Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    som du selv skrev tidligere - sikkert en 3 målmand eller William Martin...men mig bekendt er der intet meldt ud endnu. Så enten så har de hørt noget og kommer så halvvejs til at dele den i podcasten.
    Eller også kan de bare ikke tælle.
    Man nævner det bare ikke SÅ mange gange ved en fejltagelse. Så ja de ved nok noget og holder det “internt”

    Lars Bjerring sagde ihverfald i mandags at fra tirsdag skulle der træne 2 ekstra målmænd med. Og det kan jo næsten kun være fra akademiet når der ikke har været noget breaking idag..

    Og så havde jeg en bekendt fra OB netværket idag der prøvede at bilde mig ind at Slotsager havde været et smut i Norge og ikke var syg. Men det tror jeg ikke på og er derfor ikke et rygte jeg har postet. Det giver simpelthen ingen mening. Og med alle de løse rygter pt er man sgu nød til at sortere lidt i det. Så… Ikke et rygte…
    Mon ikke han er på banen igen i morgen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Man nævner det bare ikke SÅ mange gange ved en fejltagelse. Så ja de ved nok noget og holder det “internt”

      Lars Bjerring sagde ihverfald i mandags at fra tirsdag skulle der træne 2 ekstra målmænd med. Og det kan jo næsten kun være fra akademiet når der ikke har været noget breaking idag..

      Og så havde jeg en bekendt fra OB netværket idag der prøvede at bilde mig ind at Slotsager havde været et smut i Norge og ikke var syg. Men det tror jeg ikke på og er derfor ikke et rygte jeg har postet. Det giver simpelthen ingen mening. Og med alle de løse rygter pt er man sgu nød til at sortere lidt i det. Så… Ikke et rygte…
      Mon ikke han er på banen igen i morgen
      altså jeg vil da håbe man hurtigst muligt finder ud af at få ham solgt. Så længe han er i klubben er man næsten nødt til at spille ham. Men samtidig så ved vi det kun er et spøgsmål om tid - så få ham solgt til en god klub så man kan begynde at rette fokus mod dem der skal være her hele sæsonen.

      Aner ikke hvad slags olie penge de har at smide rundt med i Norge - men en norsk topklub - der skal spille europæisk?? Helt umuligt? Kunne også være en træner / manager der var en tur i Norge han skulle have et møde med?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        altså jeg vil da håbe man hurtigst muligt finder ud af at få ham solgt. Så længe han er i klubben er man næsten nødt til at spille ham. Men samtidig så ved vi det kun er et spøgsmål om tid - så få ham solgt til en god klub så man kan begynde at rette fokus mod dem der skal være her hele sæsonen.

        Aner ikke hvad slags olie penge de har at smide rundt med i Norge - men en norsk topklub - der skal spille europæisk?? Helt umuligt? Kunne også være en træner / manager der var en tur i Norge han skulle have et møde med?
        Enig. Jo hurtigere jo bedre for alle

        Som jeg skrev tror jeg ikke vi behøver at ligge for meget i det jeg hørte i dag. Og derfor er det heller ikke værd at diskutere. Slotsager ryger til en Top 5 liga og har garanteret mange bejlere. Men spørgsmålet er om vi skal have EM overstået før der kommer gang i den igen
        Last edited by fmprOB; 25-06-2024, 19:40.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Jo hurtigere jo bedre for alle

          Som jeg skrev tror jeg ikke vi behøver at ligge for meget i det jeg hørte i dag. Og derfor er det heller ikke værd at diskutere. Slotsager ryger til en Top 5 liga og har garanteret mange bejlere. Men spørgsmålet er om vi skal have EM overstået før der kommer gang i den igen
          der er vidst lidt gang i de engelske klubber - de skal have lavet salg før 30 juni - noget regnskabsteknisk. Men sådan for alvor kommer der nok først gang i den efter EM...og den slutrunde er jo først færdig kort før 1 division går igang...

          Men hvis Slotsager må vente på de større ligaer - så må man tage hul på de andre pladser, der er mange der gerne skulle ud - mange der gerne vil ud, og erstatninger der skal findes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg husker en del indlæg om "lejesvende" fra en del herinde ... SK, TT, FH, Rami m.fl.

            Så nu er det "okay" med sådan en udmelding
            Og hvad har det med mig at gøre og min mening om Fenger?

            Altså, hvad andre har skrevet vil jeg ikke stå på mål for! Det må du tage med dem, hvis de da overhovedet mener det er "okay" med Fenger.


            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Og hvad har det med mig at gøre og min mening om Fenger?

              Altså, hvad andre har skrevet vil jeg ikke stå på mål for! Det må du tage med dem, hvis de da overhovedet mener det er "okay" med Fenger.


              Beklager, jeg inddragede andre i indlægget.

              Huskede dig som en af dem, hvilket åbenbart ikke var tilfældet. Så det undskylder jeg da selvfølgelig for

              Så må vi se, hvad de andre mener om MFs udtalelse...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Beklager, jeg inddragede andre i indlægget.

                Huskede dig som en af dem, hvilket åbenbart ikke var tilfældet. Så det undskylder jeg da selvfølgelig for

                Så må vi se, hvad de andre mener om MFs udtalelse...
                Nu er jeg ikke en af dem, der var meget efter vores knap-så-engagerede spillere i foråret (jeg var måske endda en af Tom Trybulls eneste forsvarere herinde), men uanset hvad man syntes om dem, og uanset hvad man synes om Fengers udtalelser nu, så er der altså forskel på at udtale sig om den slags under den mest intense del af nedrykningskampen og så en måned efter nedrykningen og før første træningskamp.

                Comment


                  Rami er iflg libanesisk transfer podcast, på X, rygtet til topholdet i Japan
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Rami er iflg libanesisk transfer podcast, på X, rygtet til topholdet i Japan
                    det var godt nok eksotisk...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det var godt nok eksotisk...
                      For 2 dage siden slog han op på hans instragram at han havde været i Japan, så der kan nemt være noget i det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        det var godt nok eksotisk...
                        Som Heino fra Snave Slamsugning ville have sagt. Bare der er penge i lortet..

                        God rejse til ham

                        Comment


                          Ved en søgning på de 2 nuværende tophold kan jeg se at det er yderst få transferkroner der bruges.. Så nok ikke de store forhåbninger om en stor transfer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ved en søgning på de 2 nuværende tophold kan jeg se at det er yderst få transferkroner der bruges.. Så nok ikke de store forhåbninger om en stor transfer
                            altså der er jo ingen der siger vi skal sælge ham til dem...

                            jeg tror ikke OB kan holde på ham - men det kræver trods alt at de ønsker der er til en transfer bliver mødt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Rami er iflg libanesisk transfer podcast, på X, rygtet til topholdet i Japan
                              Ifølge Transfermarkt er Ramis agent Moestafa El Kabir, og El Kabir selv har været inde på det tweet og afvise historien. Så jeg tænker det er en and.

                              Comment


                                Skulle være en and

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-ob-profil-ned

                                Comment

                                Working...
                                X