrt, det er tvivlsom kvalitet - og alt mulig andet, men jeg glæder mig over, at jeg i det mindste stadig kan se OB, når jeg ikke kan komme på stadion.
                      Jeg har “løst” det ved at købe sæsonkort, tage til de udekampe , som ikke ligger langt væk og så se resten på en Sportspub. Det er væsentligt billigere end Viasat i 10 måneder

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Hold jer langt væk fra Viaplay. Med ild skal det lort bekæmpes.

                        Se kampene på stadion og resten via stream når muligt.
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Jeg har “løst” det ved at købe sæsonkort, tage til de udekampe , som ikke ligger langt væk og så se resten på en Sportspub. Det er væsentligt billigere end Viasat i 10 måneder
                          Viser Ryans stadig OBs kampe?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Viser Ryans stadig OBs kampe?
                            Det er de begyndt på igen
                            Vil dog altid anbefale Kick Off - men kom i god tid. Der er ofte proppet :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                              Jeg så ellers kampen i mod Vendsyssel derfra, men ja det er klassisk viaplay move.
                              Det var åbenbart også lige efter Vendsysselkampen deres nye trick med at ændre på pakkerne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Viser Ryans stadig OBs kampe?
                                Ser dem på Kick off

                                Comment

                                Working...
                                X