Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er på ingen måder ekspert i den slags skader - ved bare der blev snakket omkring et år - og håber virkeligt ikke de forhaster sig, ville godt nok også være dumt.

Tror heller ikke på der kommer nogle stoppere ind - og heller ikke der vi har størst behov. Derfor kunne der stadig opgraderes...

Mht 10'eren - igen så syntes jeg de skal ligge sig fat på en stil / et udtryk, noget man ikke har formået i denne sæson. Vil man spille med 10'er også på sigt - fint. Men man skal ikke indrette holdet efter en enkelt spiller.

Og Grot syntes jeg da har gjort det fint på den "kant". Og så rykkes han jo nok ind helt centralt når Luca sælges (om det så bliver dette vindue eller man kan trække den lidt)
    Jeg er heller ikke ekspert, men Zlatan var som 36-årig tilbage i kamp 7 måneder efter han rev forreste korsbånd over. Det kan selvfølgelig aldrig helt sammenlignes hvad der kan lade sig gøre for en verdensstjerne i et af verdens rigeste klubber, og hvad der kan lade sig gøre for Bonde i OB, men der er eksempler på hurtige Comebacks. Jeg tror ikke på man tager nogen risici med Bonde, så når han allerede træner med i et vidst omfang, så er han langt i processen. Jeg ville ikke være overrasket, hvis vi ser ham i truppen ret kort tid inde i den kommende sæson. Alt har indtil videre bare peget i retning af at Bonde har haft et godt forløb, og jeg tror Bonde er så klog, at han har fulgt alle vejledninger ned til mindske detalje, for at komme i støvlerne igen, og den slags har det med at give pote i sidste ende.
    Men det er fortsat ingen garanti for at han bliver den fodboldspiller han var før sin skade, så det ville være godt, hvis han er relativt fit for fight inden transfervinduet lukker d. 1. September, så der kan måles på om han har tabt noget fart, fysik eller hvad der nu kan være.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så vidt jeg hører har man ikke “sparet noget op”. Det er jo dyrt at spille 1. Div siger de

Så du tee`er den nok op til skuffelse hvis du mener at en MJ ikke ville være en forstærkning. Han koster vel 10-15 mill at købe fri. Men det kommer ikke til at ske
      Og heldigvis for det

Comment

Working...
      X