Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Slots har vel netop ikke været stabil det sidste halve år... eller rettere stabil på et niveau, som desværre ikke berettiger til den helt store transfersum.
Han er et stort talent, men er altså også talt meget op det seneste år !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Slotsager er langt mere stabil og spilintelligent end Gomez, der har nogle fysiske styrker som Slotsager ikke helt kan matche. Men derudover er en bedre løn til Slotsager jo også en investering i en højere mulig salgssum, så det er ikke kun nuværende niveau, der skal spille ind.
Men en ny kontrakt vil give os en god spiller en til to sæsoner mere og så en pæn transferindtægt. - Men jeg har svært ved at se den skulle stige...et år i 1 division - det får næppe hans pris til at stige, så er vi ude i han skal tage 2 år mere i OB og så virkeligt brænde den af den sæson når vi forhåbentlig er tilbage i superligaen. Og så vil han så også liiige været blevet et par år ældre.
Jeg ser gerne man forlænger med Slots - men rent økonomisk tvivler jeg på vi får mere ud af det ( markant lønstigning i et par sæsoner skal så modregnes en evt salgspris )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Han er mere stabil og laver færre store fejl end Gomez.
Så jeg synes ikke helt sammenligningen holder !
Synes Slots har skuffet meget i år, men måske kun fordi hans talent var talt meget op / evner ikke er til mere. Aner det ikke, men føler ikke at forsvaret er blevet dårligere med Gomez.
Slots var Golden Boy, men det var Koval også (samme år som De Gea).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Slots har spillet mange flere kampe, produkt af akademiet og på hjemmebane. Så føler han burde levere bedre, mens Gomez skulle vænne sig til konceptet i en ny klub midt i en kaosafslutning.
Så jeg synes ikke helt sammenligningen holder !
Synes Slots har skuffet meget i år, men måske kun fordi hans talent var talt meget op / evner ikke er til mere. Aner det ikke, men føler ikke at forsvaret er blevet dårligere med Gomez.
Slots var Golden Boy, men det var Koval også (samme år som De Gea).
Comment
-
Spændende at se om kontakten genoptages. Eller det er ham der ryger til. FCN
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...kke-i-planerne
Men jeg tvivler på ham i OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpændende at se om kontakten genoptages. Eller det er ham der ryger til. FCN
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...kke-i-planerne
Men jeg tvivler på ham i OB
Ud fra artiklen lyder det dog lidt til at spilletid er en vigtig ting for ham... han vil kunne blive boende i København - men passer han ind i FCN?
OB - tænker vi kan betale en god løn - og hvis han kan se sig selv i projektet, og vende "hjem" så er der vel ikke noget i vejen for en 3 årig kontrakt.
- Ved ikke om jeg kan se ham i andre danske topklubber - og så handler det vel lidt om hvor fedt det er med en mellem-suppe klub frem for top hold et år i 1 division...
Comment
-
Christian Sørensen ville være en no-brainer imo. Rutineret, fynsk erfaring på vores måske svagest besatte plads. Han passer perfekt i min verden. Hvis vi ikke kan rive os i sådan en case, så ved jeg snart ikke, hvornår vi ellers skulle. Så må vi bare håbe, at Troels skal overbevise ham, og at han lykkes med det.
- Likes 1
Comment
-
Der er lidt nogle forskellige kriterier, der afgør om vi kan lukke en aftale med Christian Sørensen.
Ønsker han spilletid frem for alt, er OB et godt bud. Han er oppe i årene, og skal måske ikke kæmpe alverden for at sætte sig på en venstre back i en årrække. Vi har McCoy på vej, men han er lige så meget en højreback eller centerforsvarer, og derfor ville en McCoy kunne få en del spilletid selvom vi hentede Christian Sørensen.
Er hans hus, have og døgninstitution i København vigtigere, (og den fede hyre), så kan vi tabe til FCN inden vi overhovedet præsentere ham for projektet. Nordsjælland har været glade for at hente rutinerede kræfter til holdet for at supplere, men her risikerer Sørensen jo at blive syltet ligeså snart det næste supertalent står på spring.
Jeg finder det mest sandsynligt, hvis vi skal have en chance, at vi lejer Christian Sørensen med en købsoption, der kan aktiveres, hvis vi rykker op. En lejeaftale ville kunne give begge parter en del. CS skulle ikke satse hele molevitten på et skifte ned i rækkerne og han ville kunne vende tilbage til hyren og tilværelsen efter et år, hvis det ikke går som håbet, OB får en kvalitetsback med NBL-erfaring og med en option får vi muligheden for at hente ham. FCK får dækket (en del) af lønudgifterne, men ville nok prioritere at slippe helt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægChristian Sørensen ville være en no-brainer imo. Rutineret, fynsk erfaring på vores måske svagest besatte plads. Han passer perfekt i min verden. Hvis vi ikke kan rive os i sådan en case, så ved jeg snart ikke, hvornår vi ellers skulle. Så må vi bare håbe, at Troels skal overbevise ham, og at han lykkes med det.
Han kan da tage Rasmus Falk med.
Comment
-
Ja FCN er da oplagte - men imo tror jeg ikke FCN kommer til at have 2 backs over 30 år.
Hvis Troels præsentere ham for tilbuddet, og udlandet ikke trækker mere, så tror jeg reelt vi har en stor chance, hvis han samtidig kigger mere på projekt, end på sportslige resultater.
Men mon ikke GF tilbyder ham en ordentligt hyre og så er den kamp tabt….
Comment
-
Har Fcn ikke også stadig Kian Hansen.? Hvis de hiver Christian S også, begynder det jo at ligne et plejehjem (efter fcn forhold)
Jeg er overbevist om at Troels prøver, men ved ikke om han lykkes.
Synes der har været flere løse rygter om at de lønninger vi kan/vil betale er noget lave.
Håber på det
Comment
Comment