Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
I hans version var det den attitude, hvor der er en tendens til, at når der kommer en beslutning, en handling, et lad os sige projekt, så er der mange, der både rent korporligt og symbolsk lægger armene over kors, og er skeptiske på forhånd.
Både nu og i fortiden, i stedet for at se mulighederne. Present company included. Det handler ikke om om hvor vidt man ikke skal stille spørgsmålstegn og være kritiske, men TB havde et billede i hovedet af en masse folk med korslagte arme, ligesom Thomas Funding sammenlignede det lidt med de, undskyld udtrykket, middelalderlige mænd, der sidder på langsiden og sviner spillere til højre og venstre, og knap nok viser andet end de 90 minutter en kamp varer. (Håber at ingen der sidder på langsider OG er middelalderlige, føler sig truffede, det er ikke meningen)
Troels vil have, at vi skal være kritiske, det sagde han direkte, men ordet han brugte var, at vi var de mest skeptiske fans i Danmark. I min optik ligger det sig tæt op ad, at fynboer er meget kræsne; at der skal mere til at vi begejstres.
Jeg er gået ind i det projekt med den mest åbne pande, jeg nogensinde har haft, hvad angår noget med OB, og for mig personligt giver det altså mig håb, når man deltager i et møde med HELE den øverste ledelse, og flere rejser sig op og får et "noteret" ud af den store mand himself, ved at komme med en bøn om at vise sig mere og fortælle mere. (Uden at blive ligesom ham på Vestegnen)
Det giver mig håb for fremtiden, når almindelige fans, fans med kompetencer, de kan sidde i de samme lokale som ja magtens treenighed, og måske påvirke både nutid og fremtid til det bedre.
For en stund har jeg fjernet de korslagte arme. Og fundet en stolthed igen. Det er muligt, at det her ikke rokker en s... men helt ærligt, hvornår har menigmand i og omkring OB nogensinde haft en større mulighed for at påvirke dem, der skal tage beslutningerne?
Hvornår har menigmand haft mulighed for at sige, ansigt til ansigt, at ejeren/leaseren skal vise sig noget mere, tale noget mere? Jeg spørger bare.
MvH ChrisOB
Jeg er bare af den overbevisning at der blev sagt “kritiske” og det giver en helt anden betydning som virkelig stødte mig som OB fan. Ja det er muligt at Troels har sagt en forkert ord. Og fred være med det. Han vil så bare ikke indrømme det.. Men min OCD klør alle de forkerte steder og kan ikke slippe det før det er opklaret..
For snakken igår var jo meget om den dårlige/mangelfulde/misforståede kommunikation der er og har været mellem OB og fans. Og der er sådan en sætning bare skadelig hvis alle fans fejlagtig går rundt med den opfattelse at “OB” går rundt med den holdning at “OB fans er danmarks mest kritiske”..
Mener helt bestemt den har været oppe at vende i SFÅ og den også stødte dem voldsomt.
Så jeg vil bare have den afklaret. Forstår du hvad jeg mener? Og måske give Troels en mulighed for at komme med et dementi
Og ja mht Thorborg var det fedt at få muligheden igår for at sige at folk gerne vil høre fra ham og han skal til at agere som kaptajnen på et skib. Og det lød til at det blev taget til efterretning og jeg forventer en SFÅ special med ham i den nærmeste fremtid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Det da nogle gamle mænd. Gad vide, om de er midaldrende?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jammen jeg er med på at han siger at han sagde “skeptiske” igår. Og det har han fuldstændig ret i. Det er vi rigtig mange der er. Jeg er slet ikke uenig
Jeg er bare af den overbevisning at der blev sagt “kritiske” og det giver en helt anden betydning som virkelig stødte mig som OB fan. Ja det er muligt at Troels har sagt en forkert ord. Og fred være med det. Han vil så bare ikke indrømme det.. Men min OCD klør alle de forkerte steder og kan ikke slippe det før det er opklaret..
For snakken igår var jo meget om den dårlige/mangelfulde/misforståede kommunikation der er og har været mellem OB og fans. Og der er sådan en sætning bare skadelig hvis alle fans fejlagtig går rundt med den opfattelse at “OB” går rundt med den holdning at “OB fans er danmarks mest kritiske”..
Mener helt bestemt den har været oppe at vende i SFÅ og den også stødte dem voldsomt.
Så jeg vil bare have den afklaret. Forstår du hvad jeg mener? Og måske give Troels en mulighed for at komme med et dementi
Og ja mht Thorborg var det fedt at få muligheden igår for at sige at folk gerne vil høre fra ham og han skal til at agere som kaptajnen på et skib. Og det lød til at det blev taget til efterretning og jeg forventer en SFÅ special med ham i den nærmeste fremtidLast edited by mhbp; 28-11-2024, 15:22.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg har lige genhørt SFÅ debatten fra 5 oktober - efter nederlaget til HB Køge - her giver Davidsen en Hemmingsen til TB for hans kommentarer i Identitets podcasten, Davidsen siger også "skeptiske" men vil du høre det fra Troels selv må du gå den podcast igennem, det er fra den 30 sep.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg har lige genhørt SFÅ debatten fra 5 oktober - efter nederlaget til HB Køge - her giver Davidsen en Hemmingsen til TB for hans kommentarer i Identitets podcasten, Davidsen siger også "skeptiske" men vil du høre det fra Troels selv må du gå den podcast igennem, det er fra den 30 sep."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
I flg. +artilel fra FS/SF vil Søren Krogh gerne gøre brug af Bonde som sparring. Han skal naturligvis ikke indgå i trænerteamet, men blot komme med input og fornemmelser i bestemte situationer. Derved opnås der også at han holdes tættere på holdet og kommer videre end fitnesscentret
https://fyens.dk/ob/ob-traener-vil-s...6534c65b41a-12
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. +artilel fra FS/SF vil Søren Krogh gerne gøre brug af Bonde som sparring. Han skal naturligvis ikke indgå i trænerteamet, men blot komme med input og fornemmelser i bestemte situationer. Derved opnås der også at han holdes tættere på holdet og kommer videre end fitnesscentret
https://fyens.dk/ob/ob-traener-vil-s...6534c65b41a-12"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Vi har snakket med Jack Jørgensen for at gøre en lille status på den første halvsæson i 1. division set fra hans stol.
Jack Jørgensen gør status efter første halvsæson i 1. division: På udebane har det virkelig været en positiv overraskelse - OBstruktion
- Likes 2
Comment
Comment