Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Det var åbenbart også lige efter Vendsysselkampen deres nye trick med at ændre på pakkerne.
    I følge artiklen omkring deres lancering, var det allerede ændret til Vendsyssel kampen, men måske det ikke er effektueret. Jeg tester næste kamp.

    Comment


      Prøvede at se den Hobro-B.93, men det var ikke muligt med min pakke:(

      Comment


        Har Viaplay Total gennem Waoo, og kan se at jeg ikke havde mulighed for at se Hobro - B93 til aften. Fuck Viaplay så meget, de svin.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Har Viaplay Total gennem Waoo, og kan se at jeg ikke havde mulighed for at se Hobro - B93 til aften. Fuck Viaplay så meget, de svin.
          Enig mht. Viaplay. De er totalt latterlige.

          Comment


            Det virker som om det bare er blevet det vilde vesten.

            De der stationer og øvrige udbydere gør bare fuldstændig hvad det passer dem.

            Er det ikke kanaler eller pakker, så er det mærket på tv'et den er gal med. Eller så er det antenneforeningen de ikke vil samarbejde med, fordi denne prøver at bevare bare et gram af medbestemmelse.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Troels Bech evaluerer sine første 100 dage som sportsdirektør: https://ob.dk/nyheder/2024/september...d-troels-bech?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Enig mht. Viaplay. De er totalt latterlige.
                Det samme med Norlys.
                Skrev til dem og fik en sms hvor de bekræfter til mig at de ikke har aftale om at opgradere til Viaplay Premium, så det er også slut med at streame den vej igennem.

                Comment


                  Nå Brøndby slipper igen med en nøde. Fck får tilskuere straf.https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ipper-med-bode
                  Last edited by Kielberg; 06-09-2024, 16:42.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Nå Brøndby slipper igen med en nøde. Fck får tilskuere straf.https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ipper-med-bode
                    Intet nyt under solen der

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Det er svært for mig at sige, hvor meget jeg foragter og hader BIF. Og så er det jo egentligt DBU/Divisionsforeningen og lignende man burde vende sin vrede imod.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Nå Brøndby slipper igen med en nøde. Fck får tilskuere straf.https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ipper-med-bode
                        Det er rystende som bif slipper gang på gang på gang. Der er ingen retfærdig linje i de straffe der

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Det er rystende som bif slipper gang på gang på gang. Der er ingen retfærdig linje i de straffe der
                          Brøndby har altid været forfordelt. Se evt selv den straf OB fik til sæsonstart. Brøndby har konstant problemer der større men intet sker.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                            Det er svært for mig at sige, hvor meget jeg foragter og hader BIF. Og så er det jo egentligt DBU/Divisionsforeningen og lignende man burde vende sin vrede imod.
                            Amen brother, helt enig.

                            Men hvorfor skulle de eller fans gøre noget ved de udfordringer de har.
                            Det går jo helt fint som det er nu.

                            Comment


                              Kan se Yaya Boyang fylder 20 år i dag. Tillykke med fødselsdagen, men forstår ikke hvorfor man ikke har fået lejet ham ud.
                              Han skal da spille kampe i den alder, eller har man vurderet det er bedre at træne med bedre spillere, end at spille i 2.div f.eks.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Kan se Yaya Boyang fylder 20 år i dag. Tillykke med fødselsdagen, men forstår ikke hvorfor man ikke har fået lejet ham ud.
                                Han skal da spille kampe i den alder, eller har man vurderet det er bedre at træne med bedre spillere, end at spille i 2.div f.eks.
                                han burde have spilletid ja, men mon ikke tanken er at havde man sendt ham videre - så skulle der noget andet ind? Ja han kommer næppe til at få meget, hvis overhovedet noget spilletid denne halvsæson. Men med så tynd en trup vi har så tænker jeg ikke der har været "råd" til at sende flere ud uden at bringe noget ind.

                                Han nævnes også som en der kan dække def. midt hvis det skulle komme dertil.

                                Comment

                                Working...
                                X